Persukko ne nyt valloitti Suoamenmaan?

  • Viestiketjun aloittaja Deleted member 149094
  • Ensimmäinen viesti
Toi sun vuodatus nyt kertoo vaan siitä, että luet mun tekstejä, kuten haluat niiden olevan, et niin, kuin ne on.
Voi sua. Kun ei me olla ajatuksenlukijoita, että tiedettäis mitä sun päässä liikkuu - me ei tunneta sua, joten meillä on vain sun tekstit.

Ja meistä jokaisesta tehdään päätelmiä meidän tekstiemme perusteella. Äläkä hermostu siitä. Tuon muiden tekemän päättelyn takia: vaikka itse olen eniten persua, niin jos löydän esim.demareista jotain hyvää, niin sanon "en ole demari, mutta Kiurulla oli hyvä kommentti..." koska muuten ajatellaan että olen muuttunut demariksi.

Harva meistä mahtuu kaikkine mielipiteineen just yhteen puolueeseen: mun kohdalla mikään puolue ei ajattele täysin samalla tavalla kuin mä, tai olen yhdistelmä vähän jokaista puoluetta.

Mutta vaikka sanoit joskus palstalle tultuasi olevasti poliittisesti riippumaton individualisti (niinkuin uskon jokaisen meistä ajattelevan itsestään), niin tuo harmaa oli erittäin paljon oikeassa: sun puheet paljastaa sun olevan poliittisesti vasemmalla. Sä puolustat lähes aina vasemmistolaista ajattelua ja vastustat persuilua; kokoomuksesta en tiedä, mitä olet mieltä.
Vaikket itse sitä huomaisi, niin olet vasuri. Äläkä meille siitä hermostu, jos me nähdään se.

Eikä siinä mitään, vaikka olisit vasuri. Mutta uskalla myöntää poliittinen painotuksesi itsellesi, ja palstalaisille.

Ja joo, ymmärrän jos tänne persupainotteiselle palstalle tullessa ketä tahansa ärsyttää nää lukuisat persuketjut. Mutta kun sulla ei ole koskaan MITÄÄN myönteistä sanottavaa persuista. Pakkohan heissä on joskus edes hyvää on olla?
 
Viimeksi muokattu:
Paraskin puhuja, sulla ei ole mitään hyvää sanottavaa muista kuin persuista ja uskovaisista ja niistäkin kyllä välillä pahaa sanottavaa.
Mä kritisoin ja arvioin kaikkea, mutta kehunkin vastapuolta. Esim. Kiurua olen kehunut paljonkin eilen.

Ja jokainen voi yrittää perustaa seurakunnan ja väittää sitä kristilliseksi, mutta jos se ei yhtään melkein täsmää UT:n kanssa, niin on kyse jo muusta uskonnosta kuin kristinusko. Silloin se "free lancer" on vaan omillaan, mitä pelastumiseen tulee.
 
Deleted member 149094
Voi sua. Kun ei me olla ajatuksenlukijoita, että tiedettäis mitä sun päässä liikkuu - me ei tunneta sua, joten meillä on vain sun tekstit.

Ja meistä jokaisesta tehdään päätelmiä meidän tekstiemme perusteella. Äläkä hermostu siitä. Tuon muiden tekemän päättelyn takia: vaikka itse olen eniten persua, niin jos löydän esim.demareista jotain hyvää, niin sanon "en ole demari, mutta Kiurulla oli hyvä kommentti..." koska muuten ajatellaan että olen muuttunut demariksi.

Harva meistä mahtuu kaikkine mielipiteineen just yhteen puolueeseen: mun kohdalla mikään puolue ei ajattele täysin samalla tavalla kuin mä, tai olen yhdistelmä vähän jokaista puoluetta.

Mutta vaikka sanoit joskus palstalle tultuasi olevasti poliittisesti riippumaton individualisti (niinkuin uskon jokaisen meistä ajattelevan itsestään), niin tuo harmaa oli erittäin paljon oikeassa: sun puheet paljastaa sun olevan poliittisesti vasemmalla. Sä puolustat lähes aina vasemmistolaista ajattelua ja vastustat persuilua; kokoomuksesta en tiedä, mitä olet mieltä.
Vaikket itse sitä huomaisi, niin olet vasuri. Äläkä meille siitä hermostu, jos me nähdään se.

Eikä siinä mitään, vaikka olisit vasuri. Mutta uskalla myöntää poliittinen painotuksesi itsellesi, ja palstalaisille.

Ja joo, ymmärrän jos tänne persupainotteiselle palstalle tullessa ketä tahansa ärsyttää nää lukuisat persuketjut. Mutta kun sulla ei ole koskaan MITÄÄN myönteistä sanottavaa persuista. Pakkohan heissä on joskus edes hyvää on olla?
No sä oot toinen, joka tahtoo kovasti selitellä muiden sanomisia. Vedät tosi pikaisia johtopäätöksiä, sen mukaan, mitä haluat niille huutaa puskista. Niinkuin sille yhdelle aloit raivota, et se on aivoton feministi, vaikka kirjoitti tyyliin neljättä tekstiään täällä ja sen jälkeen olet ollu vähän väliä sen kimpussa.

Mitä veettua tällä palstalla tekis enää yhdellä persuöyhöttäjällä lisää?

Et niinku.... menkää itteenne! Ja kyllä, aion nauraa kippurassa sullekin joka kerran, kun avaat sanaisen arkkusi siitä, mitä olen tai en ole. Tajuatteko edes itte, kuinka köyhiä mieleltänne ootte näissä asioissa?:LOL:
 
No sä oot toinen, joka tahtoo kovasti selitellä muiden sanomisia. Vedät tosi pikaisia johtopäätöksiä, sen mukaan, mitä haluat niille huutaa puskista. Niinkuin sille yhdelle aloit raivota, et se on aivoton feministi, vaikka kirjoitti tyyliin neljättä tekstiään täällä ja sen jälkeen olet ollu vähän väliä sen kimpussa.

Mitä veettua tällä palstalla tekis enää yhdellä persuöyhöttäjällä lisää?

Et niinku.... menkää itteenne! Ja kyllä, aion nauraa kippurassa sullekin joka kerran, kun avaat sanaisen arkkusi siitä, mitä olen tai en ole. Tajuatteko edes itte, kuinka köyhiä mieleltänne ootte näissä asioissa?
No.
Mitä jos ihan itse avoimesti kertoisit, millaisia poliittisia painotuksia ja kantoja sulla on, etkä ylimielisesti nauraisi muille "hähähää, olenkin monimutkaisempi tapaus kuin luulettekaan?" ja räksyttäisi monessa poliittisessa ketjussa?
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Ja tuo mun aikaisempi pidempi viesti oli ihan asiallinen, mutta sä vastaat siihen "nauran seuraavan kerran kippurassa kun luen..."

Et säkään näitä poliittisia keskusteluja hirveän helpoksi tee, anteeksi kun nyt sanon.

Pidät persuja öyhöttäjinä, mutta kyllä säkin olet ylimielinen. Leijut eri ketjuissa pilkallisesti haukkumassa, mutta puhumatta omasta kannasta, omista arvoistasi suoraan.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Niinkuin sille yhdelle aloit raivota, et se on aivoton feministi, vaikka kirjoitti tyyliin neljättä tekstiään täällä ja sen jälkeen olet ollu vähän väliä sen kimpussa.
Mistäs minä tiedän, kuinka monetta kertaa joku uusi harmaa täällä kirjoittaa? Koska sen kohdalla lukee "vierailija", niin se voi olla kuka tahansa.

Jos ei halua rekkautua, niin sitten ymmärtäköön sen, että vakkarit eivät aina tiedä, mikä harmaa on kyseessä. Voi olla että luulee kirjoittelevansa yhdelle, vaikka heitä on monta.
Toki, jos jollakin harmaalla alkaa näkyä tunnistettava tyyli, niin sitten.

Mutta kun mä menen esim.vauvalle, niin kyllä sieltä on täräytetty mulle vastalausetta ja kirjoitettu aika raakastikin, vaikken kirjoita sinne kuin harvoin.
Loukkaannunko siitä? En.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Forevermulan on ensisijaisesti trolli. Se on syytä muistaa. Ihan heti ei tule mieleen yhtään asiallista (syvällistä) keskustelua, johon hän olisi osallistunut. Eli ei kannata liian tosissaan ottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
No sä oot toinen, joka tahtoo kovasti selitellä muiden sanomisia. Vedät tosi pikaisia johtopäätöksiä, sen mukaan, mitä haluat niille huutaa puskista. Niinkuin sille yhdelle aloit raivota, et se on aivoton feministi, vaikka kirjoitti tyyliin neljättä tekstiään täällä ja sen jälkeen olet ollu vähän väliä sen kimpussa.

Mitä veettua tällä palstalla tekis enää yhdellä persuöyhöttäjällä lisää?

Et niinku.... menkää itteenne! Ja kyllä, aion nauraa kippurassa sullekin joka kerran, kun avaat sanaisen arkkusi siitä, mitä olen tai en ole. Tajuatteko edes itte, kuinka köyhiä mieleltänne ootte näissä asioissa?
ainoo mieleltään köyhä täällä oot sie itte
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Deleted member 149094
No.
Mitä jos ihan itse avoimesti kertoisit, millaisia poliittisia painotuksia ja kantoja sulla on, etkä ylimielisesti nauraisi muille "hähähää, olenkin monimutkaisempi tapaus kuin luulettekaan?" ja räksyttäisi monessa poliittisessa ketjussa?
... Miksi?... Etkä sä kuitenkaan usko, vaikka kertoisinkin :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vierailija
Voi sua. Kun ei me olla ajatuksenlukijoita, että tiedettäis mitä sun päässä liikkuu - me ei tunneta sua, joten meillä on vain sun tekstit.

Ja meistä jokaisesta tehdään päätelmiä meidän tekstiemme perusteella. Äläkä hermostu siitä. Tuon muiden tekemän päättelyn takia: vaikka itse olen eniten persua, niin jos löydän esim.demareista jotain hyvää, niin sanon "en ole demari, mutta Kiurulla oli hyvä kommentti..." koska muuten ajatellaan että olen muuttunut demariksi.

Harva meistä mahtuu kaikkine mielipiteineen just yhteen puolueeseen: mun kohdalla mikään puolue ei ajattele täysin samalla tavalla kuin mä, tai olen yhdistelmä vähän jokaista puoluetta.

Mutta vaikka sanoit joskus palstalle tultuasi olevasti poliittisesti riippumaton individualisti (niinkuin uskon jokaisen meistä ajattelevan itsestään), niin tuo harmaa oli erittäin paljon oikeassa: sun puheet paljastaa sun olevan poliittisesti vasemmalla. Sä puolustat lähes aina vasemmistolaista ajattelua ja vastustat persuilua; kokoomuksesta en tiedä, mitä olet mieltä.
Vaikket itse sitä huomaisi, niin olet vasuri. Äläkä meille siitä hermostu, jos me nähdään se.

Eikä siinä mitään, vaikka olisit vasuri. Mutta uskalla myöntää poliittinen painotuksesi itsellesi, ja palstalaisille.

Ja joo, ymmärrän jos tänne persupainotteiselle palstalle tullessa ketä tahansa ärsyttää nää lukuisat persuketjut. Mutta kun sulla ei ole koskaan MITÄÄN myönteistä sanottavaa persuista. Pakkohan heissä on joskus edes hyvää on olla?
Sinähän pahoitit mekonkin mielen kun leimasit hänet suvakiksi
 
Deleted member 149094
Mistäs minä tiedän, kuinka monetta kertaa joku uusi harmaa täällä kirjoittaa? Koska sen kohdalla lukee "vierailija", niin se voi olla kuka tahansa.

Jos ei halua rekkautua, niin sitten ymmärtäköön sen, että vakkarit eivät aina tiedä, mikä harmaa on kyseessä. Voi olla että luulee kirjoittelevansa yhdelle, vaikka heitä on monta.
Toki, jos jollakin harmaalla alkaa näkyä tunnistettava tyyli, niin sitten.

Mutta kun mä menen esim.vauvalle, niin kyllä sieltä on täräytetty mulle vastalausetta ja kirjoitettu aika raakastikin, vaikken kirjoita sinne kuin harvoin.
Loukkaannunko siitä? En.
No eihän se ole pointti, kuinka monetta kertaa joku kirjoittaa. Vaikka tyyli on toki tunnistettavissa tässä tapauksessa hyvin selvästi.
Ja en mä ny puhunu kenenkään loukkaantumisesta, vaan sun tyylistä.
Kuka se puhuikaan vasta olkiukoista? Aloitko kasvattaan niitä? :D
 
No eihän se ole pointti, kuinka monetta kertaa joku kirjoittaa. Vaikka tyyli on toki tunnistettavissa tässä tapauksessa hyvin selvästi.
Ja en mä ny puhunu kenenkään loukkaantumisesta, vaan sun tyylistä.
Kuka se puhuikaan vasta olkiukoista? Aloitko kasvattaan niitä? :D
Feminismi tyhmentää, tasa-arvo pitää vielä järjissään.
-> jos joku laukoo feministisiä typeryyksiä, niin lauon takaisin. Oli se harmaa tai musta.
 
Nyt mä sanon loukkaavasti.

Sanon tämän vain kerran.

Sen jälkeen vaikenen ikuisesti aiheesta.




Mikähän naisellinen hörhöpalsta se Anna-lehden palsta on ollu?
(Nonni, sain sanottua) :D

Sieltä tuli FM, Diogenes (järki äijä (y)) ja tajunnanvirta/elämänkerta-täti.
Iso osa oli jotain "aaapuaaa missä meidän kristallipallot oooon"?

Olen iloinen että te 3 ootte palstalla. Älkää lähtekö pois.
Mutta millaista se keskustelu siellä Annalla on ollu, jos teidän 2 naisen jutuista ei aina saa selvää?

Yleensä kun tänne tulee porukkaa, ne on skarppeja "jahas, mikäs palsta tää on, mikä meininki?" Niiden kohdalla luetun ymmärtämisessä ei oo koskaan ongelmia.




Avaan sateenvarjon. NYT ropisee p*skaa ihan kaatamalla. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Deleted member 149094
Feminismi tyhmentää, tasa-arvo pitää vielä järjissään.
-> jos joku laukoo feministisiä typeryyksiä, niin lauon takaisin. Oli se harmaa tai musta.
Mä ymmärrän, jos lauot, jos jokin on sun mielestä tyhmää. Mä ymmärrän jopa senkin, et feminismi on sun mielestä tyhmää. Sitä en ymmärrä, että miten samalla laitat miehesi ruotuun.. oliko se päivittäin.. sillä sehän on vähän feminististä. Mut ei tarkerruta lillukanvarsiin.
Mähän teen ihan sitä samaa kuin säkin. Eli persuöyhöttäjät hevonpuppuroi tän palstan täyteen ja lauon niille. Sä lauot joillekin femakoille. Mikä ero sun mielestä?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä