Voi sua. Kun ei me olla ajatuksenlukijoita, että tiedettäis mitä sun päässä liikkuu - me ei tunneta sua, joten meillä on vain sun tekstit.Toi sun vuodatus nyt kertoo vaan siitä, että luet mun tekstejä, kuten haluat niiden olevan, et niin, kuin ne on.
Ja meistä jokaisesta tehdään päätelmiä meidän tekstiemme perusteella. Äläkä hermostu siitä. Tuon muiden tekemän päättelyn takia: vaikka itse olen eniten persua, niin jos löydän esim.demareista jotain hyvää, niin sanon "en ole demari, mutta Kiurulla oli hyvä kommentti..." koska muuten ajatellaan että olen muuttunut demariksi.
Harva meistä mahtuu kaikkine mielipiteineen just yhteen puolueeseen: mun kohdalla mikään puolue ei ajattele täysin samalla tavalla kuin mä, tai olen yhdistelmä vähän jokaista puoluetta.
Mutta vaikka sanoit joskus palstalle tultuasi olevasti poliittisesti riippumaton individualisti (niinkuin uskon jokaisen meistä ajattelevan itsestään), niin tuo harmaa oli erittäin paljon oikeassa: sun puheet paljastaa sun olevan poliittisesti vasemmalla. Sä puolustat lähes aina vasemmistolaista ajattelua ja vastustat persuilua; kokoomuksesta en tiedä, mitä olet mieltä.
Vaikket itse sitä huomaisi, niin olet vasuri. Äläkä meille siitä hermostu, jos me nähdään se.
Eikä siinä mitään, vaikka olisit vasuri. Mutta uskalla myöntää poliittinen painotuksesi itsellesi, ja palstalaisille.
Ja joo, ymmärrän jos tänne persupainotteiselle palstalle tullessa ketä tahansa ärsyttää nää lukuisat persuketjut. Mutta kun sulla ei ole koskaan MITÄÄN myönteistä sanottavaa persuista. Pakkohan heissä on joskus edes hyvää on olla?
Viimeksi muokattu: