R
Reea
Vieras
Nyt aamulla poika kaivoi kaapista sellaiset kauhat ja kattilankannen jota sitten noilla kauhoilla paukutti oikein kunnolla. Siis niin lujaa kuin vain jaksaa. Laulo siinä samalla sitten kun muka rumpuja soitti. Mies aluksi komensi muutaman kerran, että ei saa paukuttaa (osa porukasta nukku vielä). Sanokohan kolmesti vai neljästi samasta asiasta. Loppupeleissä se meni niin, että mies laulo yhdessä lapsen kanssa ja lapsi hakkas sitä kattilankantta edelleen tosi kovaa. Sitten mies lähti ulos tupakalle.
Jos nyt jotain kieltää niin kieltäis loppuun saakka. Muulloinkin vastavaa tapahtunut. Olen ajatellut niin, että en puutu toisen komentamisiin ellei lapsi esim. tule minulle sanomaan, että isi kielsi. Silloin komppaan tietenkin miestä.
Olen kyllä sanonu, että vois viedä nuo tilanteet loppuun saakka eikä lopettaa ja antaa periksi. Mutta ei!
Jos nyt jotain kieltää niin kieltäis loppuun saakka. Muulloinkin vastavaa tapahtunut. Olen ajatellut niin, että en puutu toisen komentamisiin ellei lapsi esim. tule minulle sanomaan, että isi kielsi. Silloin komppaan tietenkin miestä.
Olen kyllä sanonu, että vois viedä nuo tilanteet loppuun saakka eikä lopettaa ja antaa periksi. Mutta ei!