Pettynyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja >omatunto<
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja salaa rakas:
Mistä moinen takinkääntö? Ei kai vain omatunto kolkuta, vaikka ei kuulu mulle. Minä muuten lähtisin jonnekkin reissulle, jos sen matkan maksaa mies?

En nyt vaan lähde.Eiköhän se matka ollut jo maksettu.
Ihan äsken tuli mieheltä viesti jälleen, en vastaa.

.. ettet lähtenyt varatun miehen kanssa reissuun. Sinä saat siitä vain sen viikon onnen ja hurman, mutta entä sen jälkeen? Odotat kotona soittoa/käyntiä toivoen enemmän, mutta saa sitä et! On oikein, että ajattelet itseäsi ja tulvia vuosia, koska JOKAISELLA on oikeus aitoon rakkauteen eikä kenenkään tarvitse eikä pidä tyytyä puolittaiseen salasuhteeseen. Vlitettavasti varattu mies haluaa niin tehdä ja tekee omalle vaimolleen samaa, vikka vaimo ei taida sitä tiedostaakaan. Onneksi olkoon sulle ja toivon että löydät pian yhtä viehättävän, mutta vapaan ja TÄYSIN VALMIIN sitoutumaan sinuun olevan miehen. Niitäkin on, luulen, vaikka itse olenkin jo yli 20v. naimisissa ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja VanhaFrouva:
Alkuperäinen kirjoittaja >omatunto<:
Kerroin tässä taannoin että lähden Madeiralle varatun miehen kanssa.

Minä kävin oman vihityn mieheni kanssa Sisiliassa.
Oli oikein onnistunut loma, kaikinpuolin ja avoimesti.

Ajattelin panna vastauksesi omaan arvoonsa vanhafrouva..et yhtään voi tietää mitä olen "tilannut".
Hymistele sinä ihan rauhassa sädekehäsi kanssa, ei sinunkaan elämäsi taida olla ihan sitä mitä naapureille ja ystäville näytellään.

Katso vaan etten sittenkin lähde sinun miehesi kanssa joskus jonnekin.
Rakkaudella - ihan itse kaikki valintani tehnyt-

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vanha Frouva:
.. ettet lähtenyt varatun miehen kanssa reissuun. Sinä saat siitä vain sen viikon onnen ja hurman, mutta entä sen jälkeen? Odotat kotona soittoa/käyntiä toivoen enemmän, mutta saa sitä et! On oikein, että ajattelet itseäsi ja tulvia vuosia, koska JOKAISELLA on oikeus aitoon rakkauteen eikä kenenkään tarvitse eikä pidä tyytyä puolittaiseen salasuhteeseen. Vlitettavasti varattu mies haluaa niin tehdä ja tekee omalle vaimolleen samaa, vikka vaimo ei taida sitä tiedostaakaan. Onneksi olkoon sulle ja toivon että löydät pian yhtä viehättävän, mutta vapaan ja TÄYSIN VALMIIN sitoutumaan sinuun olevan miehen. Niitäkin on, luulen, vaikka itse olenkin jo yli 20v. naimisissa ollut.

Olen todella kiitollinen ymmärtävästä ja kannustavasta vastauksestasi.
Laittelen tässä elämääni uuteen järjestykseen.

Sinulle toivon tulevaisuuteenkin vielä paljon onnenvuosia kumppanisi kanssa.

Ei pitäisi olla niin ilkeä toiselle, kun ei voi ihan varma omasta puolisosta. Tästä on aikaa, kun erään miehen kanssa keskustelin foorumilla. Oli lähdössä etelään vaimonsa kanssa. Mies valitti kuivunutta seksielämää. Kun vaimo oli niin haluton. Mutta eivät kuitenkaan erota halunneet. Mutta yhdessä sitten miettivät, jos vaikka matka jonnekkin voisi tuoda jotain piristystä harmaaseen arkeen? Saas nähdä sitten kuin onnistunut matka on ollut??

Ihan oikein teit. Taisin sinua vähän silloin moralisoidakin. Asetelma olisi kuitenkin ollut se, että olet mukana pelissä, jossa on vain häviäjiä. Tietysti häntäheikki olisi olettanut saavansa käyttää sinua uhrauksensa jälkeen.

tsemppiä:)

(älä vastaile viesteihin, mutta jos aivan hirveäksi menee häirintä, niin vastaa hänelle, että "kiitti viesteistä, lähetän ne edelleen vaimollesi")

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Ihan oikein teit. Taisin sinua vähän silloin moralisoidakin. Asetelma olisi kuitenkin ollut se, että olet mukana pelissä, jossa on vain häviäjiä. Tietysti häntäheikki olisi olettanut saavansa käyttää sinua uhrauksensa jälkeen.

tsemppiä:)

(älä vastaile viesteihin, mutta jos aivan hirveäksi menee häirintä, niin vastaa hänelle, että "kiitti viesteistä, lähetän ne edelleen vaimollesi")

En viitsi kaivella kyseistä ketjua esille, mutta mielikuvani todellakin on sinusta jonkinmoinen tuomionpasuuna.
Kiitti vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja >omatunto>:

Ajattelin panna vastauksesi omaan arvoonsa vanhafrouva..et yhtään voi tietää mitä olen "tilannut".
Hymistele sinä ihan rauhassa sädekehäsi kanssa, ei sinunkaan elämäsi taida olla ihan sitä mitä naapureille ja ystäville näytellään.

Katso vaan etten sittenkin lähde sinun miehesi kanssa joskus jonnekin.
Rakkaudella - ihan itse kaikki valintani tehnyt-

Unelmissasi voit kuvitella lähteväsi mieheni kanssa matkoille.
Mutta vain unelmissasi.
Minun miehelläni on nääs hyvä maku ja tyylitaju ja hänelle eivät kaltaisesi jakorasiat kelpaa.

Minun elämäni on tällä hetkellä ( tulevaisuudestahan emme kukaan tiedä) ja on ollut aina tähän asti todella hyvällä mallilla, kateellisena sitä monet sivusta seuraavat.
Liitossamme riittää rakkautta, kumppanuutta ja myöskin taloudellinen tilanteemme on mitä parhain.
Lapset ovat jo isoja joten voimme omistautua toisillemme.

Sinulla on kateellisia.
Niinhän te itsevarmat naikkoset tiedätte.
Ymmärrätkö että nuo mielestäsi kateelliset säälivät sinua, ymmärtäen todellisen tilanteesi.

Ehkä nyt en kuitenkaan ole viemässä miestäsi mihinkään, voi olla että meillä on hiukan erilainen elämäntapa ja kulttuuri.

Ymmärrätkö että nuo mielestäsi kateelliset säälivät sinua, ymmärtäen todellisen tilanteesi.

Ehkä nyt en kuitenkaan ole viemässä miestäsi mihinkään, voi olla että meillä on hiukan erilainen elämäntapa ja kulttuuri.

Minua EI kukaan sääli, sen sijaan todellakin moni kadehtii.
Meitä huvittaa suuresti tuo ihmisten kateellisuus.
Lapsillemmekin on irvailtu heidän syntyneen kultalusikka suussa, voi tuota kateuden määrää.
Toisilla ei saisi mitään olla, ei aineellista eikä muutakaan hyvää.
Minulla on hyvä avioliitto, uskollinen mies, kaunis koti ja kaunis puutarha kotini ympärillä, vapaa-ajan asunto jne.
Minun ei tarvitse rasittaa itseäni työelämässä, matkustelen paljon mieheni kanssa ja hän maksaa kaiken.

Siinä olet oikeassa että sinulla ja miehelläni todellakin on TÄYSIN ERILAINEN elämäntapa ja kulttuuri.
Sinä tuskin mitään elämänARVOISTA ja sivistyksestä ymmärrät.

Lapsillemmekin on irvailtu heidän syntyneen kultalusikka suussa, voi tuota kateuden määrää.
Minulla on hyvä avioliitto, uskollinen mies, kaunis koti ja kaunis puutarha kotini ympärillä, vapaa-ajan asunto jne.
Minun ei tarvitse rasittaa itseäni työelämässä, matkustelen paljon mieheni kanssa ja hän maksaa kaiken.

Siinä olet oikeassa että sinulla ja miehelläni todellakin on TÄYSIN ERILAINEN elämäntapa ja kulttuuri.

Onpas rouvalla hyvin asiat, mutta mistä moinen katkeruus?
Yleensä ihminen konttaa aika nopeasti tuollaisen vuodatuksen jälkeen.

Missä kohtaa olen mielestäsi katkera?
Minulla ei onneksi ole syytä katkeruuteen.

Minua suorastaan etoo tuollaiset naiset jotka elävät rasiaansa jakaen kuin myöskin miehet joiden elämä kulkee patukkansa perässä.
Sääliä kerjäävät kun tulevat heitetyisi syrjään, kehtaavatkin.
Tämäkin ap. haluaa kai päänsilityksiä kun ei lähtenytkään varatun miehen mukaan matkalle, tuli kai vaihdetuksi uuteen kaltaiseensa.
Moraalistahan noille on turha puhua, saati elämänarvoista.
Mutta sitähän he saavat mitä tilaavat.
Eivät pysty olemaan aidosti onnellisia.

Konttaa sinä vaan rauhassa ja ymmärrä noita moraaliltaan löysiä jalkavaimoja ja miehiä, se on oma asiasi.

Alkuperäinen kirjoittaja salaa rakas:
Mistä moinen takinkääntö? Ei kai vain omatunto kolkuta, vaikka ei kuulu mulle. Minä muuten lähtisin jonnekkin reissulle, jos sen matkan maksaa mies?

En nyt vaan lähde.Eiköhän se matka ollut jo maksettu.
Ihan äsken tuli mieheltä viesti jälleen, en vastaa.

Minäkin lähtisin tuon miehen kanssa reissulle jos mies sen matkan maksaa?
sehän on ihanaa saada seikkailla jos on sinkku?!
ja nyt mies viestittää sulle? kai se oikeasti tykkää sust sitten... :(
ehkä olit liian radikaali? drama queen? ;D

ja sä vanhafrouwa leveilet ja leuhkit täällä nyt vähän liikaa,ole iloinen että KAIKKI asiat elämässäsi on hyvin...

ei pidä leuhkia liikaa.....

Missä kohtaa olen mielestäsi katkera?
Minulla ei onneksi ole syytä katkeruuteen.

Minua suorastaan etoo tuollaiset naiset jotka elävät rasiaansa jakaen kuin myöskin miehet joiden elämä kulkee patukkansa perässä.
Sääliä kerjäävät kun tulevat heitetyisi syrjään, kehtaavatkin.
Tämäkin ap. haluaa kai päänsilityksiä kun ei lähtenytkään varatun miehen mukaan matkalle, tuli kai vaihdetuksi uuteen kaltaiseensa.
Moraalistahan noille on turha puhua, saati elämänarvoista.
Mutta sitähän he saavat mitä tilaavat.
Eivät pysty olemaan aidosti onnellisia.

Konttaa sinä vaan rauhassa ja ymmärrä noita moraaliltaan löysiä jalkavaimoja ja miehiä, se on oma asiasi.

Olet ironinen toiselle ja alkuperäiselle jollakin tavalla. vaikka yrität leikkiä hienoa onnellista ' mulla kaikki okei ja niin ihanaa' naista. ja joo, leuhkit nyt kyllä ihan liikaa täällä toisille,ja myös tuomitset.
Elämä voi yht'äkkiä muuttaa suuntaa, sustakin voi tulla yh'täkkiä jonkun miehen salarakas vaikka naimisissa olet.-sitten tiedät miltä joltakin salarakas- naiselta tuntuu,nyt et tiedä mitään.
vaan tuomitset.
Jos tuomitsee toisia niin elämässä voi mennä niin, että saa itse kokea samaa...sitten vasta alkaa ymmärtää toisten tilanetta.

Siis älä leuhki ja älä tuomitse toisia.
( ihan liikaa mun mielestä..

Alkuperäinen kirjoittaja ;;;;;;;;;;;;;;;:
Olet ironinen toiselle ja alkuperäiselle jollakin tavalla. vaikka yrität leikkiä hienoa onnellista ' mulla kaikki okei ja niin ihanaa' naista. ja joo, leuhkit nyt kyllä ihan liikaa täällä toisille,ja myös tuomitset.
Elämä voi yht'äkkiä muuttaa suuntaa, sustakin voi tulla yh'täkkiä jonkun miehen salarakas vaikka naimisissa olet.-sitten tiedät miltä joltakin salarakas- naiselta tuntuu,nyt et tiedä mitään.
vaan tuomitset.
Jos tuomitsee toisia niin elämässä voi mennä niin, että saa itse kokea samaa...sitten vasta alkaa ymmärtää toisten tilanetta.

Siis älä leuhki ja älä tuomitse toisia.
( ihan liikaa mun mielestä..

Minusta ei ikinä tule kenenkään salarakasta.
Minä päätän itse siitä kenen mukana kuljen.
Minun moraalini ei sallisi salarakkaaksi ryhtymistä, eikä minulla onneksi siihen ole mitään tarvettakaan.
Mielestäni en milläänlailla leuhki omalla onnellani.
Lapsellinen on se suomalaisten käsitys siitä että " kellä onni on sen kätkeköön".
Täällä kirjoittelevien mielestä onneaan saavat hehkuttaa vain salarakkaat ja vastaavasti sairaat yksilöt.

Mielestäni on oikeutettua tuomita elämänsä salarakkaina tmv. hukkaan heittävät ihmiset.
Hyväksyäkö heidän toimintansa pitäisi!!!

Mielestäni on oikeutettua tuomita elämänsä salarakkaina tmv"

En hyväksy heidän toimintaa mutta,en myös tuomitse heitä kun mun mielest ei ole oiketettua tuomita oikeastaan ketään jos ei tiedä toisen historiaa esim.miksi joku joutui tuollaiseen tilanteeseen? tai,miksi joku varattu/naimisissa mies/nainen hankkii itselleen salarakkaan?
Ehkä ihan yksinkertaista? ehkä mies/ nainen se ihastui vain toiseen? tuollastakin voi tapahtua vaikka sitä kuinka onnellinen oman partnerin kanssa on ja kaikki asiat ovat hyvin.sitten on vaikea pysyä erossa siitä salarakkaasta. ja siitä se lähtee sitten rullaamaan..
Tunnen kaksi tapausta joille kävi noin,olivat myös onnellisia oman miehen ja vaimonsa kanssa mutta,ihastuivat toiseen tapahtuin kuin salama kirkkaalta taivaalta.
tuon takia sanoin: ei kannata tuomitsea toisia kun itsellekin voi tapahtua samaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ;;;;;;;;:
tuon takia sanoin: ei kannata tuomitsea toisia kun itsellekin voi tapahtua samaa?

Ihmisellä pitää olla niin korkea moraali ettei salli itsensä ryhtyä miksikään salarakkaaksi.

Minä en voisi ikinä tehdä kenellekään vaimolle/perheelle niin inhottavasti että alkaisin suhteeseen varatun miehen kanssa.
Minä ajattelen sitä miltä itsestä tuntuisi vaimona tuossa tilanteessa, ja koska en toivoisi itselleni niin käyvän en tee sitä toisellekaan.
Niin yksinkertaista se on.

Jos ihminen rakastuisi varattuun henkilöön, pitää molemmilla osapuolilla olla sen verran selkärankaa, etteivät salasuhteeseen ryhdy.
Asiat pitää selvittää kolmansien osapuolien kanssa, eikä toimia oksettavasti seläntakana.
Kenestäkään ei saa tehdä kynnysmattoa, eikä missään tapauksessa kannata itse lattiarätiksi alentua.