Petin miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tigu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näyttää vain siltä, että tietämättömyys olisi sittenkin parempi vaihtoehto. Kun ap:n mies kärysi ymmärsin, että ei hän syrjähyppelystään itse avautunut vaan tieto tuli muualta. Että siihenkin kahtoen ap:llä ei ole syytä eikä velvoitetta kertoa omasta hairahduksestaan kun kerran haluaa liittoa jatkaa. Ja näin hän on ymmärtäneekseni toiminutkin.

Sitten jos on aihetta jatkuvaan epäilyyn ja asian tiimoilta vakavasti harkitsee eroa on luonnollista, että haluaa tietää totuuden. Naisen vaistoa usein vähätellään, mutta jostain syystä ne "hirviönaiset", jotka lähtevät kaivelemaan miehen taskuja, katsomaan kännykkätietoja ym. lähes poikkeuksetta löytävät ikäväkseen raskauttavia todisteita. Eli joko on olemassa naisen vaisto tai sitten on pääteltävä, että joka miehellä on likaisia salaisuuksia. Eli miten voi olla paljon peräänkuulutettua luottamusta ellei sitä todella ole.

Ja ei se niin helppoa ole, että eroa sitten jos kerran et luota ukkoos. Siis pitkästä liitosta lapsineen ja muine oheistuotteineen." Kun silleenhän me parikymppiset tehdään" - vai tehdäänkö mekään?

Puhut asiaa, ei ratkaisut ole helppoja kun on perhetta ja muutakin ajateltavaa nain hieman varttuneempana.toki 20- kymppisillakin voi olla asiat nain.elama myos saattaisi olla mukavampaa jollei olisi saanut tietaa mitaan mutta taman kanssa on nyt vain elettava, eikä niitä hirvionaisia yksin ole ennakkoaavistusten kamnssa vaan siitähän minäkin aloin vaimoa tarkkailemaan,kun vain vaisto sanoi että jokin nyt ei ole aivan kohdillaan. Se olisinko voinut estää tapahtunutta on sitten ihan oma lukunsa.

VOIMATON:

Toi sun tilantees on mun pahin pelkoni!.. Ymmärrän täysin että voisit "langeta" kiusaukseen, mutta myös toivon ettet sitä tee. Sen jälkeen kaikki on entistä vaikeampaa!!

Yksi mikä voisi auttaa voisi olla että kertoisit vaimolle mitä on eteen tullut.. Et ainakaan enää jännityksen kaipuusta (tai kostohalusta) temppuja tekisi kun toinen on kuvioista selvillä. Ehkä teidän kannattaisi nyt ottaa rauhallisesti ja mennä juttelemaan jonkun parisuhde-ekspertin kanssa että näkisitte taas suhteenne parhaat puolet (tai jotain).

Meillä menee aina vaan paremmin, eikä se vauva-ajatuskaan ole poisluettu! ;) Oli kuitenkin yritystä jo silloin kun miehen päässä naksahti ja teki temppunsa..

Omasta kokemuksestakin sanoisin että anna teidän suhteelle vielä aikaa ennen kuin teet typeryyksiä! Teidän tapauksesta on vielä kuitenkin niin vähän aikaa.. Naisia on aina tyrkyllä, mutta omaa parisuhdettanne on sen jälkeen entistä vaikeampaa korjata. Ja ne lapset... !!!!

Voimia sulle tän saarnan jälkeen! ;)

Tulipa mieleeni tuosta "pirulaisen korvaan kuiskuttelusta", että se on kyllä tosi vaarallinen tie lähteä vastapetturuuteen.

Mulla kävi niin, että miehellä oli jotain pelejä suhteemme ulkopuolella vuosia sitten. Hän ei varsinaisesti jäänyt kiinni, mutta kaikki merkit ja vaistoni viittasivat siihen suuntaan. Kyseessä oli työkaveri. Tiedän milloin heidän vääntönsä alkoi ja milloin se päättyi. Niin selkeästi se näkyi miehen käytöksessä. Vihjasin miehelleni hyvin selkeästi, että milloin mun rajani tulee vastaan ja missä vaiheessa minä nostan kytkintä. Tilanne rauhoittui ja jatkoimme elämäämme. Emme kuitenkaan koskaan käsitelleet asiaa sen syvemmin eikä se oikeastaan minua vaivannut kun asiat saatiin kuntoon.

Kunnes vuosi sitten tapasin ihmisen, joka vei lähes jalat altani. Petin raskaan kaavan mukaan. Enkä edes tuntenut huonoa omatuntoa. En tiedä tunnenko vieläkään. Mutta jotakin rikoin itsessäni. Tajusin jälkikäteen, että käsittelemätön asia, miehen pettäminen, oli kuin olikin jäänyt kalvamaan sisintäni ja löysin sieltä syvältä loukatun naisen. En voi täysin sanoa, että petin kostaakseni, vaan ehkä enemmänkin saadakseni jotain vastauksia... miksi, miten, kenen kanssa, millaisessa tilanteessa pettäjä pettää... mutta eihän ne vastaukset sieltä löytyneet. Sain vain oman pääni entistä enemmän sotkuun.

Joten olen samaa mieltä nitushkan kanssa: "lankeemuksen" jälkeen kaikki on vaan entistä vaikeampaa. Ja se on oikeastaan se tienhaara, jossa ratkaistaan, että haluaako yrittää jatkaa ja parantaa nykysuhdetta vaiko iskeekö siihen viimeisen niitin. Olisi varmasti itsellesi helpompaa kertoa vaimollesi suoraan, että olet tavannut kiinnostavan naisen ja mietit nyt miten haluat edetä. Pohtikaa yhdessä onko suhteenne jatkamisen ja työstämisen arvoista vai kannattaako lopettaa se nyt tähän.

Tänään kaikki tuntuu taas silta että tiedän mitä teen,jätän tekemättä.ahdistus on poissa ja on helppo olla, vaimollani on siihen osansa ja suuri kiitos myös teille kun annoitte omia tuntemuksia ja näkemyksiä soppaani. Mitä tuo tullessaan tulevaisuus sen sitten nakkee joskus myöhemmin. Pala on sydammesta poissa mutta suurin osa onneksi jaljella, aurinkoa teille teidän päiviin kuitenkin.

Kerroitko säädöstäsi vaimolle?

Mä olin kaverini kanssa viihteellä ja sain taas ymmärrystä kuinka "helppoa" haksahtaminen on.. Mut olihan se hienoo (itsetunnon kohotusta ;) kun n. 10 vuotta nuorempi "mies" piiritti ihan kympillä vaikka tiesi lapsestakin ;)) Mut kotiin mentiin kiltisti ja hyvä niin!

Meidän suhde on menny jättiaskelin eteenpäin mutta en nyt viitti tänne lähtee sen kummemmin avautuun.. Uskon ja toivon että teidänkin suhde tulee entistä vahvemmaksi kun vaan annatte sille sitä aikaa!!! Meillä alkaa tulla kohta vuosi täyteen ja huomasin etten asian vuoksi ole kyyneleitäkään enää vuodattanut moneen viikkoon! =)

Kyllä se tästä, vaikka paska juttu olikin!

Mukavaa syksyä! =)

Oli varmasti kiva olo kun menit kiltisti kotiin, ainaskin puhdas omatunto. Itse olen jattanyt kertomatta, kun en ole haksahtanut ja ei ole jarkevaa pahoittaa toisen mielta. On kylla kiva huomata kiinnostavansa viela muitakin, sen tama hommeli on varmaan aikaan saanut ts. Antaa itselleen Luvan olla kiinnostava muiden silmissa elaimia kun ollaan ja viestitaan alitajuntajuntaisesti.kuten aiemmin kirjoitin niin tiedan mita teen, tarkoitin silla sita etta en holmoile itse vailkka olisi kuinka kiinnostava ihminen kyseessa, voi kyllakin olla etta kahvilla kayn mutta siina sitten se on.olen myos onnellinen puolestasi, kuulostaa etta sinulla on asiat ok.

Se että kärsit omatunnontuskista kertoo vain sen ettet ole kuollut. Älä nyt kuitenkaan vieritä niitä toisen vastuulle. Kärsit ja muistat jatkossa olla tekemättä koskaan tuota. Helli miestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Voimaton:
Oli varmasti kiva olo kun menit kiltisti kotiin, ainaskin puhdas omatunto. Itse olen jattanyt kertomatta, kun en ole haksahtanut ja ei ole jarkevaa pahoittaa toisen mielta. On kylla kiva huomata kiinnostavansa viela muitakin, sen tama hommeli on varmaan aikaan saanut ts. Antaa itselleen Luvan olla kiinnostava muiden silmissa elaimia kun ollaan ja viestitaan alitajuntajuntaisesti.kuten aiemmin kirjoitin niin tiedan mita teen, tarkoitin silla sita etta en holmoile itse vailkka olisi kuinka kiinnostava ihminen kyseessa, voi kyllakin olla etta kahvilla kayn mutta siina sitten se on.olen myos onnellinen puolestasi, kuulostaa etta sinulla on asiat ok.

Moro!
Mitään uutta teille? Meillä suuria (positiivisia) muutoksia edessä... ;) Ja tasainen arki jatkuu. Jotenkin outoa kuinka sitä yhtäkkiä on päässyt asiasta ylitse ja tunteet miestä kohtaan palautuneet. <3 <3

Kiva kuulla positiivisia juttuja, siis että siellä menee kivasti.tarkoittiko noi sun merkit kenties viitettä siihen perheenlisäykseen?jos niin olen onnellinen puolestasi.itselläni asiat ovat tasapainossa vaikka en huomisesta koskaan varma olekkaan, nääs se pula luottamuksesta kun on edelleen olemassa.sitähän kuulemma sanotaan että aika parantaa haavat.... Mutta, kun tietäisi milloin se tapahtuu.En itse osaa tulevaisuuteen luottaa katselen päivä kerrallaan edelleen ja niinkuin itse varmaan tiedät niin aika näyttää kuin ukon käy.Ps. Olen jo jonkin aikaa odotellut kirjoitustasi, niin hyvä ja kiva on raapustella kanssasi... Onnellisia päiviä sinulle ja sellainen kaukorutistus minulta lähteepi sinne Tampereen suuntaan.

Moro!
Juu.. luit oikein "rivien välistä" ;D. Eli perheenlisäystä odotellaan. Hormonit alkaa tehdä tehtäväänsä ja ajatukset taas heitelleet laidasta laitaan.. Mutta käytännössä kaikki ok.
En muista kerroinko (enkä jaksa ketjua lukea) mikä mikä meidän suhteelle oli yksi positiivinen käännekohta? Se oli toi pitkä ( 4vkoa) yhteinen kesäloma yhdessä.. Vaikka sitä niin aluksi pelkäsin niin silloin vain palaset jotenkin loksahti ja asioita "unohti".. Oli mukavaa vaan olla ilman suunnitelmia ja nauttia yhdessäolosta. Ja tiettty sai läheisyyskiintiötä täydennettyä..;)

Mitäs teille? Vieläkö käytte asioita läpi? Ois kiva tietää miten teidän tapauksessa prosessi menee kun pettäjänä onkin nainen.. Miehet kun yleisesti ottaen unohtavat kuitenkin helpommin ja naiset taas nostavat asioita pitkienkin aikojen päästä esille udestaan ja uudestaan.. Näin ainakin meillä :). Mutta vaimosi ei varmaan halua nostella asiota esille vai kuinka?

Ihanaista syksynjatkoa!

Meillä menee nyt asiat silleen että yritellään tosiaan unohtaa tapahtunut ja korjailla mitä nyt korjattavissa on.unohtamaan en kykene se vaikeuttaa tavallaan prosessia mutta en ole fakta siitäkään että tarvitseeko ylipäätään tehdä niin.totta on myös se " tahaton /tahallinen piruilu asiasta vaikka siitä so mitään hyötyä olekkaan, tulee vain paskaolo itsellekkin.tulevaisuuteen katson jo kuitenkin positiivisesti ja uskon että kyllä tämä tästä pikkuhiljaa paranee ajan kanssa.

Niin tosiaan onnittelut unohtu, eli ONNEA tulevalle tapahtumalle. Tuli vaan mieleen että oletko kenties facebookissa, jos vastaus on myöntyvä niin laitappa viestiä sinne niin mä laitan sitten kaveripyynnön sulle. Siis jos se vain sulle sopii.

Kiitos, onnea varmasti tarvitaankin! ;) En taida olla valmis facebookiin, menee liian henkilökohtaiseksi.. Tää maailma on kuiteskin niin PIENI! Olen sen useasti joutunut kokemaan (negatiivisessa mielessä).

Palaillaan

Heps kukkuu!
Mitäs teille? Meille ei mitään uutta.. tylsää arkea ja jatkuvaa kuvotusta (krapulaa) ;)
Välillä asiat nostaa päätään, mutta paljon menee huumorillakin. Miestä on kiva välillä kiusata ja kokeilla huumorintajun rajoja..;D

Moikka, moi Nitushka. Meillä menee ihan samaa rataa, eli tavallista elämää.töihin kotiin töihin ja silleen.Elämä on asettunut uomilleen ja mennään eteenpäin,tosin päivä kerrallaan.Asioita yritän olla miettimättä, se kun ei tuota muuta kuin mielipahaa. Mitenkäs sun vointi, olikos se" krapula" aamupahoinvointia, älä huoli sehän on ohimenevää ja palkinto sen mukainen.Käsittääkseni sulla oli jo tenavia joten tiedät kyllä miten hommeli etenee. Toistan varmaan itseäni mutta voimia sinun kuulaisiin aamuihin.ps. On niin hankala kirjoitella puhelimesta että lopettelen tähän vaikka mielessä olisi muutakin kirjoiteltavaa, kun sitten joskus pääsen rauhassa koneelle niin sitten syvällisemmin

Niin nyt sitten on aikaa kirjoitella,tiedä sitten tuleeko niin syvällistä tekstiä vai ei. Nyt meillä menee ihan mukavasti ja sitä kaksinkeskeistä aikaakin on ollut, on tullut siis keskusteltua toisen kanssa ehkäpä enemmän kuin moneen aikaan. Elämä tosiaan menee sitä tavallista rataa mutta onhan se tavallinenkin elämä kivaa kun on rinnalla henkilö josta välittää ja joka myös välittää. Tarkoitan tällä että olen ( mitenkään kehumatta itseäni ) hyvä huomaamaan tunnetiloja ja nyt tuntuu kaikki olevan hyvin, toisin kun vuoden alkupuoliskolla. Olen myös käynyt itsetutkiskelua läpi ja " pystynyt anteeksiantamaan " vaimoni toilailun.Uskon että kun tämä ns. kiirastuli on läpikäyty niin liittomme on entistä vahvempi ja pysty elämään asian kanssa kun en vain mieti sitä liikaa.Se on sitten eri asia jos jostain ilmestyy nainen joka vie jalat alta, onhan mulla nyt sitten mukamas tekosyy hölmöillä. En ole kuitenkaan tavannut niin ihmeellistä vielä että näin pääsisi tapahtumaan, ja vaikka olen totaalinen tunneihminen niin löytynee kylmää harkintakykyäkin näissä asioissa.
Olen huomannut myös tämmöisen piirteen että joka kerta kun luen näitä tarinoita niin se mikä ennen helpotti niin repiikin haavat auki tämän vuoksi olen päättänyt etten enää lueskele näitä tarinoita enempiä.Kun olemme kirjotellet tänne olen oppinut luottamaan sinuun (vaikka se on ehkä hölmöä joskus ), ja jos haluat kirjoitella henkilökohtaisesti niin osoite on [email moderoitu]
Mukavata odotusaikaa sinulle, yritä voida ns.paksusti eli hyvin ja muista että se on yksi elämän antoisimmasta hetkistä.

Hei taas!

Voisin vaikka joskus kirjoitellakin, mutta täälä ei ilmeisesti onnistu sähköpostien vaihtaminen tai koitappa laittaa miukumaukun tilalle jou muu merkki?.. :/

Mukavaa työviikkoa!