Permanentista kysymys.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laitoin itse aika tasan vuosi sitten pitkiin hiuksiin. Pisimmät hiukset ylsi melkein lonkkaluihin. Mulla on kuulemma paksut hiukset.. Ensin ei meinannu tarttua se permisaine ollenkaan ja rullat oli maksimiajan. Mutta permis on kyllä pysynyt hyvin ja sitä on edelleen jäljellä, tosin juurikasvua on ihan kiitettävästi...

images
:D

[QUOTE="vieras";23542925]Laitoin itse aika tasan vuosi sitten pitkiin hiuksiin. Pisimmät hiukset ylsi melkein lonkkaluihin. Mulla on kuulemma paksut hiukset.. Ensin ei meinannu tarttua se permisaine ollenkaan ja rullat oli maksimiajan. Mutta permis on kyllä pysynyt hyvin ja sitä on edelleen jäljellä, tosin juurikasvua on ihan kiitettävästi...[/QUOTE]

Mulla on vasta just yli olan hiukset ettei siitä vielä taida kaunista saada?

Mä olen nyt kaksi kertaa laittanut permiksen ja olen niin sitä mieltä, että ei pitäis. Siis ku se lähtee kasvaa ni tulos on aika karmee. Olis sellasia, että ne alkais loivenee esim 3kk päästä pikkuhiljaa, koska ei tosiaankaan ole nättiä ku on 5-10cm suoraa tukkaa ja sitten siitä roikkuu kunnon kähärää. :/ Tai mulla ei ainakaan hermo ole kestänyt sitä showta ku yrittää laittaa ne jotenkin niin ettei näyttäis että on 10cm juurikasvu vaikka eihän niitä oikeesti mitenkää piiloon saa. Sit auttaa sakset. Ehkä pitkässä tukassa se kihara loivenee vähän, en tiedä ku on ollu hartia pituudessa mulla. Siitä tulee kiva afro kuule.;) Joo.. Ehkä pyytäisin kaveria laittamaan märkään tukkaan permis paplarit, antaa kuivua ja sit kattoo miltä näyttää. Ja sit mielikuvitella miltä se näyttää puolenvuoden ja 5cm juurikasvun jälkeen.:)

"Nää on tosi kauniit. Kuinkakohan pitkät tolla on suorana hiukset... hmmm"

Tämähän ei taida olla permis vaan ihan raudalla tehdyt kiharat.. Edes korkkiruuvipermiksellä (joka ilmeisesti ei hyvin pysy edes) ei tule noin kaunista tukkaa, vaan tuon on ammattilainen tehnyt ihan muilla välineillä.:)

Toivottavasti et edes kuvittele, että permis pysyisi tuollaisena kuin laittamassasi kuvassa. Älä nyt mokaa ja mene laittamaan. Hommaa mieluummin vaikka höyryrullat tai se remingtonin Pearl Wand kiharrussauva. Sillä saat juuri tuollaiset kiharat.

Yhteistyössä