Pidätkö samasta musiikista kuin puolisosi? Kuunteletteko sitä yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja La Paset kera puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on molemmilla varsin laaja musiikkimaku. Paikoin menevät päällekkäin, on myös osa-alueita joilla maut eivät kohtaa (house vs. hc-punk). Me kuunnellaan jommankumman soitteluita, soitetaan vuorotellen itseämme kiinnostavia biisejä tai esitellään toiselle uusia/vanhoja löytöjä. Välillä soitellaan älppäreitä back-to-back tai mies tiskijukkailee yksinään.

En en en !!! Mieheni ammattimuusikko ja klassista en vain siedä. Tai oikeastaan sitä harjoittelua. Miehellä äänieristetty työhuone, ja minä kuuntelen radiosta Ylexiä ;). Mieheni kaikkiruokainen, minä en ;) Jazzeillakin mies heilumassa eturivissä, minä vetämässä kaljaa...miehen suhteilla vippinä ;)

Tajuttiin tossa vähän aika sitten, kun tuli kavereiden kanssa musiikista puhetta, että meillä ei IKINÄ kuunnella mitään musiikkia! :o

Radiota ei ole tai cd soitinta ja Youtubesta katsotaan jotain ihan muuta.. Outoja?

Eriää ja rajusti, musiikki miehelle paljon tärkeämpää. Kotona kuunnellaan hänen musiikkia, sitä lajia mitä siedän, se sietämätön laji ilahduttaa häntä sitten lähinnä autossa keskenään... (min en kestä päivän jälkeen tulla kotia ja kuulla ekana ovesta jonkun uhoovan et "sakset auki **tun hu***" tai "kilon palasiks torille **tun ***ra" olkoon sitten kuinka leikkimielistä tahansa).
Ikävä kyllä mieskin kuuntelee tämä seurauksena vähemmän musaa, vaikka oon ehkä bannannu meiltä kotoa 5-6 mieli esiintyjää ku oon paikalla. Samoin on kyllä hänkin ,ei oo asiaa laittaa klassista tai ultrbraata mankkaan jos mies on kotona...

Mulle ois todella vaikeeta jos musiikkimaku ei kohtaa miehen kanssa. Olen todella rajoittunut musiikkimaun suhteen ja on tiettyjä genrejä mitä en todellakaan kestä kuunnella. Musiikki on myös iso osa elämääni, joten olisi kivaa ja kätevää jos sen voisi jakaa miehen kanssa.

meillä ei kuunnella kotona ikinä musiikkia, kumpikin kuuntelee autoissaan omaa musiikkiaan. me ei siis käuljeta samalla autolla kuin ehkä kerran vuodessa. muuten kuljetaan omia teitämme omillamme. en muuten oikeasti ole edes varma että millaista musiikkia mies nykyään tykkää kuunella:ashamed:
itse olen tällä hetkellä suomipopin kannalla.

Meille molemmille musiikki on tärkeää. Jokseenkin yhtenevä musiikkimaku on, mutta kotona emme oikeastaan kuuntele musiikkia, jos kotona siis muitakin. Ykin ollessa sit luukutellaan urakalla. Kumpaakin meitä ärsyttää, jos musiikkia pidetään "taustameluna".

Mun mies fanittaa 70-80 -luvun rockia ja heviä, itse taas 50-60-luvun musaa. Tykätään kyllä toistemme musiikeistakin ja voidaan yhtä hyvin kuunnella hänen tai mun musaa esim. autolla matkatessa. Musainhokit meillä on kyllä yhteneväiset :)

Uusimmat

Yhteistyössä