tehdään sellainen meidän oma juttu, salainen maailmamme, ei sinne ulkopuolisia tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja Pulla:Jos me perustetaan tähän virallinen ketju, voiko sinne sit kirjoitella ilman oikeita tunnuksia?
mä olen ap ja haluan että tästä tulee kerho salasanalla.Ja määrätään että tarkoitus on vähintään -20 kg pudottaa painoa.Alkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut :Miten te määrittelette sitten, milloinka on tarpeeksi lihava tähän kerhoon? Ja meinaatteko että ihan kerho salasanalla vai vaan ketju tänne?
Joo, tulee samalla tollaset ärsyttävät v%&&¤ilijat karsittua joita jo tässäkin kyselyssä nähtiin....Täytyypä vain sitten viralistaa tämä Pullani...Alkuperäinen kirjoittaja pallukka:tehdään sellainen meidän oma juttu, salainen maailmamme, ei sinne ulkopuolisia tarvitaAlkuperäinen kirjoittaja Pulla:Jos me perustetaan tähän virallinen ketju, voiko sinne sit kirjoitella ilman oikeita tunnuksia?
älä pahastu,sä kuulut kevyempään kastiin ja paikka löytyy varmaan sullekkinAlkuperäinen kirjoittaja kiinnostunut :Elikkä minimivaatimus -20kg? Täytyy kai etsiä sitten joku muu ryhmä itseele kun olen tällanen "keijukainen", tiputettavaa vaan 17kg. :ashamed:
Ai jos parissa tunnissa ei ole ketju pystyssä ja juttua jo monta sivua? hoh....Hiljaa hyvää tulee...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tämähän lopsahti kuin lehmän häntä. Ehkä nopein laihdutusryhmä ikinä.
Todellakin hiljaa. Sulatteletteko ensin kerhon perustamis-ideaa jonkun aikaa jonka jälkeen voisi ehkä harkita itse perustamista? Hyvähän se on hiljalleen.Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:Ai jos parissa tunnissa ei ole ketju pystyssä ja juttua jo monta sivua? hoh....Hiljaa hyvää tulee...Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Tämähän lopsahti kuin lehmän häntä. Ehkä nopein laihdutusryhmä ikinä.
Oisko painoindeksi järkevämpi? Jos lähtöpainoraja, niin lyhyiden laihduttajien pitäisi sitten olla tosi paljon ylipainoisia.Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:Voisiko olla lähtöpainoraja? sitten ei tarvisi miettiä kuka pääsee ja kuka ei...Vai meneekö liian tiukaksi...