Oikeistolaista politiikkaa tekevässä Puolassa on täystyöllisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyvä heille! Aikanaan Puolasta lähdettiin sankoin joukoin muualle töitä etsimään.

Miksei meillä onnistu, vaan on tullut hurjat työttömyysluvut oikeistolaisella politiikalla?

Eihän Suomessa tehdä oikeistolaista politiikkaa.

Puolalla on se etu, ettei heidän tarvitse elättää mamuja, eikä muitakaan ulkomaalaisia. Suomellehan se on joka vuosi tuhansien miljoonien eurojen kuluerä.

Ahaa, olen sitten ymmärtänyt väärin, minkälainen hallituskokoonpano meillä nyt on. Onneksi sinä voit kertoa tarkemmin, kun minä en ymmärrä.

Ja toden totta, maahanmuuttajathan meillä ne työpaikat ovat vieneet ja työttömyyden aiheuttaneet.. eiku.

Tosin onhan Puolassa ukrainalaisia, joita vastaan on viime aikoina hyökätty, jopa ihan pahonpitelyjä. Surullista ja suututtavaa, eikö?

Ahaa, olen sitten ymmärtänyt väärin, minkälainen hallituskokoonpano meillä nyt on. Onneksi sinä voit kertoa tarkemmin, kun minä en ymmärrä.

Ja toden totta, maahanmuuttajathan meillä ne työpaikat ovat vieneet ja työttömyyden aiheuttaneet.. eiku.

Tosin onhan Puolassa ukrainalaisia, joita vastaan on viime aikoina hyökätty, jopa ihan pahonpitelyjä. Surullista ja suututtavaa, eikö?
Sinä olet tosiaan ymmärtänyt väärin, mutta me emme sille voi mitään.

Suuri osa mamuista notkuu kortistossa ja sossun luukulla.
Pk-seudulla Kelan maksamista etuuksista noin puolet menee mamuille.

Sua korpee jos mamuja vastaan hyökätään, mutta sulle on ok se kun mamut raiskaavat suomalaisia lapsia. Tainnut tuntemattolla isälläsi lurahtaa kusta sekaan kun sua pani alulle.

Sinä olet tosiaan ymmärtänyt väärin, mutta me emme sille voi mitään.

Suuri osa mamuista notkuu kortistossa ja sossun luukulla.
Pk-seudulla Kelan maksamista etuuksista noin puolet menee mamuille.

Sua korpee jos mamuja vastaan hyökätään, mutta sulle on ok se kun mamut raiskaavat suomalaisia lapsia. Tainnut tuntemattolla isälläsi lurahtaa kusta sekaan kun sua pani alulle.

No kerro minulle sitten, mitä ne hallituspuolueet ovat, jos eivät oikeistoa?

Varmasti maahamuuttajia on työttömänä ja se on huono asia. Työttömyys on kamala kaikille. Varmaan sinullekin.

En oikein ymmärrä, miten tuo viimeinen liittyy työllisyyteen.

Ei, sinä et tuntenut isääni, minä kyllä tunsin. Oli muuten yrittäjä, joka tarjosi töitä monelle.

Mites sulla?

Yhteistyössä