Pidelkää kiinni foliohatuistanne. Sepon mukaan koko Covid ja pandemia on huijausta!

  • Viestiketjun aloittaja Johan Bomppas :D
  • Ensimmäinen viesti
Ei toki, koska nykyään tietoa ja nimenomaan osaamista on enemmän, mutta silti viruksessa ja sen leviämisessä on samoja piirteitä, kuten kaikissa eläinperäisissä.

Siksi mielestäni tuollaiset omat teoriat ovat täyttä potaskaa. Uskon ennemmin tieteen tekemiseen.
? Mutta siis enhän minä ole epäillyt viruksen leviämistä tai sitä miten virus käyttäytyy? Eikä viruksen eläinperäisyydestäkään ole mitään epäselvää? Kyllä. Virus leviää ja se on todennäköisesti eläimestä lähtöisin alunperin. Lepakoissa eläviä viruksia tutkitaan laboratorioloissa. Virus siis on lähtenyt liikkeelle joko suoraan eläimestä, tai sitten laboratoriosta. Vielä ei minkäänlaista faktaa asiasta ole.
En nyt tiedä miten se liittyy uskoon tieteen tekmisestä?
 
vierailija
Korona taisi alkaa vain vähän Epstainin kuoleman jälkeen. Noin yleisesti kun mietitään viruslaboratorion turvallisuus toimia ja käytäntöjä, on mielenkiintoista, että virus on laboratoriosta päässyt liikkeelle. Toki, kyse voi olla sattumasta, mutta ajankohta on mielenkiintoinen.
Taisipa taisi. Nythän on todettu että koronaa löytyi Euroopasta puoli vuotta ennen kuin Kiinassa levisi tosissaan
 
vierailija
Nuo on luettu aikapäiviä sitten.
Niin varmaa ja melkoista yhteensattumaa, että kirjoitat itse uskollisesti "yhteensattumasta", jota salaliittoteorioiden kehittelijät ovat jankuttaneet..

"WELL WELL WELL IN 2015 OBAMA GAVE THE CHINESE LAB IN WUHAN 3.7 M GRANT to study the corona virus WHAT A COINCIDENCE !!!” a Facebook user wrote April 19. The post has more than 55,000 shares"

Kopioimisen on osoitettu olevan kätsy keino. Kysy vaikka eräältä säihkysilmältä, miten sitä voi hyödyntää vaikkapa lopputyön tekemisessä.
 
Niin varmaa ja melkoista yhteensattumaa, että kirjoitat itse uskollisesti "yhteensattumasta", jota salaliittoteorioiden kehittelijät ovat jankuttaneet..

"WELL WELL WELL IN 2015 OBAMA GAVE THE CHINESE LAB IN WUHAN 3.7 M GRANT to study the corona virus WHAT A COINCIDENCE !!!” a Facebook user wrote April 19. The post has more than 55,000 shares"

Kopioimisen on osoitettu olevan kätsy keino. Kysy vaikka eräältä säihkysilmältä, miten sitä voi hyödyntää vaikkapa lopputyön tekemisessä.
No eikö se sinusta ole melkoinen yhteensattuma?
 

Yhteistyössä