T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 20:26 Tanja kirjoitti:Perukaa tuo paha ilkeä duunintuhoaja lehti.
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 19:56 Tenavatähti kirjoitti:Itse olet säälittävä "olet säälittävä" nimimerkki.
Etkö osaa ajatella omilla aivoilla?
Oletko uskonnollinen? Elätkö ehkä tynnyrissä?
Otatko joka mantran annettuna ja hoet sitten vaan niitä?
Kuten tuo hokemasi jokainen julkaistaan..jne.
Mietippä uudelleen mistä tässä on kysymys.
Et ole käsittänyt yksityisyyden ja julkisuuden rajanvetoa.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 20:26 Tanja kirjoitti:Perukaa tuo paha ilkeä duunintuhoaja lehti.
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 00:35 Angel kirjoitti:\Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 19:56 Tenavatähti kirjoitti:Itse olet säälittävä "olet säälittävä" nimimerkki.
Kyllä julki-henkilöilläkin pitää olla yksityisyys ja luulis Suomen kansan edes tämän verran kunnioittavan euroviisu-voittajaa!
Eipä tule toista voittoa Suomeen tämmöisen touhun jälkeen ja hyvä ehkä niin...Painukoon Kai meriläkin hevon persieseen!!! \|O
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 13:09 voi helvata kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2006 klo 00:35 Angel kirjoitti:\Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja 26.05.2006 klo 19:56 Tenavatähti kirjoitti:Itse olet säälittävä "olet säälittävä" nimimerkki.
Kyllä julki-henkilöilläkin pitää olla yksityisyys ja luulis Suomen kansan edes tämän verran kunnioittavan euroviisu-voittajaa!
Eipä tule toista voittoa Suomeen tämmöisen touhun jälkeen ja hyvä ehkä niin...Painukoon Kai meriläkin hevon persieseen!!! \|O
Eipä ole ennenkään kansainvälisiin kilpailuihin (urheilu, laulu, kauneus) lähteneet naamaansa piilottaneet. MIksi lordi pitäisi olla joku poikkeus.
Voi luoja miten lapsellista porukkaa kun tuollaisesta aletaan meuhkata.
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2006 klo 21:04 Gitanjali kirjoitti:Noh, ei tarvihe perua kun en ole koskaan tilannutkaan.... B)
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2006 klo 20:28 kukka kirjoitti:Entäs jos itse Lordi antoikin kuvansa lehdelle ja kuittasi hyvät rahat siitä!!?? :attn:
Ja nyt porukka vollottaa;että voi kamalaa kun Lordin naama on näytetty...![]()