Perukaa 7 päivää lehti!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Johtuuko tämä mr Lordin alias Putaansuun kasvojen kuvan paljastuksesta??Kuulin tänään että kuva on julkaistu kyseisessä lehdessä?
Boikottoin ihan varmasti seiskaa,jos näin on.. p.rkele :kieh:

No kuka oikeasti viitsii edes moista roskalehtieä tilata!!! :o Maailmassa on niin paljon tähdellisempääkin luettavaa. Mutta joo, mitä "temppuun" tuli niin ei ollut kiva. Mutta ihan odotettavissa ko.moskalehdeltä \|O

Se nyt oli vaan ajan kysymys koska joku juorulehti paljastaa Lordin todelliset kasvot- jollei sitä olis tehnyt Seiska niin sitten joku muu.
Alhainen temppu joka tapauksessa, kun asianomainen nimenomaan on toivonut yksityisyyttä ja ettei kasvoja paljastettaisi. Vaan aina löytyy joku ilkeä ihminen joka ei välitä toisten toivomuksista!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 20:26 Tanja kirjoitti:
Perukaa tuo paha ilkeä duunintuhoaja lehti.

säälittäviä ihmisiä. Palvotko jotain nuorta miestä joka laulaa nätisti? Muidenkin ihmisten yksityisyys paljastetaan noissa lehdissä, jotka eivät ole koskaan halunneet minnekään viisuihin. oletko kampanjoinut silloin lehden perumisen puolesta. Mua säälittää sun kaltaiset, jotka eivät voi elää ilman epäjumalia.

Itse olet säälittävä "olet säälittävä" nimimerkki.
Etkö osaa ajatella omilla aivoilla?
Oletko uskonnollinen? Elätkö ehkä tynnyrissä?

Otatko joka mantran annettuna ja hoet sitten vaan niitä?
Kuten tuo hokemasi jokainen julkaistaan..jne.

Mietippä uudelleen mistä tässä on kysymys.
Et ole käsittänyt yksityisyyden ja julkisuuden rajanvetoa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 19:56 Tenavatähti kirjoitti:

Juuri näin!
Kyllä julki-henkilöilläkin pitää olla yksityisyys ja luulis Suomen kansan edes tämän verran kunnioittavan euroviisu-voittajaa!
Eipä tule toista voittoa Suomeen tämmöisen touhun jälkeen ja hyvä ehkä niin...Painukoon Kai meriläkin hevon persieseen!!! \|O

no jos pitäs perua tän lordi jutun takia niin en peruisi, minä haluan nähdä minkä näköisiä tyyppejä maskien takana on... B)
mutta kyseinen lehti on niin p.aska lehti itessään etten viitti edes tilata. mutta ihmisillä naurettava syy perua lehden tilaus kuin tää lordin naaman paljastus.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 00:35 Angel kirjoitti:
\

Juuri näin!
Kyllä julki-henkilöilläkin pitää olla yksityisyys ja luulis Suomen kansan edes tämän verran kunnioittavan euroviisu-voittajaa!
Eipä tule toista voittoa Suomeen tämmöisen touhun jälkeen ja hyvä ehkä niin...Painukoon Kai meriläkin hevon persieseen!!! \|O

Eipä ole ennenkään kansainvälisiin kilpailuihin (urheilu, laulu, kauneus) lähteneet naamaansa piilottaneet. MIksi lordi pitäisi olla joku poikkeus.

Voi luoja miten lapsellista porukkaa kun tuollaisesta aletaan meuhkata.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 13:09 voi helvata kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 00:35 Angel kirjoitti:
\

Juuri näin!

Eipä ole ennenkään kansainvälisiin kilpailuihin (urheilu, laulu, kauneus) lähteneet naamaansa piilottaneet. MIksi lordi pitäisi olla joku poikkeus.

Voi luoja miten lapsellista porukkaa kun tuollaisesta aletaan meuhkata.

NO mitäs meuhkaat? :laugh:

Jos se Putaansuu ihan tosissaan pelkäis näyttää naamaansa (aika monella on sen lärvästä valokuva, koulukavereilla etc.) niin ei kai se lähtis julkisuuteen eli euroviisuihin ollenkaan.

Tällä vedolla, että "älkää näyttäkö naamaani", hän sai taktikoidusti typeriä suomalaisia puolelleen ja lisää julkisuutta... jotain helkutin sääliä!

Säälittävää kerätä säälipisteitä!

Ja naurettavaa mennä tässä määrin halpaan, mutta suomalasella valtaväestöllä on tunnetusti huono maku, vrt. seiskan menestys, musamaku jne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 20:28 kukka kirjoitti:
Entäs jos itse Lordi antoikin kuvansa lehdelle ja kuittasi hyvät rahat siitä!!?? :attn:

Ja nyt porukka vollottaa;että voi kamalaa kun Lordin naama on näytetty... :laugh:

Paranoidiaa luulla tollasta. :laugh:

Yhteistyössä