T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja >omatunto<:Se mikä sai suuni virneeseen oli tuo epäily, etten tiedä tai ymmärrä elämän arvoista mitään enkä myöskään sivistyksestä. Kas kun ei kysytty mitään Mensan testistä...
Siihen minulla olisi olemassa vastaus.
Voisin kertoa koulutuksestani, asemastani työelämästä, varallisuudestani, suvustani..jne.jne.
Kaikilla meillä olisi näistä paljonkin kerrottavaa, mutta annetaanko olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja >omatunto<:Kerroin tässä taannoin että lähden Madeiralle varatun miehen kanssa.
En lähde, vaikka sielu riutuu.
Hän menköön ja etsiköön uuden salarakkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Vanha Frouva taitaakin olla vähän varpaillaan, jos herralla onkin vipinää muiden kanssa ja sitä purkausta täällä todistamme. On se kamalaa, jos päivän miettii kotona miten pimut piirittävät ukkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja VanhaFrouva:Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Vanha Frouva taitaakin olla vähän varpaillaan, jos herralla onkin vipinää muiden kanssa ja sitä purkausta täällä todistamme. On se kamalaa, jos päivän miettii kotona miten pimut piirittävät ukkoa.
Minä en tuhlaa energiaani miettimällä jonninjoutavuuksia kuten sitä piirittävätkö pimut miestäni.
Hyvä jos viehättää toisiakin.
Tiedän että mieheni omaa yhtä korkean moraalin kuin minäkin, eikä alentuisi pettämään.
Silloin " satavuotta" takaperin kun päätimme mennä naimisiin, niin yksi syy päätöksemme takana oli juuri samanlaiset elämänarvot ja moraali.
Minulla on kyllä paljon parempaakin tekemistä kuin mieheni kyttääminen.
Onneksi sain miehekseni oikean miehen enkä mitään Elleissä luuhaavaa miehen kuvatusta ;D
Alkuperäinen kirjoittaja välikäsi:VanhaFrouva/mies1
Alkuperäinen kirjoittaja VanhaFrouva:Alkuperäinen kirjoittaja välikäsi:VanhaFrouva/mies1
Ei tässä keskustelussa minun kannaltani ole kyse mistään minun ja mies1 välisestä kaksintaistelusta.
Mies1 on mielestäni koominen tyyppi, tyrkyttää täysin turhia mielipiteitään lähes joka keskusteluun.
Parasta tässä on se, että eräässä toisessa ketjussa hän on täysin samaa mieltä kanssani, vaikka sielläkin esitän oman mustavalkoisen mielipiteeni asiaan, tosin esiinnyn eri nimellä.
Mies1 varmaan ärsyyntyy siitä kun ei osannut omaa liittoaan hyvin hoitaa ja vaimo löysi paremman, näin olen ymmärtänyt hänen sepustuksiaan luettuani.
Alkuperäinen kirjoittaja vainukoira:Alkuperäinen kirjoittaja VanhaFrouva:Alkuperäinen kirjoittaja välikäsi:VanhaFrouva/mies1
VanhanFrouvan - omakehu haisee ketju-
snifff...
Alkuperäinen kirjoittaja VanhaFrouva:Alkuperäinen kirjoittaja välikäsi:VanhaFrouva/mies1
Ei tässä keskustelussa minun kannaltani ole kyse mistään minun ja mies1 välisestä kaksintaistelusta.
Mies1 on mielestäni koominen tyyppi, tyrkyttää täysin turhia mielipiteitään lähes joka keskusteluun.
Parasta tässä on se, että eräässä toisessa ketjussa hän on täysin samaa mieltä kanssani, vaikka sielläkin esitän oman mustavalkoisen mielipiteeni asiaan, tosin esiinnyn eri nimellä.
Mies1 varmaan ärsyyntyy siitä kun ei osannut omaa liittoaan hyvin hoitaa ja vaimo löysi paremman, näin olen ymmärtänyt hänen sepustuksiaan luettuani.
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:Alkuperäinen kirjoittaja VanhaFrouva:Alkuperäinen kirjoittaja välikäsi:VanhaFrouva/mies1
Kyllä sinä rouva nyt vain paljastat , että sinulla on itsetuntosi kanssa ongelmia, koska et pysy asiassa ja menet henkilökohtaisuuksiin, kun et muuta osaa.
Se , että vieläkin kehtaat minua haukkua täällä, niin kolahtaa kyllä omaan nilkkaasi ennemmin tai myöhemmin.