Petin vaimoani

"vieras"
Kerro näille nuorille naaraille, jos ne haluaa jotain vakavampaa, että sinulla on kaksi lasta kotona ja vaimokin toistaiseksi =) Katso kuinka kauan tälläinen nuori naaras katsoo tuollaista miestä. Jos on fiksu nainen, niin perääntyy naimisissa olevan miehen luota ja vain siksi, että hänkin voi joutua tuollaisen petetyksi. Naarashan voi haluta kohta sinulta enemmän ja petätkö hänet?

Kuten sanoin, vaimo synnyttänyt kaksi lasta ja jättäähän se jälken alapäähän ym. Eiköhän tässä kyse siitä vaihtelun ja miesten ihannoiman nuoren naaraan tavoittelusta. Tältä musta tuntuu.
Olit sitten jääny sinkuksi,eipä tarvias miettiä enempää.Lopeta pettäminen,pidä kalus poissa vieraista reijistä tai kerro vaimolles ja anna hänen päättää haluaako olla pettäjän kanssa.
Kyllä sie tuolla menolla tuhoot perheesi!:x

Viimeksi muokattu:
eronnut äiti
sanoisin et kannattaa miettiä aika tarkkaan. Meillä on ero meneille vastaavasta syystä ja ollaan oikeudessa jo 2 vuotta. Mies ryyppää nykyään ja on todella onnettoman oloinen mutta vuosien avioliitto on mun kohdalta ohi. Mulla on uusi myös ja olen oikein onnellinen et pääsin pettävästä aviomiehestä ja kahden lapseni isästä eroon. On muuten vaikuttanut myös aika negatiivisesti lasten ja isän suhteeseen...joten sulla on aika paljon pelissä vain pillun takia. tilanne olisi eri jos olisit todella rakastunut.

3 ja 5 vuotiaat. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta. Se toinen oli baaripoka, mutta toiseen tutustuin salilla ja pidetään päivittäin yhteyttä. Huomenna olisi taas tarkoitus tavata. En haluaisi perhettäni tuhota, mutta tarvitsen nyt muitakin naisia.
Kyllä tuo kuulostaa siltä että olet valintasi tehnyt. Ole nyt mies ja eroa vaimostasi, ennenkuin tuo touhu hänelle selviää. Se lienee fiksuinta mitä tuossa tilanteessa enää voit tehdä, jos vaimosi tunteet on sinulle minkään arvoisia.

"vieras"
Piti sitten rekisteröityä tänne :D
Oikein äitipalstalle kertomaan tämä asia ja kuinka saada hyökkäävät äidit kommentoimaan.
Hyvä on kyllä provo!
Suomi24 olisi kanssa voinut keskustella, mutta kaksplussalle oikein :D ei ehkä mene läpi mulle <3

"vieras"
Sen verran vaan sanon, että kerro vaimollesi. Vaimosi saa sen kuitenkin jotain kautta kuulla, ja voin kertoa että jos itse kerrot niin ero/yhdessä jatkaminen/ihan mikä vaan onnistuu paremmin.

"vieras"
Sen verran vaan sanon, että kerro vaimollesi. Vaimosi saa sen kuitenkin jotain kautta kuulla, ja voin kertoa että jos itse kerrot niin ero/yhdessä jatkaminen/ihan mikä vaan onnistuu paremmin.

pölijä
3 ja 5 vuotiaat. Yhdessä ollaan oltu 7 vuotta. Se toinen oli baaripoka, mutta toiseen tutustuin salilla ja pidetään päivittäin yhteyttä. Huomenna olisi taas tarkoitus tavata. En haluaisi perhettäni tuhota, mutta tarvitsen nyt muitakin naisia.
Yksikään nainen ei tarvitse tuollaista miestä eikä yksikään perhe tuollaista "isää". Etkä sinä ansaitse sitä naista, joka on kuitenkin synnyttänyt sinun lapsesi, etkä ansaitse lapsiasikaan. Kerro toki kaikki ja anna vaimosi kyniä sinut puille paljaille ja viedä sinulta lapsesi, itsekunnioituksesi ja elämäsi. Jäishän sulle sentään ne toiset naiset. Mutta anna vaimollesi oikeus kostaa niin kuin nainen vain osaa. Niin mä tekisin jos olisin sinä.

Silloin ei pidä pitää yhtä siinä sivussa. Vapaana saa liihottaa kukasta toiseen ihan vapaasti. Sun vaimosi ansaitsee parempaa kuin itsekkään ja pettävän puolison.

"enigma"
Raukka mies tekee noin. Jos ei halua sitä perhettä ja omaa vaimoa, niin pitäisi sen verran olla munaa että lähtisi ensin omilleen ja sitten kuksii ympäriinsä vaikka koko hyödyttömän elämänsä tappiin asti. Taitaa pelottaa. Voi mikä miehen irvikuva ja pelkuri.

"Tosi mies"? Pelkkä vitsi. Onneksi tunnen niin monia oikeita miehiä joille on kunnia asia pitää huolta perheestään ja lapsistaan. Kuulostaa joltain katkeralta duunarilta. Tsemppiä vaan sulle hienosti hoidetussa elämässä. ;)

Tirpa
Kuten sanoin, vaimo synnyttänyt kaksi lasta ja jättäähän se jälken alapäähän ym. Eiköhän tässä kyse siitä vaihtelun ja miesten ihannoiman nuoren naaraan tavoittelusta. Tältä musta tuntuu.
Mahtaa sinullakin muutoksia kropassa olla sitten teidän taipaleen alkutaipaleen. Ehkä keskivartolo on kuin viimeisillään raskaana olevalla naisella tai pallit roikkuu polvissa tai muna ei seiso enää kunnolla....sitä se elämä on.

"Mmm"
Miks hemmetissä oot sitten pannu vaimos kahesti paksuks?? Mun mielestä porsasmaista käytöstä sulta käyttää tekosyynä pettämiselle että, vaimollas on löysä värkki. Ole mies äläkä mikää vastuutaan pakoileva hiirulainen, tollaset sun kaltaset nössöt paskat, vastuutaan pakoilevat perslävet oksettaa. Sun vaimolla on oikeus tietää, mitä ajattelet siitä ja mitä oot tehny. Jos oisin sun vaimos ja saisin tietää mitä oot tehny ja mitä ajattelet, niin oisin vaan ilonen ja onnellinen kun pääsisin susta eroon. Toivon todella että, vaimos sais tietää, eikä antais sulle anteeks. Sun kaltanen ihminen ei ole, tollasten jälkeen ansainnu anteeks antoa.

Ja voi kuule, vaikket perhettäs haluu hajottaa ja tuhota, niin voin lohduttaa sen verran että, oot tehny sen jo. Entäs sitten jos tää sun hoitos pamahtaa paksuks, jätätkö senkin jo sit siinä vaiheessa kun odottaa ja selität että, jätän sut, kun tiedän että, sun värkkis löystyy?? Mee hoitoon, sekopää.

niinp
[QUOTE="vieras";23310217]Piti sitten rekisteröityä tänne :D
Oikein äitipalstalle kertomaan tämä asia ja kuinka saada hyökkäävät äidit kommentoimaan.
Hyvä on kyllä provo!
Suomi24 olisi kanssa voinut keskustella, mutta kaksplussalle oikein :D ei ehkä mene läpi mulle <3[/QUOTE]

Aivan, tää aloitus on 100% paskaa. Näkee jo tosta kirjoitustyylistä :D mut mammat rakastaa provosoitua.

Yhteistyössä