PERUSTETAAN UUSI LAIHDUTUSKERHO

• Viestiketjun aloittaja pallukka
  • Ensimmäinen viesti
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Voisiko olla lähtöpainoraja? sitten ei tarvisi miettiä kuka pääsee ja kuka ei...Vai meneekö liian tiukaksi...
Oisko painoindeksi järkevämpi? Jos lähtöpainoraja, niin lyhyiden laihduttajien pitäisi sitten olla tosi paljon ylipainoisia.
Tätä mä kannatan, itse olen aika lyhyt ja tuntuu vähän epäreilulta että jollain toisella pitää olla 40kg ylipainoa kun toiselle riittää vaikka 10-15kg

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pulla:
Voisiko olla lähtöpainoraja? sitten ei tarvisi miettiä kuka pääsee ja kuka ei...Vai meneekö liian tiukaksi...
Oisko painoindeksi järkevämpi? Jos lähtöpainoraja, niin lyhyiden laihduttajien pitäisi sitten olla tosi paljon ylipainoisia.
Niimpä. 100kg ja 180cm on aivan eri kun 160cm ja 100kg. Raja sen mukaan paljonko on ylipainoa.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Laihduttajat:
Kerho on siis perustettu ja on nimeltään Laihduttajat 2010. Salasanaa voi kysellä Keittikseltä ja kohta Tyyne Inkeriltä sekä leijona76:ltä.
No niin, eli tuo nikki Laihduttajat on virtuaalihenkilö, joka pystyy hyväksymään uusia jäsenhakemuksia. Annan ne tunnukset parille muullekin tässä ketjussa olleelle, jotta jäsenhakemusten hyväksyminen ei kaadu yksin mun niskaani.

Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja kanelisokeri77:
Miten tuohon kerhoon sitten liitytään? Mistä se löytyy? Laitan keittikselle viestiä, että saan salasanan.
Laitoin sulle yynä salasanan. Nyt vois innokkaimmat vaikka listata tähän, jos haluavat salasanan. Niin mun y-lootani ei sitten täyty hetkessä.

Yhteistyössä