PERUSTETAAN UUSI LAIHDUTUSKERHO

  • Viestiketjun aloittaja pallukka
  • Ensimmäinen viesti
pallukka
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut :
Miten te määrittelette sitten, milloinka on tarpeeksi lihava tähän kerhoon? Ja meinaatteko että ihan kerho salasanalla vai vaan ketju tänne?
mä olen ap ja haluan että tästä tulee kerho salasanalla.Ja määrätään että tarkoitus on vähintään -20 kg pudottaa painoa.
 
Pulla
Alkuperäinen kirjoittaja pallukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Jos me perustetaan tähän virallinen ketju, voiko sinne sit kirjoitella ilman oikeita tunnuksia?
tehdään sellainen meidän oma juttu, salainen maailmamme, ei sinne ulkopuolisia tarvita
Joo, tulee samalla tollaset ärsyttävät v%&&¤ilijat karsittua joita jo tässäkin kyselyssä nähtiin....Täytyypä vain sitten viralistaa tämä Pullani... :)
 
yksi kerholainen
Jos kiinostusta niin tuonne Isosta pieneksi-kerhoon kaivattaisiin aktiivisia kävijöitä herättämään ryhmää uudestaan henkiin.
Ja kyseessä siis tosiaan oikeasti ylipainoisten tsemppikerho =)
Salasana porkkana =D
 
pallukka
Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut :
Elikkä minimivaatimus -20kg? Täytyy kai etsiä sitten joku muu ryhmä itseele kun olen tällanen "keijukainen", tiputettavaa vaan 17kg. :ashamed:
älä pahastu,sä kuulut kevyempään kastiin ja paikka löytyy varmaan sullekkin
 
kanelisokeri77
Tarkennetaan tavoitetta... Kävin puntarilla ekaa kertaa reiluun puoleen vuoteen. Pudotettavaa on ainakin 25 kg :( Voi ahdistus! Ikinä en ole painanut näin paljon paitsi raskausaikana :'( Antoipa hyvät tsempit tuo puntarin lukema.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Tämähän lopsahti kuin lehmän häntä. :eek: Ehkä nopein laihdutusryhmä ikinä. :eek:
Ai jos parissa tunnissa ei ole ketju pystyssä ja juttua jo monta sivua? hoh....Hiljaa hyvää tulee... :)
Todellakin hiljaa. :) Sulatteletteko ensin kerhon perustamis-ideaa jonkun aikaa jonka jälkeen voisi ehkä harkita itse perustamista? :) Hyvähän se on hiljalleen. :)

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Voisiko olla lähtöpainoraja? sitten ei tarvisi miettiä kuka pääsee ja kuka ei...Vai meneekö liian tiukaksi...
Oisko painoindeksi järkevämpi? Jos lähtöpainoraja, niin lyhyiden laihduttajien pitäisi sitten olla tosi paljon ylipainoisia.

 

Yhteistyössä