pettääköhän mun ukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätoivonen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätoivonen

Vieras
kun mä olen saanut satiaisia mieheltä...justiinsa mun kaveri pari päivää sitten kerto että sillä kutiaa paikat kun on satiaisia!!! onkohan ne ollut sillai?
ku aina mun ukko mun kaverin luona ravaa, luulin vaan että auttaa vaan remonttihommissa kun eukko yh! mie hyvää hyvyyttäni oon miestä lainannu remppahommissa ni noinkohan ne on käyny hommilla?
ukko kyllä kieltää kaiken mutta sen puhelimessa sen eukon nimen perässäkin on sydän <3 ni aika epäilyttävää??????
mä oon sen puh nimellä vaan martta

chkmate.jpg

Checkmate Uskottomuustesti
Älä enään epäile vaan testaa onko partnerisi ollut uskoton.

Checkmate on kotikäyttöön tarkoitettu testi jota käytetään kuivanneen siemennesteen havaitsemiseen alusvaatteessa, lakanoissa jne seksin jälkeen. Tämä testi havaitsee siemennestetahrat alusvaatteista jopa viikkoja jälkeenpäin..

Checkmate testi tuottaa välittömän tuloksen 15 sekunnissa vaurioittamatta tai likaamatta testattavaa materiaalia.

Käyttöohjeet suomeksi

Tarjous nyt vain 29,90?

Eikö sulla oo yhtään luottoa?
Ihmekö se jos satiaiset tarttuu jos samaa vessaa käyttää...
<3 ei ole mikään sydän! Se tarkoittaa pienempi kuin kolme! Ihan normaali numerointi tapa, kun tuntee useamman samannimisen. Eli eukko<3 on pienempi kokoinen kuin Eukko3.

Alkuperäinen kirjoittaja Viime Vuosikymmenen Melonit:
Eikö sulla oo yhtään luottoa?
Ihmekö se jos satiaiset tarttuu jos samaa vessaa käyttää...
<3 ei ole mikään sydän! Se tarkoittaa pienempi kuin kolme! Ihan normaali numerointi tapa, kun tuntee useamman samannimisen. Eli eukko<3 on pienempi kokoinen kuin Eukko3.

:laugh: :laugh: nii justiisa

Yhteistyössä