Persu on lujaa tekoa - Rajusti pahoinpidelty Pekka Kataja toipuu sairaalassa: ”Heti kun täältä vapaudun, olen taas täydessä vauhdissa”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaan kuinkas sitten kävikään.
Niin?
Missä mä sanoin, että tekijä oli 100%sti muslimi? Kataja itse sanoi alussa, että tekijät kuulostivat ja näyttivät arabeilta....eikä tuo muuta ole kuin muuttanut kertomustaan alusta saakka...niin eli kerroppa sitten miten sitten kävikään?
Niin ja ennenkuin kerrot, niin muista ettei ketään ole vielä tuomittu.
 
vierailija
Niin?
Missä mä sanoin, että tekijä oli 100%sti muslimi? Kataja itse sanoi alussa, että tekijät kuulostivat ja näyttivät arabeilta....eikä tuo muuta ole kuin muuttanut kertomustaan alusta saakka...niin eli kerroppa sitten miten sitten kävikään?
Niin ja ennenkuin kerrot, niin muista ettei ketään ole vielä tuomittu.
Pidä pidä viimoseen asti kiinni periaatteistasi.

Sormenjäljet löytyivätkin ihan sattumalta..
 
vierailija
Joko Jussi on twiitannut tästä:

Veikkaan, ettei ehdi, kun sillä on tomaattisota käynnissä.
 
Deleted member 149094
Joko Jussi on twiitannut tästä, että hänen puoluetoverinsa ei saa oikeutta jouduttuaan murhayrityksen kohteeksi?

Ei olis varmaan kannattanut satuilla tekijöistä etukäteen, jos kerran "varmasti" Tietää tekijät.
 
Deleted member 149094
Niin no, ei hän välttämättä ole satuillut, näytön puute on nyt ongelmana. Toisaalta siinä kuuluisassa paketissa oli toisen vapautetun sormenjäljet, niin ei keissi ihan selvä ole.

Toivottavasti selviää!
Ei kun aluksi, kun se puhui niistä ulkomaalaisista tai suomea murtaen puhuvista. Sit nyt väittää, et tietää nämä.

Kyl mä uskon, et ne on näitä sormenjälkiheppuja, eikös se ollut löydetty sen paketin osoitelapun liimapinnalta.. Yritän toki keksiä, kuinka sen sinne muuten saisi, mut ei varmaan kovin monella tapaa.
 

Yhteistyössä