Moi!
Edelleenkään en halua kovin aktiivisena olla koko foorumilla, välttääkseni sen etten lietso taas vauvabuumiin itseäni. Mutta, kun on kerrottavaa, piipahdan kertomassa..
Eli, tästä kierrosta soittelin ennen pääsiäistä sairaalaan, että josko aloitan letrot (kk piti alkaa just pääsiäispyhinä). Sain luvan aloittaa letrot ja soitin heti pääsiäisen jälkeen ultra-aikaa, menkat kun alkoi päivä mun oletusta myöhemmin. Kävin kp10 ultrassa, eli maanantaina ja vasemmalla oli yksi tarpeeksi iso follikkeli, jonka kypsymistä ja kasvua odoteltiin. Tänään sitten mies kävi "asioimassa" klinikalla, jossa tutkittiin uudelleen spermakin (jossa oli hitusen normaalia pienempi tiheys, n. 11miljoonaa tai mitä lie onkaan, kun toivottu olis 14, mutta tähän hoitoon vallan mainio tulos silti, alle viiden jos menee inssit ei yleensä onnistu), liikkuvuus pestynä erinomainen, kun naturellina siinäkin oli viimeksi aavistuksen heikompi liikkuvuus vrt. priimatavara
No, minä kävin myös sitten pöydällä pötköttelemässä ja pregnylin pisti hoitaja samoilla tulilla. Nyt odotellaan sitten.. saas nähdä kauanko malttaa odottaa, ensin vaan tarvii sen muniksen irtoamisenkin (n. vrk:ssa irtoaa pregnylistä). Ja seksiä pitäis kans harrastaa kuulemma, ihan päiväkin määrätty lauantaille
Mutta joo, nyt on hieman hassu tilanne sinällään tämä koko "projekti". Parisuhde on mitä on tällä hetkellä eikä voi oikein kukoistuksesta puhua, ollaan ns. nokkapokkasilla lähes koko ajan. Mietin pitkään tätä hoitoihin lähtöä, kun samalla olen puntaroinut myös toiseen osoitteeseen lähtemistä enemmän tai vähemmän tosissaan, turhautuneena tähän yhteiseloon. Ehkä tämä nyt on vain ohimenevä fiilis, mutta niin surullista toisaalta, että en ole varma toivonko plussaa vai negaa tästä ekasta inssistä. Tottahan toki jos plussa tulisi, kyllä tämä yhteiselo pyritään rakentamaan niin että tässä voidaan yhdessä olla ja onnellisenakin vielä.. ja toisaalta, vaikka negakin tulisi, en yleensä helposti parisuhteen ongelmissakaan luovuta. :'(
Hups, pieni avautuminen. Ihania nämä hormoni- ja tunnemyrskyt kaikkine mielen oikkuineen..