Pidättekö te outona meitä,

  • Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
En pelkästään pidä teitä outoina, vaan te olette outoja. Perse paljaana istuskeleminen ei mun mielestä oo hirveen hygienistä :x
Ehkä heillä kumminkin on vaikkapa pikkuhousut jalassa?
Ei sit ole enää alasti.
No aika harva sanoisi, että on vaatteet päällään, kun on pelkät pikkuhousut. Jotka muuten on käytännön kannalta nimenomaan hyvät, jos meinaa just vaikka istua jossain.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
lapset voi ahdistua tuosta :(
:eek: :eek:

varaanko terapia-ajan heille?

en ole tajunnut että mun pitäis laittaa vaatteet päälle kun tuun suihkusta, vaan pyyhe hiuksissa kävelen vaatekaapille ja siellä vasta puen. tai kun herään, käyn vessassa ja sit vasta puen, en osaa nukkua vaatteet päällä, ahdistaa.
Ei tää ole alasti hengailemista, jos se on vain välitila. Mun mielestä lapset ei välitä, mutta itse ainakin aloin kiusaantua teini-iässä jos vanhemmat oleskeli alasti.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
on outoa... 9v varmasti tykkää kun ei voi tuoda kavereitaan extempore kotiin yms...
Moneenko kotiin voi muutenkaan lapsen kaverit mennä ihan noin vaan kysymättä?
Kyllä meille ainakin saattaa tulla eteisen ovelle yhtäkkiä lapsi kysymään kaveria, en yllättyis yhtään.
Ai ovesta vaan sisälle? Ei me ainakaan olla meidän avainta annettu lapsen kavereille.
 
Aino
No kyllä itse kävelen joko alasti tai pyyhe päällä hakemaan ne vaatteet jos suihkusta olen tulossa. En osaa sanoa, miten elämä tuossa kohtaa muuttuu kun lapset kasvavat. Tai menen kyllä aamulla vessaan, tosin mulla on ne alkkarit jalassa aamuisin.
Mutta jos katsotaan alasti telkkkaria, niin kyllä mä nyt sitä vähän oudoksun.
 
ov
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
jos kotona on alasti? siis me vanhemmat.

Kun yhden ystävän kans puhuimme puhelimessa ja he asuvat 100m päässä, sovimme roskikselle tärskyt että käymme tupakalla ja viemme roskat, sanoin et puen vaan kun en viiti nakuilla pihalla... nooo ystävä sit pihalla kysyi et ihanko alasti olit, sanoin et juu, kotona usein "vähissä vaatteissa" niin hää ihmetteli tuota ja nimitteli omituisiksi. kun lapset kotona ja vanhemmat alasti. :eek: me ollaan 28v ja 29v sekä lapset tyttö 5v ja poika 9v. :eek:

mä en tajua. en käsitä. eikö kotona enää saa olla lasten kanssa normaalisti? pitäiskö saunaankin mennä uikkareissa lasten kanssa?
Minä en ainakaan tykkäisi olla koko ajan lasten nähden alasti, eri asia tietenkin on olla esim. saunassa olla alasti tai että aikuiset olisivat keskenään alasti, mutta minulle tulee kyllä mieleen, että mitäköhän lapset ajattelevat kun joutuvat katselemaan koko ajan alastomia vanhempiaan. Itse en ainakaan olisi tykännyt lapsena jos vanhemmat olisivat olleet alasti.
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mun mielestä te olette törkeän epäekologisia. Varmasti korkea sisälämpötila jotta tarkenette.
vuokratalo, täällä on tosi kuuma. jotenki säädetty noi patterit ettei ite juurikaan pysty vaikuttaan.

useimmiten siis mä olen alusvaatteissa. ja mies boxereissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
on outoa... 9v varmasti tykkää kun ei voi tuoda kavereitaan extempore kotiin yms...
Moneenko kotiin voi muutenkaan lapsen kaverit mennä ihan noin vaan kysymättä?
Kyllä meille ainakin saattaa tulla eteisen ovelle yhtäkkiä lapsi kysymään kaveria, en yllättyis yhtään.
Ai ovesta vaan sisälle? Ei me ainakaan olla meidän avainta annettu lapsen kavereille.
Juu ihan vaan ovesta sisälle. Kas kun jotkut asuvat omakotitalossa ja kotona ollessa ei tavata pitää täällä maalla ovia lukos. Joskus kyllä moisten lasten takia tuntuu että tarttis vissiin pitää.
 
Ammattilainen
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
Mun mielestä te olette törkeän epäekologisia. Varmasti korkea sisälämpötila jotta tarkenette.
vuokratalo, täällä on tosi kuuma. jotenki säädetty noi patterit ettei ite juurikaan pysty vaikuttaan.

useimmiten siis mä olen alusvaatteissa. ja mies boxereissa.
No ettehän te silloin ole alasti. :xmas: Mun mielestä alusvaatteisillaan olossa ei ole mitään outoa.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja no:
on minusta kyllä outoa ja ällöttäis istua tommosten sohvalla. Hyi!
Kaikille tuli nyt mielikuva siitä, kuinka ap istuu likaisella ja vuotavalla paljaalla pyllyllään kodin jokaisella tuolilla ja sohvalla. :D Hih.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
on minusta kyllä outoa ja ällöttäis istua tommosten sohvalla. Hyi!
Kaikille tuli nyt mielikuva siitä, kuinka ap istuu likaisella ja vuotavalla paljaalla pyllyllään kodin jokaisella tuolilla ja sohvalla. :D Hih.
Tuosta alastomana hengailusta oli ylex:llä tässä taannoin jokin galluppikin. Siellä ihmiset vastasivat, että heillä olisi kyllä pyyhkeet suojaamassa sohvaa. :D
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
on minusta kyllä outoa ja ällöttäis istua tommosten sohvalla. Hyi!
Kaikille tuli nyt mielikuva siitä, kuinka ap istuu likaisella ja vuotavalla paljaalla pyllyllään kodin jokaisella tuolilla ja sohvalla. :D Hih.
joo ja näemmä kukaan ei osaa enään lukea vastauksiani.

 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
useimmiten siis mä olen alusvaatteissa. ja mies boxereissa.
No ettehä te siis ole kotona alasti! Mitä helkkaria oikein kyselet turhia? olette kotosalla alusvaateisillanne, eikö vaan?!
No ei sillä juuri paljon ole eroa mun mielestä, onko pikkuhousut, vai ei. Mutta kai mulla on kummallinen suhtautuminen alastomuuteen.
 
....
Alasti ja alusvaatteisillaan on kaksi eri asiaa. Miksi ihmiset sanovat olevansa alasti jos kuitenkin ovat alusvaatteisillaan? En mä koe nakuilevani jos mulla on alkkarit ja rintsikat/alustoppi päällä tai miehellä bokserit.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja suomennos:
Alasti= ei ole mitään vaatetta päällä
Alusvaatteisilla=päällä on vain alusvaatteet
Mutta jos nainen on pelkissä pikkuhousuissa, niin eikö hän kumminkin ole enemmän alaston, kuin pukeissa? ;)
 

Yhteistyössä