Laal toivotaan että munasolut ovat hyvin hedelmöittyneet ja lähteneet jakautumaan!
Halle toivottavasti oot saanut hienoja kyytiläisiä jo matkaan!
Nellikanelille tsemppiä viimeisiin (jos oikein laskin) piinapäiviin, peukut pystyssä että saisit oikean tuloksen sitten
Laura mä olen aina pistänyt samaan aikaa, mutta luulisi että noin alussa ei vaihdos haittaa?!
piu_pau meneekö sulla siis 450 yksikköä? Mä pistelin sen verran viimeisimmässä hoidossa. Toivottavasti huomenna saat hyviä väliaikatietoja
Juu nyt alkaa olemaan homma paketissa ja aika keskittyä ainakin hetkeksi muihin juttuihin ja viedä adoptiota eteenpäin. Koskaan en halua sanoa mitään lopullisesti, mutta tässä ollaan miehen kanssa niin samoilla linjoilla, että helpotus meille molemmille niin henkisesti kuin tietysti rahallisesti.
Haikala mulla luget alkaneet päivää tai kahta ennen siirtoa. Samoin mulla toinen puoli tekee huonommin munasoluja, juuri se missä oli endoa. Peukut pystyssä että annoksen nosto auttaa!
Melargia puhelu helpotti nyt kun se tuli ja tietysti tuo meidän yhteinen päätös, vielä tänään saan lisätietoja milloin mitäkin tapahtuu kun lääkäri katsonut tilanteen.
Peukut pystyssä että pas onnistuu!
Mulla on joskus todettu rasitusastma, mutta sehän tosiaan tulee vain kovassa rasituksessa ja nyt esim. juostessa en huomaa enää tilannetta. Mutta kyllä mä siihen uskon että tietyt ongelmat elimistössä saattaa vaikeuttaa tätä asiaa, eli että sulla esim. uusi lääkitys olisi auttanutkin, toivotaan näin
Niin mulla kiinnittymiseen vaikuttaa tietysti eniten endo ja sen mukaan ns. vääränlainen limakalvo mahdollisesti. Meinaan nyt myös kortisonin ottaa tähän hoitoon jos auttaisi vasta-aineisiin.
aniraz kiva että loma teki hyvää
Mä en osaa auttaa tuohon kohdun supisteluun, kysele lekurilta josko sieltä saisi vähän tietoa ettei jää vaivaamaan.
Toive pitkää pinnaa sulle odotteluun!
Valoalle vielä vilkutuksia, toivottavasti oot keksinyt piristävää tekemistä ajan tappamiseksi!
ON: Mulla on ollut nyt tosi pahat oireet johtuen e-pillereistä/ ns. vaihdevuosista, pahimpina jatkuvat pääkivut, väsymys/ nuutumus, kiukku/raivokohtaukset ja masentuneisuus. Olen siis törmännyt pillereihin jotka ei mulle sovi lainkaan, suunta on onneksi vain ylöspäin
Joka tapauksessa pääsen näistä ihan just eroon kun meidän hoito pyörähtää käyntiin, ensimmäisenä pistän procrenin jotta omat hormoonit pysyy alhaalla, mutta myös samalla saadaan ajoitettua mulle kuukautiset oikeaan aikaan.
Klinikalla on ollut sairastumisia ja lomia minkä takia oli pieni kommunikaatio-katkos, mutta nyt ihana hoitaja ymmärsi täysin että tarvitsen omaan tilaan helpotusta ja heti!
Tuli mieleen kun olen tässä googlaillut, niin noin 2-kymppisillä ei ole yleensä vielä hormooneista pahoja sivuoireita, mutta ne pahenee 3-kympin jälkeen tms. Ja luin vielä vaihdevuosista kun itselläni tavallaan sellaiset päällä, niin tosiaan estrogeenin puutos voi vaikuttaa mielentilaan tosi paljonkin fyysisten oireiden lisäksi, eli nyt ymmärrän ainakin paremmin niitä äkäisiä vanhempia naisia jotka joutuvat käymään asiaa läpi ilman kunnon lääkitystä
Muoks. nyt sain aikataulun ja heti lähtee liikkeelle!
Illalla pistän procrenin joka säätää mun kierron samaan luovuttajan kanssa, ens viikolla saan lopettaa nää hitsin pillerit! 17.2. alkaa progynova ja 27.2. on ultra mm. limakalvosta. Vko 10 alussa on alustavasti luovuttajan punktio, jolloin mulla olisi siirto vko 10 lopussa tai vko 11 alussa. Kohdun rapsutusta ei tähän enää keretä tekemään, mutta toiveeksi on kirjattu 2 alkion siirto. Nyt alkaa jo helpottaa