PERUSTETAAN UUSI LAIHDUTUSKERHO

  • Viestiketjun aloittaja pallukka
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä kerhoon ei saa hyväksyä näitä oikeasti hoikkia/kiinteytystä tarvitsevia (bmi jotain 20 kieppeillä), koska multa ne ainakin vie kaiken keskustelumotivaation. bmi 26 vois olla ihan kohtuullinen raja hyväksymiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mun mielestä se BMI-raja voisi olla kyllä alempikin. :eek: Esim 26-27
Pitää päättää oikeastaan vain se, hyväksytäänkö kerhoon kaikki ne, jotka ovat bmi:n mukaan ylipainoisia vai ainoastaan ne, jotka ovat reilusti ylipainoisia.
Mun mielestä piisaa pelkkä ylipaino. =) Esim. mun pituudella muistaakseni 65 kg:n painolla paukkuu jo normaalipaino yli. :/ Tuli vaan mieleen kun joku sanoi, että 65kg:n paino ei kelpaa
 
Niin noh; mullakin on painoindeksi 28,9 ja esimerkiksi koko 42 alkaa olla että menee nippanappa.... :ashamed: Tuohon Läskin sulattajiin ilmoittauduinkin yhdessä vaiheessa mutta sitten unohtu koko juttu kun joulun tuli.... :whistle: :snotty:
 
yks pullero
Eikäös tämän alkuperäinen idea ollu runsaasti ylipanoisten ryhmän kokoaminen? Ei oo kauheesti mieltä saada vertaistukea joltain viiden kilon "ylipainon" kanssa kamppailevilta kun itsellä on pudotettavaa yli 20 kiloa... Ärsyttää vaan sitte lukee jotain nurinaa muutamasta ylikilosta :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja yks pullero:
Eikäös tämän alkuperäinen idea ollu runsaasti ylipanoisten ryhmän kokoaminen? Ei oo kauheesti mieltä saada vertaistukea joltain viiden kilon "ylipainon" kanssa kamppailevilta kun itsellä on pudotettavaa yli 20 kiloa... Ärsyttää vaan sitte lukee jotain nurinaa muutamasta ylikilosta :p
Mä ainakin olen runsaasti ylipainoinen, joten vertaistukea löytyy.
 
saako liittyä joukkoon vaikken xl-kokoa olekkaan?
saanko liittyä? mulla pituutta 160cm ja painoa 77kg, joten ainakin sen 17kiloa oli tavotteena pudottaa.
l-koko menee, mutta ehkä tämän lyhyyteni vuoksi sitten.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja saako liittyä joukkoon vaikken xl-kokoa olekkaan?:
saanko liittyä? mulla pituutta 160cm ja painoa 77kg, joten ainakin sen 17kiloa oli tavotteena pudottaa.
l-koko menee, mutta ehkä tämän lyhyyteni vuoksi sitten.
Saa :)

 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja pallukka:
mä siis olen ketjun aloittaja ja jouduin aamulla lähteen pois koneelta laihdutteleen :)

Mä luulen että tämä meni pilalle mutta tsemppiä!
Ei siellä ole kuin pari alle 30 painoindeksillä. Ja kirjoitinkin jo sinne, että heidät on helppo erottaa kerhosta, jos päätetään, että bmi:n pitää olla vähintään 30 :)

 

Yhteistyössä