A
annika27
Vieras
Onko naisen kanssa oleminen pettämistä?? Sitä mietin.. Viikonloppuna juhlittiin mieheni kanssa yhteisen kaverimme kesämökillä. Jatkot olivat valtavat, kun kesätapahtuman jäljiltä mökille saapui yli kolmekymmentä ihmistä juhlimaan. Juotiin hirveästi, minäkin viskiä ja kaikkea mihin en ikinä muutoin koske. Noh, jotenkin jouduin tilanteeseen, joka on ihan outo.. Olin kamalassa kännissä ja ajattelin mennä mökin yhdestä huoneista nukkumaan hetkeksi, mutta siellä oli seksiä harrastava pari. Sanoin sori, mutta nää ihmiset sanoivat että älä mene, tule mukaan. Jäin seisomaan, mies sulki makkarin oven ja nainen alkoi koskemaan minua. Mies ja nainen riisuivat vaatteeni ja alkoivat molemmat hyväillä minua käsin, sitten mies alkoi nuolla naista. Tajusin olevani alasti ja pakenin vaatekomeroon, ja hetken päästä mieheni koputtikin ovelle kun oli etsimässä minua. Kamalaa, ja minä kyyhötin alasti komerossa.. Pääkin selvisi siinä samalla ja tajusin mitä oli tapahtunut, eikun vaatteet äkkiä päälle ja pois huoneesta. Pariskunta jäi tietysti sinne eikä kukaan huomannut mistä tulen. Tunteja jälkeen, aamun puolella jo, istun tämän naisen kanssa keittiössä kun muu bileporukka oli mennyt tai nukkumassa. Tämä nainen ottaa käteni ja suutelee sitä, sitten tulee luokseni ja suutelee huuliani. ja minä vastaan, kun se tuntui niin jännittävältä. Sitten nainen hyväili ja imi rintojani. Joku kuului ulkoa ja lopetettiin siihen. Nyt olen kauhuissani, josko olen pettänyt rakasta miestäni.. Onko naisen kanssa suuteleminen pettämistä? Kenenkään miehen kanssa en ole suudellut, paitsi tämä mies hyväili minua ""sieltä"" ihan hetken, yhdyntää tai muuta ei ollut. Olen päättänyt vaieta asiasta, oli mitä oli, niin kärsin nahoissani ja yritän oppia virheestä. Vai?