K
katkis
Vieras
kävin "naapurissa" pojan kanssa päivällä, naapurin isäntä sitten kyselemään että mitenkäs joutaisitteko illalla saunomaan, vastasin "joo´o..." käsitin että kutsui meidät siis perheenä, sitten vähän ajan päästä muuttuikin että vain mieheni oli kutsuttu. tyyliin kyseli että "päästäisikkö ukkos saunomaan". no juoksi sitten sisälle soittaan mun miehelle. oli sanonu puhelimessa että oli mun kans sopinu että ukko tulee sinne saunoon. no mun mies taas töistä tultuaan sanoi että ei hänen oo pakko mennä mutta jos nyt kuitenkin kerran naapuri kutsui niin vois kävästä. no kuulin sitten että mieheni veli oli myös kutsuttu! ei siinä mitään eihän tuo mun ukko oo ku joka kesä vkonloppu ja joka toinen talvi vkonloppu saunomassa jossain mies porukassa. no mies lupasi vain kävästä... lähti tuossa 7 aikoina illalla ja on vieläkin "saunomassa" klo nyt 1.50.
minusta olisi ollut kiva jos olisivat kutsuneet molemmat, koska talon emäntä on kotona ja hyvä ystäväni, samoin poikani kaveri oli myös kotona. ukot oisivat olleet piha saunalla mutta ei. en tiiä vain loukkaannuin kyllä aika lailla. hvyiä ystäviä ollaan mutta harvoin sillai ollaan "yhdessä" eli vietetään aikaa yhessä. tyyliin vain kerran vuodessa käydään rouvat toistemme luona kutsuilla tai kahvilla. miehet taas tekee kaikenlaista yhdessä. meillä naisilla vain ei ole aikaa toisillemme ukoilla taas tuntuu olevan.
no ei tää yks kertakaan mitään ois ollu mutta kun ukolla näitä menoja on siis joka vkonloppu ja vielä viikollakin työpäivien lisäks. ei siis yhtään yhteistä aikaa perheenä. ois joskus kiva olla yks vkonloppu yhdessä mutta nää ryyppäjäiset katkasee aina sen. en tiiä kelle nyt oon vihanen, itellle kait. ottaa vain niin pannuun!
minusta olisi ollut kiva jos olisivat kutsuneet molemmat, koska talon emäntä on kotona ja hyvä ystäväni, samoin poikani kaveri oli myös kotona. ukot oisivat olleet piha saunalla mutta ei. en tiiä vain loukkaannuin kyllä aika lailla. hvyiä ystäviä ollaan mutta harvoin sillai ollaan "yhdessä" eli vietetään aikaa yhessä. tyyliin vain kerran vuodessa käydään rouvat toistemme luona kutsuilla tai kahvilla. miehet taas tekee kaikenlaista yhdessä. meillä naisilla vain ei ole aikaa toisillemme ukoilla taas tuntuu olevan.
no ei tää yks kertakaan mitään ois ollu mutta kun ukolla näitä menoja on siis joka vkonloppu ja vielä viikollakin työpäivien lisäks. ei siis yhtään yhteistä aikaa perheenä. ois joskus kiva olla yks vkonloppu yhdessä mutta nää ryyppäjäiset katkasee aina sen. en tiiä kelle nyt oon vihanen, itellle kait. ottaa vain niin pannuun!