Perussuomalaisten kansallisidentiteetti-ideasta hauska artikkeli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja ihanko oikeasti ainoa juttu? Todellako? Että jospa jätetään kaikki muu huomiotta ja keskitytään pelkästään maahanmuuttopolitiikkaongelman hoitamiseen niin hyvä tulee? Luuletko tosiaan näin?

Rautalangasta yritän vääntää että samalla on pakko hoitaa valtiotasolla aika monta muutakin asiaa, ei voida keskittyä täysivaltaisesti pelkästään yhteen asiaan koska homma ei vain toimi niin. Eihän se oikeasti voi olla niin vaikeaselkoinen juttu?

Sulle tuntuu olevan vaikeata tajuta se, että isoimmat ja peruuttamattomimmat jutut pitää hoitaa ekaks.

[QUOTE="vieras";23289322]Sulle tuntuu olevan vaikeata tajuta se, että isoimmat ja peruuttamattomimmat jutut pitää hoitaa ekaks.[/QUOTE]

Aika huonosti jos ei pystytä keskittymään kuin yhteen asiaan kerralla, oli se sitten kenenkin mielestä miten iso ja tärkeä asia hyvänsä. Vai meinasitko että ekalla viikolla hoidetaan tämä ja seuraavalla sitten toinen, asiat tuppaa edistymään tämän byrokratian rattaissa aika helvetin hitaasti nimittäin.

Aika huonosti jos ei pystytä keskittymään kuin yhteen asiaan kerralla, oli se sitten kenenkin mielestä miten iso ja tärkeä asia hyvänsä. Vai meinasitko että ekalla viikolla hoidetaan tämä ja seuraavalla sitten toinen, asiat tuppaa edistymään tämän byrokratian rattaissa aika helvetin hitaasti nimittäin.

Persut hoitavat mamupolitiikan oikeille raiteille ja se mitä muuta tapahtuu on mulle yks ja se sama.

Koska kaikki muu jää sen alle. Ei millään muulla puolueella ole sellaista korostunutta mediashowta kuin PerSuilla ja ylläri, maahanmuuttokysymyksen ympärillä. Ns. vanhat puolueet pääsevät siinä suhteessa helpommalla, että ihmiset tietää jo mikä niiden 'the juttu' on, ja voidaan keskittyä kokonaisuuteen, ei pelkästään siihen yhteen asiaan.

Mistä sä tiedät että PerSuilla kaikki jää SEN alle? Eiväthän he vielä ole olleet hallituksessa!

Ja PerSujen mediashow on nimenomaan pääosin niiden vanhojen puolueiden aikaansaamaa showta ja kouhotusta! NIILLÄ kaikki näkyy jäävän PerSujen SEN alle!! :(

Tässäpä kiteytyi se omakin huoli, ihmiset nostaa yhden asian niin korkealle että se ratkaisee ihan kaiken. Ei se ihan niinkään mene vaikka iso asia olisikin. Ja toisaalta onko se oikeasti niin iso asia kuin mikä siitä julkisuudessa tehdään vai saattaako se olla jopa ihan pikkuisen paisuteltu? Ihan vain mahdollisen vaihtoehdon heitän ilmoille :)

Kunpa olisikin vain paisuteltu!

Minun tietääkseni edes PerSut eivät ole koskaan maalanneet koko pirua seinälle! Mä olen käynyt ihan muilta seiniltä hakemassa lisätietoja.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289391:
Mistä sä tiedät että PerSuilla kaikki jää SEN alle? Eiväthän he vielä ole olleet hallituksessa!

Ja PerSujen mediashow on nimenomaan pääosin niiden vanhojen puolueiden aikaansaamaa showta ja kouhotusta! NIILLÄ kaikki näkyy jäävän PerSujen SEN alle!! :(

Enhän mä tiedäkään, sanoin että pelkään niin, koska silloin eivät todellakaan ole kummoisempi puolue muita, erilailla vain.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289442:
Kunpa olisikin vain paisuteltu!

Minun tietääkseni edes PerSut eivät ole koskaan maalanneet koko pirua seinälle! Mä olen käynyt ihan muilta seiniltä hakemassa lisätietoja.

Varmasti keltainen lehdistö on tässäkin suurin syypää. Onhan se ihan loogista, siitä kirjoitetaan mikä myy ja varsinkin kun maahanmuuttokysymykset alkoi nousta tapetille, on ollut ihan helvetin myyvää kirjoittaa mahdollisimman kärkkäästi kaikesta mitä sillä saralla tapahtuu. Ei se tietenkään huono juttu ole, ei ongelmia saa haudata vaan tietenkin niistä pitää tehdä julkisia ja niihin pitää tarttua, mutta se miten yksipuolinen kuva mediassa mistäkin annetaan on vähintäänkin kyseenalaista.

Ethän sinä nyt oikeasti noin lapsellisen yksinkertaisesti voi ajatella? Sekun provoat...

Tuskin kukaan halvaantuu kokotoimisesti vain yhtä asiaa hoitamaan, se lienee nyt kaikille selvää? Muistavat ne varmasti käydä syömässä, paskalla ja nukkumassakin vaikka muuttavatkin mamupolitiikkaa järkevämmäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289491:
Ethän sinä nyt oikeasti noin lapsellisen yksinkertaisesti voi ajatella? Sekun provoat...

Tuskin kukaan halvaantuu kokotoimisesti vain yhtä asiaa hoitamaan, se lienee nyt kaikille selvää? Muistavat ne varmasti käydä syömässä, paskalla ja nukkumassakin vaikka muuttavatkin mamupolitiikkaa järkevämmäksi.

Millainen on persujen järkevämpi mamupolitiikka? Miten se eroaa nykyisestä? Ja en halua linkkejä, vaan ihan selkokielisen selvityksen esim sinulta.

Enhän mä tiedäkään, sanoin että pelkään niin, koska silloin eivät todellakaan ole kummoisempi puolue muita, erilailla vain.

No, nyt sinä nukut hyvin ensyönä ja aamulla valitset Halla-ahon listalta oman ehdokkaasi mikä ei ole vaikeaa kun heitä on vain vähän toista kymmentä. Sitten elelet nämä tulevat viikot ihan kuin ei mitään, 17.4. käyt piirtämässä sen ehdokkaasi numeron vaalilipukkeeseen ja se on siinä. Ei stressiä, ei unettomia öitä eikä närästystä. PerSut hoitavat. Ja maalla ei voi mennä huonommin kuin mitä on mennyt Thorskan, Holmlundin, Braxin, Stupidon ja Käteisen ohjastamana. Eikä unohdeta Vanhasta.

[QUOTE="vieras";23289494]Mahtaa Chalaa vituttaa illalla 17.4.:D[/QUOTE]

Miksi vituttais? Ei mulla ole mitään PerSuja vastaan, toivottavasti vetävät kunnon äänivyöryn ja oikeasti näyttävät olevansa niin erilaisia kuin mitä uhoavat. En mä pelkää mitään muuta kuin sitä että kupla puhkeaa ja ovat jälleen kerran yksi tyhjä kuori. Mutta toisaalta eipä sekään henkilökohtaisesti niin suuresti kosketa. Enemmän vituttaisi siinä vaiheessa sitä joka heiltä on ihmeitä odottanut, minähän voin yllättyä vain positiivisesti :D

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289491:

Sori, ihan tarkoituksella väänsin harvinaisen yksinkertaista rautalankaa kun alkoi nyppiä vastapuolen mustavalkoisuus. Ymmärrät ehkä pointin kuitenkin yksinkertaistuksen takaa :)

Varmasti keltainen lehdistö on tässäkin suurin syypää. Onhan se ihan loogista, siitä kirjoitetaan mikä myy ja varsinkin kun maahanmuuttokysymykset alkoi nousta tapetille, on ollut ihan helvetin myyvää kirjoittaa mahdollisimman kärkkäästi kaikesta mitä sillä saralla tapahtuu. Ei se tietenkään huono juttu ole, ei ongelmia saa haudata vaan tietenkin niistä pitää tehdä julkisia ja niihin pitää tarttua, mutta se miten yksipuolinen kuva mediassa mistäkin annetaan on vähintäänkin kyseenalaista.

Media todellakin vääristää kuvaa mutta ei siihen suuntaan kuin mitä sinä ilmeisesti luulet.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289546:
No, nyt sinä nukut hyvin ensyönä ja aamulla valitset Halla-ahon listalta oman ehdokkaasi mikä ei ole vaikeaa kun heitä on vain vähän toista kymmentä. Sitten elelet nämä tulevat viikot ihan kuin ei mitään, 17.4. käyt piirtämässä sen ehdokkaasi numeron vaalilipukkeeseen ja se on siinä. Ei stressiä, ei unettomia öitä eikä närästystä. PerSut hoitavat. Ja maalla ei voi mennä huonommin kuin mitä on mennyt Thorskan, Holmlundin, Braxin, Stupidon ja Käteisen ohjastamana. Eikä unohdeta Vanhasta.

Lupaan olla stressamatta ja viettämättä unettomia öitä, närästyksenkin pyrin pitämään poissa, vannon myös tekeväni kaikkeni jotta saan käytyä tuhertamassa ehdokkaani numeron vaalilappuun ja siihen saakka elelen ihan muita naisina kuten tähänkin saakka. Kelpaisko tällainen kompromissi :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;23289584:
Eikä vituta. Sen PerSu-ehdokas tulee valituksi ja Chala korkkaa kuohujuoman!

:D Mun alueella ei kyllä ollut yhtäkään niin sexyn näköistä PerSua että olis ollut rakkautta ensisilmäyksellä :(

[QUOTE="vieras";23289545]Millainen on persujen järkevämpi mamupolitiikka? Miten se eroaa nykyisestä? Ja en halua linkkejä, vaan ihan selkokielisen selvityksen esim sinulta.[/QUOTE]

Mielelläni laitan kyllä linkin, pistän sen erillisenä kohta tulemaan.

Lue tuo minun tuonne äsken kirjoittama pitkä kuvaus siitä täällä hiipparoivasta somaliukosta, tyypillisestä elintasoturistista jota myöskin mediassa pakolaiseksi, turvapaikanhakijaksi ja maahanmuuttajaksi VIRHEELLISESTI kutsutaan. Tuollainen halutaan lopettaa. Ja ottaa todellisia kiintiöpakolaisia tänne, ihmisiä jotka TODELLA ovat vainottuja kotimaissaan eivätkä vain sossurahoja vailla.

Sekä tietenkin työperäinen maahanmuutto on järkevää, mutta näitä ihmisiähän ei tarvitsekaan verorahoilla hamaan hautaan saakka KOTOUTTAA JA TUKEA, he osaavat itse syödä ja pyyhkiä perseensä. Ja opiskella kielenkin siinä sivussa.

[QUOTE="vieras";23289611]Tuleeko Soini sitten vaalien jälkeen takaisin Suomeen vai jääkö edelleen Brysseliin?[/QUOTE]

Soini on vaalien jälkeen Suomen uusi pääministeri.:)

Lupaan olla stressamatta ja viettämättä unettomia öitä, närästyksenkin pyrin pitämään poissa, vannon myös tekeväni kaikkeni jotta saan käytyä tuhertamassa ehdokkaani numeron vaalilappuun ja siihen saakka elelen ihan muita naisina kuten tähänkin saakka. Kelpaisko tällainen kompromissi :)

No ei helvetissä kelpaa jos meinaat äänestää jotain taantumuksellista vihreää, kokkaria, demaria, ruotsalaista, tai kepulaista!!!!

[QUOTE="vieras";23289669]Ai sä valitset ehdokkaan ulkonäön perusteella. Se selittääkin paljon...[/QUOTE]

Kuule tottakai, sehän se on ihquin tapa. Etkö sä sitten?

Yhteistyössä