Persu on lujaa tekoa - Rajusti pahoinpidelty Pekka Kataja toipuu sairaalassa: ”Heti kun täältä vapaudun, olen taas täydessä vauhdissa”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan kun jonkun kännikalan kanssa yrittäis keskustella...olen jo sanonut mielipiteeni aiemmin monta kertaa.
Luotan uhriin niin kauan kun tulee muita todisteita, en epäile poliiseja, mutta eivät poliisitkaan ole sanoneet etteikö uhrin näkemys voisi olla oikea.
Kelpaako? Tämän enempää multa ei vastausta samaan jankutukseen heru.PISTE*poistuu paikalta viitta liehuen*
Eli nyt uskot ilmeisesti uusinta versiota et ei ehkä olekkaan poliittinen isku ja tekijät ei olekkaan ulkomaalaisia.
 
  • Haha
Reactions: Elena777
vierailija
Kopioi vielä suorat sitaatit yhteen viestiin niin päästään vertailemaan. Ja muista lähteet.
Tuollahan se on ketjun avauksessa.



Kataja pitäytyy kuvauksessaan, että hänet pahoinpidelleet miehet olivat arabialaisen näköisiä, joista pakettia tuonut puhui suomea aksentilla.

– En ole sanonut, että miehet olisivat ulkomaalaisia. Tekijät voivat löytyä mistä suunnasta tahansa, mutta se ei poista sitä, että he olivat minusta arabialaisen näköisiä, Kataja tarkentaa.

Kataja varoo vielä arvioimasta, oliko hänen pahoinpitelynsä takana poliittinen syy.”
 
vierailija
Tässä suomen uutisista kopioitu aiempi kommentti uhrilta


”Kataja ehti kertoa ambulanssissa poliisille lyhyesti pahoinpitelijöiden tuntomerkit.

-Ne olivat arabialaisista maista kotoisin olevan näköisiä. En kuullut mitä kieltä he puhuivat toisilleen, mutta minulle pakettia tarjonnut mies puhui suomea murtaen.

Kataja pitää todennäköisenä, että pahoinpitely oli poliittinen väkivaltaisku.”

hupsista
tässä se toinen, kuten tiedätte suomen uutisia ei saa linkitettyä tänne, löydätte varmasti googlella sen.
 
Eli alkuperäinen uhrin kertomus on totta ja nyt se valehtelee?

ps mä kysyin sun omaa kantaa ettei tarttis arvailla, sä et halunnu kertoa niin pakko veikata.
Saat miettiä kuule tätä asiaa ihan rauhassa, tällä keskustelupalstalla on kerrottu muutamaankin otteeseen kuinka siinä tilanteessa missä uhri on ollut, on asiat ja muistot voineet sekoittua.
Mietis omalle kohdalle, sua lyödään vasaralla päähän yli kakskymmentä kertaa...
Mä en kutsuis suakaan valehtelijaksi siinä tilanteessa, miksi pitäisi epäillä tämän tapauksen uhria?

En ole sulle selitysvelvollinen, joten mene vaatimaan vastauksia vaikka Demin sivuille tai sitten lopeta kyselyikä ja ala keskustelemaan asioista asiallisesti niinkuin aikuinen.
 
vierailija

Ensimmäisessä julkaistussa uutisessa asiasta mainittiin näin:
Kataja kertoi asiasta Keskisuomalaiselle. Hänen kuvailunsa mukaan tekijät olivat "arabinnäköisiä".
Ei siis suoraa sitaattia. Emme tiedä mitä Kataja on sanonut. Toimittajan mukaan Kataja on kuvaillut tekijöitä arabinnäköiseksi.


Tässä toisessa uutisessa, joka sisältää mullistavan "uuden kertomuksen" on suora sitaatti Katajalta:
En ole sanonut, että miehet olisivat ulkomaalaisia. Tekijät voivat löytyä mistä suunnasta tahansa, mutta se ei poista sitä, että he olivat minusta arabialaisen näköisiä, Kataja tarkentaa.
Palstasuvakki voi ehkä hieman avata sitä mikä tuossa on niin mullistavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija

Ensimmäisessä julkaistussa uutisessa asiasta mainittiin näin:


Ei siis suoraa sitaattia. Emme tiedä mitä Kataja on sanonut. Toimittajan mukaan Kataja on kuvaillut tekijöitä arabinnäköiseksi.


Tässä toisessa uutisessa, joka sisältää mullistavan "uuden kertomuksen" on suora sitaatti Katajalta:


Palstasuvakki voi ehkä hieman avata sitä mikä tuossa on niin mullistavaa.

Kataja ehti kertoa ambulanssissa poliisille lyhyesti pahoinpitelijöiden tuntomerkit.

-Ne olivat arabialaisista maista kotoisin olevan näköisiä. En kuullut mitä kieltä he puhuivat toisilleen, mutta minulle pakettia tarjonnut mies puhui suomea murtaen.

Kataja pitää todennäköisenä, että pahoinpitely oli poliittinen väkivaltaisku.”

suomen uutisten juttu perjantailta.
 
vierailija
Saat miettiä kuule tätä asiaa ihan rauhassa, tällä keskustelupalstalla on kerrottu muutamaankin otteeseen kuinka siinä tilanteessa missä uhri on ollut, on asiat ja muistot voineet sekoittua.
Mietis omalle kohdalle, sua lyödään vasaralla päähän yli kakskymmentä kertaa...
Mä en kutsuis suakaan valehtelijaksi siinä tilanteessa, miksi pitäisi epäillä tämän tapauksen uhria?

En ole sulle selitysvelvollinen, joten mene vaatimaan vastauksia vaikka Demin sivuille tai sitten lopeta kyselyikä ja ala keskustelemaan asioista asiallisesti niinkuin aikuinen.
Niin
Siksi sulle on koitettu sanoa et jos uhrin kertomus ja silminnäkijöiden kertomus eroaa niin voipi olla et se uhri ei ole oikeassa. Mut sä väitäit et uhri tietää parhaiten, paitsi nyt ei tiedäkkään.
 
vierailija

Kataja ehti kertoa ambulanssissa poliisille lyhyesti pahoinpitelijöiden tuntomerkit.

-Ne olivat arabialaisista maista kotoisin olevan näköisiä. En kuullut mitä kieltä he puhuivat toisilleen, mutta minulle pakettia tarjonnut mies puhui suomea murtaen.

Kataja pitää todennäköisenä, että pahoinpitely oli poliittinen väkivaltaisku.”

suomen uutisten juttu perjantailta.
Niin? Avaa nyt hyvänen aika tuota ajatteluasi kun kahdessa ketjussa ja kymmenissä kommenteissa länkytät samaa paskaa. Eikö kapasiteetti ihan oikeasti riitä kirjoittamaan ajatuksiasi auki? Mistä on kyse?
 
vierailija
Niin? Avaa nyt hyvänen aika tuota ajatteluasi kun kahdessa ketjussa ja kymmenissä kommenteissa länkytät samaa paskaa. Eikö kapasiteetti ihan oikeasti riitä kirjoittamaan ajatuksiasi auki? Mistä on kyse?
Siitä et alkuun ilmoitetut asiat eivät enää olekkaan varmoja.
Arabialaisesta maasta kotoisin olevat onkin vain sen näköisiä, eikä poliittinen isku olekkaan enää niin todennäköinen.
 

Yhteistyössä