Mä voisin nyt tappaa jonkun.Niin vihanen olen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nyt se on imuroinu :wave: Eikä menny ku kaheksan ja puol tuntia :snotty: Tässä välissä mä jo lähin ovet paukkuen ja tais kaukosäädinki lentää seinään :ashamed: Ei vaan ole pinnasta tietookaan,varsinkin näin raskaana.Selityksiä selityksiä mutta joskus oikeesti tuntuu että mies tahallaan ärsyttää vaikkei se nyt oikeesti niin tee mutta miks pitää sitten kaikki niin vaikeen kautta tehdä?

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Ihan väliaikatietona arvoisat harmaat;mies on yhä elossa :wave: Ja mitä siihen mun nukkumiseen tulee niin mä olen tänään pessy kaks koneellista pyykkiä,siivonnu esikoisen huoneen,pessy vessan ja puunannu mikron.Niin ja viimeisimpänä muttei tosiaan vähäisempänä;menossa rv 33+2 ja masussa köllii 4kg lapsi jonka kyllä tuntee |O Musta ei oo kauheen ylivoimasta pyytää ukkoa imuroimaan,edes kerran kuussa.Ja vaikka en ois rikkaa ristiin laittanu niin voi se ukkoki joskus jotain tehä.

Olisikohan kannattanut miettiä, kannattaako tuollaisen miehen kanssa edes lasta hankkia, jos toisen tekemiset tai tekemättä jättämiset saavat noin voimakkaan reagtion? Ei varmasti ole sen innokkaampi siivoamaan sitten kun vauva on syntynyt??

Miehet useimmiten ovat semmoisia vempaimia, että haluavat asioista sanottavan suoraan, kuten; haluan että imuroit tämän kämpän ja haluan että teet sen nyt samantien.
Ei mitään kaunisteluja ja vihjailuja. Tai näin mun mies asian ilmaisi, kun näistä ystäväpariskunnan kanssa turistiin, eivät ymmärtäneet ollenkaan naisen näkökulmaa, että yritetään nätisti ja mieltä pahoittamatta/painostamatta joistakin asioista sanoa, no ilmeisesti sitten liian kauttarantain.
Muutin sitten taktiikkaa oman isännän kohdalta, ja kas vain sehän toimii =)

Alkuperäinen kirjoittaja 25v naimisissa ja 3 lasta:
Ihan väliaikatietona arvoisat harmaat;mies on yhä elossa :wave: Ja mitä siihen mun nukkumiseen tulee niin mä olen tänään pessy kaks koneellista pyykkiä,siivonnu esikoisen huoneen,pessy vessan ja puunannu mikron.Niin ja viimeisimpänä muttei tosiaan vähäisempänä;menossa rv 33+2 ja masussa köllii 4kg lapsi jonka kyllä tuntee |O Musta ei oo kauheen ylivoimasta pyytää ukkoa imuroimaan,edes kerran kuussa.Ja vaikka en ois rikkaa ristiin laittanu niin voi se ukkoki joskus jotain tehä.

Olisikohan kannattanut miettiä, kannattaako tuollaisen miehen kanssa edes lasta hankkia, jos toisen tekemiset tai tekemättä jättämiset saavat noin voimakkaan reagtion? Ei varmasti ole sen innokkaampi siivoamaan sitten kun vauva on syntynyt??

Ei se mua ole häirinnyt sillon kun en raskaana ollut koska sillon olen kykenevä siihen itsekkin ja tarmoa riittää.Nyt eri asia kun muistutan valasta ja univelkaa on vaikka kiinan kansalle.Ja ei tullu mieleen sillon että ´jos et tee kotitöitä niin ei tehä lastakaan´.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
Miehet useimmiten ovat semmoisia vempaimia, että haluavat asioista sanottavan suoraan, kuten; haluan että imuroit tämän kämpän ja haluan että teet sen nyt samantien.
Ei mitään kaunisteluja ja vihjailuja. Tai näin mun mies asian ilmaisi, kun näistä ystäväpariskunnan kanssa turistiin, eivät ymmärtäneet ollenkaan naisen näkökulmaa, että yritetään nätisti ja mieltä pahoittamatta/painostamatta joistakin asioista sanoa, no ilmeisesti sitten liian kauttarantain.
Muutin sitten taktiikkaa oman isännän kohdalta, ja kas vain sehän toimii =)

No mun mies taas on sellanen että jos sitä oikein komennetaan niin ei varmaan tee mitään :headwall: Oikee uhmis.Joten kysyin aina eka ihan nätisti ja sitten kun se sanoo että joo joo kohta niin sit alkaa mäkätys.

Tässä asia josta meillä ei onneksi tarvitse riidellä. Molemmat tykkää siisteydestä ja mies ehkä välillä liiankin tahtoo auttaa, kun minä taas tahdon tehdä kaiken itse :D

Itseä vitutti tänään kun etsittiin pitkin kaupunki juoppoukon polkupyörää..oli isäntä kulussa ja niin humalassa että ei muistanut mihin pyörä jäi...sitä pyörää sitten etsittiin krapulaisina ja jos se olisi varastettu olisin kyllä lyönyt tota meidän "teppoa".

Kyllä mä kanssa pidän huolen että mies tekee oman osansa kotitöistä, vaikka sit ovet paukkuen jos ei muuta.. On se jo oppinutkin tekemään välillä oma-aloitteisesti..

Orjaksi en ryhdy, niin kuin moni näyttäis ryhtyvän kun ei halua nalkuttaa..

Ite oot siis 25v tehny kaikki kotityöt. Onnea valitsemallesi tielle..

Meillä on taas niin että minä huollan kodinhoidon ym. siihen liittyvän ja teen sen omalla tyylilläni:siivoan kun on siivottavaa ja pyykkään kun on pyykättävää. Jos on energiaa niin teen paljon samana päivänä, joskus se jää yhteen koneelliseen pyykkiä. Mutta pointti on se että teen itse kaikki hommat ja miehen ei tarvitse vaivata hikirauhasiaan kun joskus jos haluaa. Se mikä saa karvat nousemaan pystyyn ja sarvet nousemaan päähän on että sanotaan halveksivaan sävyyn : Auto on taas hirveen sotkunen...kämppä on kuin sikolätti.. pyykkiäkin pitäis pestä.. Ja joko sanon että: "nyt turpa kiinni" tai annan tulla pari 100 totuutta herran kodinhoitoon osallistumisesta niin loppuu jäkätys. Ei minua haittaa että teen kaiken itse vaan se huomauttelu jos mies itse ei osallistu hommiin. Siinä minä pidän sen rajan, sen yli ei tulla eikä huudella tai tulee turpaan ( ei kirjaimellisesti, en harrasta väkivaltaa).. Näin meillä :)

Alkuperäinen kirjoittaja mona:

Ite oot siis 25v tehny kaikki kotityöt. Onnea valitsemallesi tielle..

En todellakaan, vaan valitsin miehen joka osallistui kotitöihin jo ennen lapsia =) Ei hänelle tullut mieleenkään laistaa niistä silloin kun eniten tarvitsin apua. Meillä molemmat tekevät kykyjensä ja voimiensa mukaan, kotitöistä tai tekemättä jättämisestä ei olla koskaan tapeltu! Jos ei kumpaakaan huvita, sitten tilataan siivooja =)

Yhteistyössä