Pidempään pikkukakkosta toivoneet <3 Talvi 2013-2014

Pahoittelut Venla Ja NNÄ :hug: - ei ole reilua!!

Täällä ollaan vielä piinailuosiossa, dpo 7.. Toiveet on vähän turhan korkeella taas uuden lääkekokeilun myöstä (clomit). Ja oiretta mukamas pukkaa vähän, mutta eiköhän ne ole nuo clomit tällä kertaa syypäänä siihen.
 
Läiti kyseli ikähaarukkaa ja mä olen 27 vuotta ja mies siitä vuoden vanhempi. Täällä ei mitään tähdellistä kerrottavaa, ovista odotellaan tod näk ensi viikonlopulle. Tämä vklp oli onneksi niin täynnä menoja ettei paljon vauvanteolle kerennyt ajastusta laittaa. Muuten se kyllä yleensä jyskyttää päässä melkein jatkuvasti. :(

mitens Näpsä onko testaillut jo?? :)

Venla84 olenko aivan väärässä jos muistelen että tuollainen 21 päivän kierto on jo hankala raskautumisen kannalta?! Ovis tulee jo menkkojen aikaan ja munasolu ei ehdi perille kun jo vuoto alkaa?!? Tai jotain sinne päin?? Eli ei kovin lyhyttäkään kiertoa kannata toivoa.
 
Täällä kp 27 / 26-28. Fiilikset on samat kuin aina ennen menkkoja. Eli mahassa poltteluja jne. Usko tärppiin ei ole vahva. Aamulla tein liuska raskaustestin ja negaa näytti, eli menkkoja odotellessa.
 
:heart: Täällä on plussattu :heart:
Eli yk 16, ensimmäinen Clomikierto toi tuloksen!! Vasta dpo 11 menossa, mutta selvää viivaa (joskin vielä haaleaa) pukkaa testeihin ja raskausoireita riittää. Eli kunnes toisin todistetaan niin raskaana ollaan..

Voi kumpa pian tämä päivä koittaisi kaikille teistä!!!
 
Onnea Penni :) ja tsemppiä Läiti.
Täällä jännäillään menkkatuntemusten kanssa. Oon päättänyt tehdä testin vasta perjantain jos silloin on vielä testattavaa.

Mitenkäs teidän muiden miehet jaksaa kuunnella jännäilyjä kun kierto lähenee loppua? Omani ei oikein jaksa ja siksi tämä foormi onkin hyvä :)
 
Keskiviikko 12.2.2014



nimimerkki, esikon synt.aik, kp:t, yk/yritys alkoi, syy/hidasteet, hoitomenetelmä


Venla84.........................04/12.......kp 6/28.......... ya02/13...??
Pympy..........04/08.........kp 3/28-35.........ya12/13..kilpparin vajaat./hashimoto...c jat.
Markke..........................05/11.........kp4/30............yk19.......PCO........c ja t
juliesisko........................08/06.......kp9/26-28..........yk13..
muumidaa................................kp 10/25-30...............yk6....................??
Karmini........................02/12...........kp11/30?..............yk8, selit.laps.....c
Safiia....................6/11........kp 11/25-30?.....ya 10/12..vain yksi munanjohdin ja ???
Läiti..........02/05.......................kp13/33.....ya 09/11.......PCO..M+Lz+t+mp+pr....IUI
Mannamaaria...............5/12............kp 20/26-54.....yk 8 ........???? ... c
Huvi............................01/12...........kp24/27.....ya 8/12.....???
Penni79.........................07/12.....kp 27/22-24....yk 16.....endonmetrioosi ja lk.......... C ja T
Gray 10/10 ..................30/26-28..........yk 16-15......................., selittäm.





Piinailijat




Penni Dpo 12 :heart:
Mannamaaria Dpo 2


Lyhenteiden selitykset

lz=letrozole
c=clomit
a=anazol
f=femar
g=glonal-F
m=metut
pr=pregnyl
t=terot
mp=menopur
IUI=inseminaatio
OI=ovulaatioinduktio
irr=irrotuspiikki
l=luget
selitm.=selittämätön lapsettomuus
pco= pco
en=endometrioosi


Plussanneet

Nenna81 (yk10)
 
Viimeksi muokattu:
Pennille isot onnittelut :heart:

Pahoittelut uusille kieroille joutuneille :(

tsemppiä piinailijoille :)

iät mä oon 30 ja mies 31


täällä jotenkin toivuttu radio rockin risteilystä, vie kyllä pitkään toipua väsymyksestä :whistle:
ovista kohden mennään, siirryin taustailemaan kun en enään oikein tiedä kannattaako niillä edes roikkua :confused:
en edes tiedä kannattaako kuumeilla ja haaveilla en tiedä jaksanko enään edes odottaa mahdolista odotusta :ashamed:

itseasiassa jos joku haluaa niin voisi ottaa päivitykset hoitaakseen?
ehkä mun on vain aika vetäytyä taka-alalle ja nauttia uudesta rakastumisesta mieheen ja rakaudesta tyttöön :) näin on ihan hyvä olla luulen niin? :)
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Penni <3 toivotaan muillekin plussatuulia!

Täällä nyt kai siis bpo 7 tms, kun viime viikon ma ja ti tuli hymynaamat ovistestiin. Viikonloppuna varmaan tulee täti kylään ja sit hakeen apteekista clomit ja pregnyl ja soittoo polille. Toivotaan ettei täti tulis mut jotenki en jaksa uskoo enää ihmeisiin..
 
Mahtava juttu Penni :heart: hieno homma et ekasta clomikierrosta oli apua :)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :hug:

Läiti iik,jännittää se inssi sun puolesta! :) Mitenkä se koko systeemi niinku tapahtuu? Saa nähä onko se meillä seuraavassa kierrossa edessä jos nyt ei tärppää.

Kp 11 ja ovista odotellaan saapuvaksi parin päivän päästä..
 
Gray Meillä mies kyllä kuuntelee :D

Näpsä Pitäähän se mennä omien tuntemusten mukaan:hug:

Mulla alkaa nahka tosiaan olla jo hellänä ja eilinen iltapiikki sattu ihan oikeesti!
11.20 olis mulla aika uusinta ultraan.Viime yönä heräsin ennen kolmea siihen että kuin joku olis puukolla vetäny munasarjoihin..huhhuh...eli ainakin siellä tapahtuu jotain...nyt sormet ja varpaat ristissä siis klinikalle, että tosiaan kasvu olis ollu sen verran hyvää että perjantain inssi onnistuu...toisaalta, jos näin ei ole, niin melkein uskon että pystysin vielä selviytymään niin että inssi onnistuis maanantaille...tuskallista odottaaaaaaa...tuun sit kertoilemaan miten kävi...
Karmini Siis tapahtuu? Lääkkeet määrätään yksilöllisesti,mutta ite inssi tapahtuu niin että mies käy runkulla inssi aamuna ja ne siittiöt pestään ja käydään läpi...parhaat yksilöt laitetaan sitten iltapäivällä ruiskulla suoraan mun sisään :)
 
Hiiohoi!
Tää ultra muuttikin sitten asioita:)
Elikkä ei ihme että vähän vihlo, meinaan lääkärin kanssa hihkuttiin kilpaa...maanantaina löyty 2kpl 12mm...tänään löytykin sitten 18mm ja 14mm...Antoivat heti irrotuspiikin(joudun viemään omani huomenna heille takaisin) ja ottivat verikokeet.Piti allekirjottaa hoitosopimukset insseihin/IVF/ISCI :tä varten ja mies joutuu nyt tänään vielä ajamaan sinne allekirjottamaan paperit ja antaan verikokeet myös....huomenna siis jo kymmeneltä on miehen runkkausaika ja kahdelta mulla se INSSI!Tulee kyllä pitkät 2 viikkoa!Pregnylin piston jälkeen kun 10 päivää raskaustesti näyttää positiivistä...niin ei paljoa kannata edes kokeilla :D
 

Yhteistyössä