Pettämistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja annika27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

annika27

Vieras
Onko naisen kanssa oleminen pettämistä?? Sitä mietin.. Viikonloppuna juhlittiin mieheni kanssa yhteisen kaverimme kesämökillä. Jatkot olivat valtavat, kun kesätapahtuman jäljiltä mökille saapui yli kolmekymmentä ihmistä juhlimaan. Juotiin hirveästi, minäkin viskiä ja kaikkea mihin en ikinä muutoin koske. Noh, jotenkin jouduin tilanteeseen, joka on ihan outo.. Olin kamalassa kännissä ja ajattelin mennä mökin yhdestä huoneista nukkumaan hetkeksi, mutta siellä oli seksiä harrastava pari. Sanoin sori, mutta nää ihmiset sanoivat että älä mene, tule mukaan. Jäin seisomaan, mies sulki makkarin oven ja nainen alkoi koskemaan minua. Mies ja nainen riisuivat vaatteeni ja alkoivat molemmat hyväillä minua käsin, sitten mies alkoi nuolla naista. Tajusin olevani alasti ja pakenin vaatekomeroon, ja hetken päästä mieheni koputtikin ovelle kun oli etsimässä minua. Kamalaa, ja minä kyyhötin alasti komerossa.. Pääkin selvisi siinä samalla ja tajusin mitä oli tapahtunut, eikun vaatteet äkkiä päälle ja pois huoneesta. Pariskunta jäi tietysti sinne eikä kukaan huomannut mistä tulen. Tunteja jälkeen, aamun puolella jo, istun tämän naisen kanssa keittiössä kun muu bileporukka oli mennyt tai nukkumassa. Tämä nainen ottaa käteni ja suutelee sitä, sitten tulee luokseni ja suutelee huuliani. ja minä vastaan, kun se tuntui niin jännittävältä. Sitten nainen hyväili ja imi rintojani. Joku kuului ulkoa ja lopetettiin siihen. Nyt olen kauhuissani, josko olen pettänyt rakasta miestäni.. Onko naisen kanssa suuteleminen pettämistä? Kenenkään miehen kanssa en ole suudellut, paitsi tämä mies hyväili minua ""sieltä"" ihan hetken, yhdyntää tai muuta ei ollut. Olen päättänyt vaieta asiasta, oli mitä oli, niin kärsin nahoissani ja yritän oppia virheestä. Vai?

Et ole ensimmainen, jonka mielesta lesboilu on vahemman tuomittavaa kuin heteroseksi, koska yhdyntaa ei tapahdu. Tarkoitatko noin yleisestikin ottaen, etta lesboseksi ei oikeastaan ole seksia ollenkaan?

Ajatellaanpas asia toisin pain. Jos miehesi olisi homostellut jonkin kaverinsa kanssa? Milta tuntuisi? Vai olisiko se jotenkin eri asia? Onko kyseessa tyhmyys, kaksinaismoralismi vai ymmarsinko jotain vaarin?

Ihan samalla tavalla naiselle seksi naisen kanssa on pettämistä, kuin seksi miehen kanssa. Jotkut miehet tosin ajattelevat että näin ei ole; päin vastoin antavat tyttöystävilleen / vaimoilleen vapauksia toisten naisten suhteen. (Haaveena tietysti että itse joskus pääsisi katsomaan tai mukaan.)

Kysy mieheltäsi mitä mieltä hän on, jos asia sinua vaivaa. Ellet halua kertoa koko tarinaa, voi kysäistä vain noin ""yleisesti ottaen"". Muuten kehotan sinua vaikenemaan asiasta. Aika pientä tuo kuitenkin on.

Taisi olla aika yllättävä tilanne? Nytpähän olet tuollaisenkin hetken kokenut ja osaat suhtautua paremmin jos vastaava tilanne toisen kerran tulee eteesi.

Mutta älä nyt tyttö hyvä itseäsi liikaa ruoski tämän takia. Itse pitäisin tuota vain kiinnostavana kokemuksena. Kaikki me joskus mokailemme. Virheistä oppii jne.

Itse varmaan parhaiten tiedät mikä oman miehesi mielestä on pettämistä. Oma mieheni ei tuota naisen kanssa suutelua minään pitäisi mutta sitä kyllä jos toinen mies olisi kosketellut jalkoväliäni. Ja nuo naisten kanssa olemisetkin saisivat hänen puolestaan jäädä yhteen kertaan.

Jonkinlainen mieltymyshän siinä sinulla täytyy olla naisiin päin.Itse en voisi kuvitellakaan suutelevani/sekstailevani naisen kanssa vaikka olisin kuinka päissäni. Myös se että olet ollut ""ryhmäseksi tilanteessa"" mukana, jaa-a kyllä se minusta pettämistä on. Vai mitä mieltä olet jos miehesi olisi tehnyt saman? Rehellisesti?

Sitä sattuu isossa porukassa. Pistä alkoholin piikkiin. Älä hairahdu kuitenkaan kertomaan kellekään. Tämä keskustelu jo osoittaa, että sinusta voi ajatella vaikka mitä.

Sun miehesi taisi olla juonessa mukana kun osasi niin samaan huoneeseen tulla ja vielä lähes oikealla ajoituksella :) Olisi varmaan halunnut kimppakivaa kuten tuo pariskuntakin mutta jostain syystä kukaan ei tajunnut että olet vaatehuoneessa. Vitsi, mutta miksei voisi olla tottakin. Nuo taisivat olla poikaystäväsi kavereita? Olit humalassa ja et missään vaiheessa aloitteentekijä tai aktiivinen, joten mitään mieltymyksiä en lähtisi tuosta päättelemään. Ennemminkin tapahtuma oli mokailua, jonka taustalla on kyllä viattomuutesi ei suuret pettäjän elkeet.

Jatkoa. Eikö poikaystäväsi sanallakaan maininnut että etsi sinua ja löysi tuon kuhertelevan parin yhdestä huoneesta? Luulisi jotain asiasta sinulle mainitsevan edes sivulauseessa...

Yhteistyössä