Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
VOI APUA BITCH:LOL:
Kai se on sitten kannettava kotiin viinaa kaksin käsin kun lakkaa naama olemasta nätti.

Pidän itseäni kauniina. Olen klassisen kaunis. Ja minulla on hyvä ja terve iho, koska ruokavalioni on luomu/sokeriton/luonnollisesti gluteeniton ja keinorasvaton( kuten keiju tms.) Ruokavalio ja runsas veden juonti on minun "salaisuuteni". Alle viiden vuoden päästä olen keski-ikäinen ja eräs nuori nainen luuli että olen "jotain kakskytkuus". :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30355875:
VOI APUA BITCH:LOL:
Kai se on sitten kannettava kotiin viinaa kaksin käsin kun lakkaa naama olemasta nätti.

Pidän itseäni kauniina. Olen klassisen kaunis. Ja minulla on hyvä ja terve iho, koska ruokavalioni on luomu/sokeriton/luonnollisesti gluteeniton ja keinorasvaton( kuten keiju tms.) Ruokavalio ja runsas veden juonti on minun "salaisuuteni". Alle viiden vuoden päästä olen keski-ikäinen ja eräs nuori nainen luuli että olen "jotain kakskytkuus". :)
Meillä tuli just töissä jotain puhetta iästä ja mainitsin jotain että tämmönenkin vanha akka pystyy tekemään ton. Yksi pohojosen poika (mies) sano että älä nyt viitti, sähän oot ehkä jotain 35-36. Totesin että no en ihan ole, mulla on jo 24-vuotias lapsikin

mitätön
Nimimerkille "syömishäiriö?" Ei minulla syömishäiriötä ole, olen normaalipainoinen. 166cm/58kg. Kiinteytyä pitäisi kyllä :) Ja luulenpa että kyseinen ihminen tarkoitti kasvojani. Ei ole ensimmäinen joka on sanonut kalpeudesta ja että näytän sairaalta. Mieluummin kuulisin sanan "ruma". Itse en huomaa moista kalpeutta, kesällä sain rusketusta pintaan mutta ei näytä auttavan sekään.

minä näin
Yleensä viihdyn ulkoisessa minässäni. Kroppa on kohdillaan, kunto hyvä ja iho hyvä.
Toisinaan pienet ulkoiset viat alentavat hetkellisesti mielialaa. Minulla on purentavika (liian lyhyt leuka).

vieras*
e, mulla on ulkonäössä vamma jonka takia saan kuulla vi**uilua ihan aikuisiltakin ihmisiltä jopa nykyisin. teininä luulin että kunhan kasvetaan aikuisiksi, sellainen loppuu :(
mutta ei vaan lopu.

Yhteistyössä