Vastaus kysymykseen: Kysyisin, miksi kysyjä kysyy tuollaista ylipäätään? Ammattikorkeakouluthan perustettiin alunperin enemmän työnantajien tarpeisiin vastaamaan, kun korkeakouluista tuli liian teoreettisia ihmisiä. Eli en lähtisi vertaamaan näitä koulutuksia... Itse olen AMK:sta valmistunut tradenomi ja koulutukseni on mielestäni ihan hyvä ja olen ylpeä siitä. Se on alempi AmmattiKORKEAKOULUTUTKINTO. En vertaa itseäni Kauppakorkeasta valmistuneihin. Mielestäni meille on erilaisia työtehtäviä..... Ja loppujen lopuksi älkää tuijottako liikaa titteleihin, se vasta ratkaisee millaisen työpaikan saa, monet "duunarit", jotka ovat valmistuneet ammattikoulusta tienaavat paremmin kuin korkeakouluihmiset. Mielestäni kaikki koulutus on arvokasta ja monta kertaa ihmiset valitsevat koulutuspaikkansa niistä kouluista joka lähistöllä sijaitsee. Mielestäni ihmiset ovat aina halunneet mollata ammattikorkeakoulututkintoa, ettei se ole mitään, mutta kyllä se osaavia ihmisiä tuottaa, aivan kuin ammattikoulut ja yliopistotkin.