M
matkaan vai ei?
Vieras
Olen kaverin kanssa suunnittelemassa viikon matkaa kesälle, pitkästä aikaa olisin lähdössä kaverin kanssa kahdestaan jonnekin! Mutta jo suunnittelu vie mun hermoja... Ollaan etsitty hotelleja, ja kaikki linkit mitä minä laitan, niissä on joku ongelma. Edellisin oli se, että sitten pitäisi matkustaa koko päivä. Ylimääräistä matkaa olisi tullut max 20km joten ei siihen ihan koko päivää nyt mene mitenkään. Mutta kun piti varata hänelle mieluisin hotelli. Yhdessä ei ollut mitään vikaa, kysyin että miksi hän ei sinne halua muttei vastannut, sen sijaan hän ehdotti sellaista hotellia minne olisi tosi vaikea liikkua ja pitäisi kuskata matkatavaroita aika pitkä matka. Ja seuraavaksi piti valita hänelle mieluisin majapaikka toiselta paikkakunnalta. Ja kulkuväline. Ja ihan ensimmäiseksi ajankohta, koska HÄN muutti sitä kun olin jo sopinut lomani (ja tämä vaati oikeasti järjestelyjä, hänen puoleltaan muutos tuli siksi kun hän ei halua palata niin aikaisin lomalta töihin). Ja hänen pitää päästä käymään tietyllä torilla. Ja tietyllä keikalla. Eikä nyt sinne saarelle niin tarvitse mennä minne minä haluaisin. Hotelli menee ihan väärään suuntaan kun ei me olla sinne päin menossa (10km ja oltaisiin saatu todella edullisesti viiden tähden hotelli sieltä!). Sen sijaan piti varata reilusti kalliimpi kolmen tähden hotelli kun hän halusi sinne.
Kaikki mun ehdottama menee väärin ja hän inttää ja inttää niin että saa tahtonsa läpi, mikään logiikka ei uppoa kun hän on päättänyt että se on väärin. Olen milliä vaille että perun reissun... Majoitukset on varattu peruutusoikeudella joten siitä ei tule ongelmaa. Mutta lennot onkin sitten toinen juttu. Tällä hetkellä voisin vaikka menettää sen reilun 200e ihan vain siitä ilosta ettei tarvitse reissata hänen kanssaan! Tai sitten pidetään lennot mutta mennään eri teitä paikan päällä. Joka tapauksessa hän tulee suuttumaan, tai sitten mulle tulee helvetillinen reissu joka on vain hänen reissunsa. Mitään tekosyytäkään en viitsi keksiä.
Ideoita?
Kaikki mun ehdottama menee väärin ja hän inttää ja inttää niin että saa tahtonsa läpi, mikään logiikka ei uppoa kun hän on päättänyt että se on väärin. Olen milliä vaille että perun reissun... Majoitukset on varattu peruutusoikeudella joten siitä ei tule ongelmaa. Mutta lennot onkin sitten toinen juttu. Tällä hetkellä voisin vaikka menettää sen reilun 200e ihan vain siitä ilosta ettei tarvitse reissata hänen kanssaan! Tai sitten pidetään lennot mutta mennään eri teitä paikan päällä. Joka tapauksessa hän tulee suuttumaan, tai sitten mulle tulee helvetillinen reissu joka on vain hänen reissunsa. Mitään tekosyytäkään en viitsi keksiä.
Ideoita?