Uusi onni

Täällä on puhuttu vaikka kuinka paljon pettämisestä ja syyllisyydestä ja siitä, kertoako vai ei. Mutta onko kenellekään käynyt niin, että ihastumisen/rakastumisen ja mahdollisesti pettämisen jälkeen onkin uusi onni löytynyt oikeasti ns. salarakkaan kanssa?
 
harmaana
Juu, pakko tunnustaa.. :ashamed: :heart: :)

Suhde uuden onnen kanssa alkoi reilu vuosi sitten, erostakin on jo kymmenisen kuukautta ja yhdessä ollaan, onnellisina.

Mulla ei ollut muita vaihtoehtoja kun valita toinen miehistä, kertaakaan en ole katunut.
 
harmaana edelleen
Kaksi lasta edellisestä liitosta, joka oli kuollut jo ennen uutta suhdetta.

Pientä viritelmää ja ihastusta oli puoli vuotta ennen eroa, varsinainen suhde kesti 4 kuukautta ennen muuttamistani pois uuteen kotiin. Exälleni en koskaan tunnustanut suhdetta. Emmekä asu UO:n kanssa yhdessä, toisiamme lähellä kyllä. Lapet asuvat kanssani ja exän kanssa välit ovat käsittämättömän hyvät. Hänelläkin jo uusi ihminen elämässään.
 
harmaana taas
Ei kuitenkaan voi kieltää etteikö välillä olisi ollut vaikeaa hyväksyä omaa toimintaansa. Olen kuitenkin päättänyt antaa tekoni itselleni anteeksi ja elää tätä päivää.

Ihastuin, rakastuin ja nyt rakastan eikä mikään mahti maailmassa olisi sitä voinut muuttaa, niin vahva tunne se oli/on.
 
Täällä kolmas ilmoittautuu joukkoon!
Salasuhde on muuttunut rakkaudeksi,toisesta välittämiseksi.
Olen vielä naimisissa,erosta olen jo puhunut nykyiselle,ero tulee. En ole kertonut että minulla on jo uusi suhde,enkä kerro. Syyt ovat ihan muut ja olemassa olevat,eron syyt ovatkin todella hyvät.
Minullekkin rohkeutta tuli lukiessani tätä,onnen eteen haluaa tehdä kaikkensa.
Toivoo nykyisellekkin vielä uden onnen ja hyvän tulevaisuuden.
Uusi onni tulee huomenna jo tutustumaan lapsiini joita on,tästä se lähtee.
Ihanaa saada vielä kokea tälläistä! :heart:
 
parempi elämä
Olen myös löytänyt uuden rakkaan,suhde kestänyt kohta vuoden. Tunteneet olemme toisemme jo kauan (noin 5 vuotta).Nykyinen ei tiedä suhteesta mutta meillä on mennyt huonosti jo kauan ennen uutta suhdetta. "salarakkaani" no tavannut lapseni ja tulevat tosi hyvin toimeen myös hänellä on lapsia tosin vähän vanhempia. Olemme suunnitelleet yhteistä elämää ja uskomme saavamme suhteen toimimaan. Ainakaan emme tee samoja virheitä kuin tämän hetkisten kanssa.
 
te jotka
eli te jotka olette vielä yhdessä ykyisen puolisonne kanssa ja samalla suhteessa toisen kanssa niin harrastatteko seksia nykyisenne kanssa vaikka olette erosta puhuneet?
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.11.2006 klo 14:53 huokaus kirjoitti:
En jotenkin voi hyväksyä tuota. Käytätte nykyistänne aika julmasti hyväksi...
sanos elä muuta!!! ne kaikki jotka elää suhteen ulkopuolista elämää ansaitsevat ruman arvonimen!!! jos ei niin paljon ole miestä/naista lopettaa nykyistä suhdetta ensin enne kuin pelehtii toisen kanssa niin ampukoot ittensä.se on todella törkeää toista ihmistä kohtaan \|O
 
Ilmoittaudun joukkoonne harmaaseen. Mutta vähän tummempana. :D

Ja tuohon seksikysymykseen: siihen saakka kunnes tämän salaihastuksen kanssa suhde kehittyi oikeaksi suhteeksi ja varsin sitovaksi tunnetasolla, kyllä harrastin myös silloisen kumppanin kanssa petipuuhia. Harvoin, niinkuin siihenkin asti, ei tainnut montaa kertaa siihen pätkään mahtua. Pian kuitenkaan enää en.
 

Yhteistyössä