S
Samaa miettinyt
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmäinen nainen:Mitä mieltä olet, kun on tunteet, kannattaako minun vetäytyä suosiolla suhteesta, vai tehdä parhaani ollakseni taas joskus se ainoa nainen?
Itse en tiedä pystyisinkö edes lähtemään mihinkään kilpailuun miehen huomiosta. Luulen että en pystyisi. Siinä saa ylpeys sellaisen kolauksen että tuntuisi tosi alentavalta alkaa vielä tappelemaan sen toisen kanssa kumpi miehen lopulta saa. Ei ole sen arvoinenkaan, missään muodossa.
Siitä kyllä huolehtisin että sille naiselle tulisi tosi kuumat paikat ennen kuin poistuisin takavasemmalle. Tekisin kaikkeni että saisin hänen olonsa tuntumaan vähintäänkin yhtä kurjalle kuin minulla. Kaikkein otollisin olisi tilanne jossa nainen on itsekin tahollaan varattu, posauttaisin hänenkin perhekuplansa kerralla siliäksi ja nauraisin päälle. En pystyisi säälimään kyllä yhtään pätkääkään.
Mutta miestä en alkaisi takaisin mankumaan. Kengänkuva vaan takalistoon. Tuollainen kilpailu vain pönkittäisi hänen itsetuntoaan lisää. Sitäpaitsi luottamus olisi mennyt lopullisesti, ei sitä niin vain pysty uudelleenrakentamaan.