Mun mielestä piisaa pelkkä ylipaino. =) Esim. mun pituudella muistaakseni 65 kg:n painolla paukkuu jo normaalipaino yli. :/ Tuli vaan mieleen kun joku sanoi, että 65kg:n paino ei kelpaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Pitää päättää oikeastaan vain se, hyväksytäänkö kerhoon kaikki ne, jotka ovat bmi:n mukaan ylipainoisia vai ainoastaan ne, jotka ovat reilusti ylipainoisia.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mun mielestä se BMI-raja voisi olla kyllä alempikin. Esim 26-27
Mä kannatan tuota 26.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Lähdetäänkö siitä, että raja on tuo 25? Vai 26, jolloin kilon parin pudotustarpeelliset jäävät kuitenkin pois?
Mä ainakin olen runsaasti ylipainoinen, joten vertaistukea löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja yks pullero:Eikäös tämän alkuperäinen idea ollu runsaasti ylipanoisten ryhmän kokoaminen? Ei oo kauheesti mieltä saada vertaistukea joltain viiden kilon "ylipainon" kanssa kamppailevilta kun itsellä on pudotettavaa yli 20 kiloa... Ärsyttää vaan sitte lukee jotain nurinaa muutamasta ylikilosta
Y-viesti laitettuAlkuperäinen kirjoittaja TyhjääIkkunassa:Saisinkos minäkin joltain salasanan?
SaaAlkuperäinen kirjoittaja saako liittyä joukkoon vaikken xl-kokoa olekkaan?:saanko liittyä? mulla pituutta 160cm ja painoa 77kg, joten ainakin sen 17kiloa oli tavotteena pudottaa.
l-koko menee, mutta ehkä tämän lyhyyteni vuoksi sitten.
Yytä laitettuAlkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:saanko mäkin liittyä? painoa on kyllä pudonnut mutta vielä ois BMI 27. vuosi sitten se oli 34...
LaitettuAlkuperäinen kirjoittaja joka lyyli oma tyyli:minäki haluaisin kerhoon mukaan, saisiko salasanaa
Ei siellä ole kuin pari alle 30 painoindeksillä. Ja kirjoitinkin jo sinne, että heidät on helppo erottaa kerhosta, jos päätetään, että bmi:n pitää olla vähintään 30Alkuperäinen kirjoittaja pallukka:mä siis olen ketjun aloittaja ja jouduin aamulla lähteen pois koneelta laihdutteleen
Mä luulen että tämä meni pilalle mutta tsemppiä!