PEUHU haalari, millasia ne on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo välikausi on ollut ainakin hyvä. Neidille hoitoon ostin semmosen... Ja edullisia ainakin... Mielestäni hintansa väärtti on ainakin. Talvihaalareita tänää kattelin niin 19.90e maksoi... Mutta värit oli MUN mielestä aikas karmivat... tyttöjen. Mutta eiköhän nekin asiansa muuten aja hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Tuo välikausi on ollut ainakin hyvä. Neidille hoitoon ostin semmosen... Ja edullisia ainakin... Mielestäni hintansa väärtti on ainakin. Talvihaalareita tänää kattelin niin 19.90e maksoi... Mutta värit oli MUN mielestä aikas karmivat... tyttöjen. Mutta eiköhän nekin asiansa muuten aja hyvin.

Ei varmaan ole. :D No niitäkin voi olla erivärisiä eripaikoissa...
Ruskea/V.pun mä katoin...

Meillä oli eka Peuhun haalari viime talvena pakkaskelin haalarina. Silloin maksoi 20€. Olin siihen tyytyväinen, pidettiin tosi paljon ja jäi uudenveroisena seuraavalle käyttäjälle. Tänään hain uuden Tarjoustalosta 15€:lla kun oli puoleen hintaan. Ei pidä kosteutta eikä kuulukaan. Lapsen helppo pukea kun on aika pehmeä. Hinta/laatu mun mielestä tosi hyvin kohdallaan.

Mun pojalla oli joskus sen merkkinen tuulipuku, ja oli huonolaatuinen mielestäni, meni heti rikki. Kaikki muut ulkovaatteet mitä meillä on ollut (esim. Remu, KappAhl, Lassie) on olleet paljon parempia. Mutta haalarista ei kokemusta.

Yhteistyössä