Pidätkö itseäsi hyvännäköisenä?

• Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Pidän. En mitenkään erikoisena, mutta hyvännäköisenä kuitenkin. Tottakai on päiviä, jolloin olen mielestäni maailman rumin ja oksettavin, mutta suurimmaksi osaksi tulen hyvin toimeen itseni kanssa.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
itsevarma
Pidän. Ainakin vientiä on riittänyt teini-ikäisestä asti tähän päivään asti ja ikää on nyt yli 40 v.

Kaikkia missin kriteerejä en täytä, mutta timmi vartalo, korkeat poskipäät, pusuhuulet, kapea vyötärö ja pyöreä peppu tuntuvat vetoavan kovasti miehiin ja ovat naisetkin kehuneet monesti. Välillä olen itsekin ihmetellyt hyvää flaksiani, koska minusta löytyy selkeitä kauneusvirheitäkin.

jaa.aa
Minä en tiedä. Miehiin tunnun jostakin kummallisesta syystä vetoavan. Minä olen kuitenkin aika perustäti, normaalipainoinen, pienirintainen ja lyhyttukkainen, enkä edes meikkaa.

Tuntuu, että olen vanhentunut muutamassa vuodessa paljon ja en oikein pidä siitä muutoksesta mikä on tullut. Ihoni myös huononee jostain kumman syystä ja kasvot ovat epätasaiset, tämä häiritsee todella paljon. Näyttäisin nuoremalta jos saisin sileän ihoni takaisin.

vaikia sanoa
Pidän itseäni kohtalaisen hyvännäköisenä. Olen itse asiassa aika tavanomaisen näköinen, ja neljäkymmentä vuotta täytettyäni varsinkin jo pystyn ns. piiloutumaan massaan, jos pukeudun lösösti enkä meikkaa yhtään. Mutta mulla on aika iloiset ja elävät silmät ja kasvot, ja kroppani on aina ollut sopusuhtainen. Mullakin on pienet tissit, mutta toisaalta leveät hartiat, pyöreä pylly, kapea vyötärö ja olen vähemmän persjalkainen kuin suomalaiset naiset keskimäärin näyttävät olevan. Ns. kysyntää on aina ollut, mutta olen (itserakkaasti) ajatellut sen johtuvan enemmän persoonastani, ilmeistä, eleistä ja minusta kuin piirteistäni sinänsä...

Mut en sitten tiedä. Usein onnistun kuvissa kehnosti, videoissa näytän kyllä kauniilta, mutta ilmeitä on naamassa niin paljon ja nopeeta että valokuvat on jostain kamalasta silmänpyörityksestä. Kauniita kuvia musta otettiin meikkimallina joskus yli kaksikymmentä vuotta sitten. Ja niissä oli kyllä ihan ihmeen nätit piirteetkin.

viieras
En pidä itseäni hyvännäköisenä, koska olen lasten myötä lihonut ihan liikaa ja laiskuuttani en saa laihdutettua. Aiemmin koin olevani ihan ok näköinen. Ulkonäköni ei silti varsinaisesti ole koskaan häirinnyt minua tai siis että pitäisin tai arvostaisin itseäni vähemmän jonkin ulkonäössäni olevan seikan takia. Pidän sitä enemmän muiden ongelmana ;)

Toisaalta
Hmmm. Minä en ihan rehellisesti tiedä. Omasta mielestä oon ihan perusnätti ja meikattuna jopa kaunis. MUTTA miehiltä en ole ikinä saanut huomiota, en edes kännisiltä. Itse olen kaikki kumppanini joutunut vonkaamaan. MUTTA kuitenkin olen saanut iskettyä (mielestäni) oikein hyvännäköisiä miehiä, sekä seksiin että suhteeseen. Ja kun aiemmin harrastin nettitreffejä, niin yksiäkään pakkeja en kuvan lähetyksen jälkeen saanut.

Hyvin ristiriitaista siis, enkä vieläkään tässä 35-vuoden iässä tiedä että olenko hyvännäköinen mutta livenä pelottava, vai ruma mutta niin ihana luonne että sillä saan miehet huijattua mukaani ja suhteeseen :D.

"mindy"
Pidän itseäni kauniina koska mieheni kehuu ulkonäköäni päivittäin ja pidän tosi paljon huolta sekä kropasta että naamasta. Esim. Raskauskilot olen karistanut joka kerta tosi nopeasti.

miiin
Ei minua kukaan mies ole koskaan lähestynyt kauneuteni vuoksi, mutta luonnollisuuteni vuoksi. Eli en meikkaa jne. Minua ei kehuta yleisesti ikinä kauniiksi, mutta sen edestä kyllä on kehuttu ihanaksi, tavalliseksi hyvällä tavalla jne. Eli en todellakaan koe olevani kaunis, en edes muista että kukaan olisi minulle koskaan niin sanonut, paitsi oma mies, mutta sen silmiin nyt oon varmaan kaunis kun se kattelee rakkaudella eikä järjellä :D

vvvvvvvvvvv
Joo pidän... no painoa on 5-10kg yli oman tavoitteen, mutta ei sentään kaljamahaa :D No parikymppiseksi itseään ei takaisin saa. Mutta kyllä näin 36v voi pitää silti itsestään. Pidän että mulla on hyvännäköiset piirteet ja seuraa olen saanut aina vaikken halunnutkaan, sillä varattuna on oltu jo pitkään. Myös pukeutumisella on omasta mielestäni iso osa siihen, että onko ihminen hyvännäköinen vai ei. Olen muuten mies.

"vieraana"
En pidä, mutta olen itseni näköinen ja ihmiset, jotka minusta pitävät pitävät minusta silti. Tai juuri siksi. Muiden kehuja ulkonäöstäni en pidä oikein minään, kunhan puhuvat, se mitä tunnen itse on oleellisempaa. En ole hyvännäköinen ja se on ihan okei.
:)

Pidän itseäni pikemminkin pelottavana. Vientiä on kyllä riittänyt aina, eli kai meikäläistä joku katsoo kaksi kertaa muutenkin kuin kauhusta :D

Itse? Jep
Yleisellä mielipiteellä ihan tavis varmaan nykyään, painoa ja ikää kertynyt reilusti.
Nuorempana tunnin tekevän vaikutusta ihan kilpailuun asti, onpahan mitä kiikkustuolissa muistella. Mutta mennyt on mennyttä, nyt on muiden vuoro ;)

Yhteistyössä