Persu on lujaa tekoa - Rajusti pahoinpidelty Pekka Kataja toipuu sairaalassa: ”Heti kun täältä vapaudun, olen taas täydessä vauhdissa”

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
”– En ole sanonut, että miehet olisivat ulkomaalaisia. Tekijät voivat löytyä mistä suunnasta tahansa, mutta se ei poista sitä, että he olivat minusta arabialaisen näköisiä, Kataja tarkentaa.

Kataja varoo vielä arvioimasta, oliko hänen pahoinpitelynsä takana poliittinen syy.”
 
vierailija
Tässä suomen uutisista kopioitu aiempi kommentti uhrilta


”Kataja ehti kertoa ambulanssissa poliisille lyhyesti pahoinpitelijöiden tuntomerkit.

-Ne olivat arabialaisista maista kotoisin olevan näköisiä. En kuullut mitä kieltä he puhuivat toisilleen, mutta minulle pakettia tarjonnut mies puhui suomea murtaen.

Kataja pitää todennäköisenä, että pahoinpitely oli poliittinen väkivaltaisku.”

hupsista
 
vierailija
Jotka puhuivat aksentilla..
Suomalaiset puhuvat äidinkieltään eri murteilla, mutta eivät aksentilla.
Eli kaikki aksentilla suomea puhuvat ovat väistämättä arabeja?

Voi ilman muuta olla niin, että olivatkin arabeja, mitä se sitten tarkoittaakin, sillä kuten sinulle toinen kirjoitti, arabi on hyvin laaja käsite.

Mutta ennen kuin asiasta on varmuutta, niin arvailu lienee turhaa.
 
Eli kaikki aksentilla suomea puhuvat ovat väistämättä arabeja?

Voi ilman muuta olla niin, että olivatkin arabeja, mitä se sitten tarkoittaakin, sillä kuten sinulle toinen kirjoitti, arabi on hyvin laaja käsite.

Mutta ennen kuin asiasta on varmuutta, niin arvailu lienee turhaa.
No niinhän uhri sanoi..ja poliisit eivät ole kieltäneet mahdollisuutta siihen, että tekijät olivat arabeja ja kyllä, se on laaja käsite, mutta luultavammin sillä tarkoitetaan tämän päivän Suomessa lähi-idästä tänne tulleita.
 
vierailija
No niinhän uhri sanoi..ja poliisit eivät ole kieltäneet mahdollisuutta siihen, että tekijät olivat arabeja ja kyllä, se on laaja käsite, mutta luultavammin sillä tarkoitetaan tämän päivän Suomessa lähi-idästä tänne tulleita.
Arabien näköisiä.. eivät ole kieltäneet ei, mutta ennen kuin tulee tietoon, mitä ja kuka, niin mielestäni on turhaa jankata yhden ainoan "totuuden" ympärillä. Mutta jos se tuo tyydytystä jollekin, niin minkäs minä sille tietysti mahdan mitään.

Peace <3
 
niin viestiin mut et kysymykseen.
No, eipä sillä väliä, turhan noloahan se sulle olis.
Ihan kun jonkun kännikalan kanssa yrittäis keskustella:D...olen jo sanonut mielipiteeni aiemmin monta kertaa.
Luotan uhriin niin kauan kun tulee muita todisteita, en epäile poliiseja, mutta eivät poliisitkaan ole sanoneet etteikö uhrin näkemys voisi olla oikea.
Kelpaako? Tämän enempää multa ei vastausta samaan jankutukseen heru.PISTE*poistuu paikalta viitta liehuen*
 

Yhteistyössä