T
The titityy
Vieras
Farkkuhame ja puuvillapaita.
Voisin mennä ihmisten ilmoille, kävinkin jo.
Vaihdan vaatteita vielä tänään.
Voisin mennä ihmisten ilmoille, kävinkin jo.
Vaihdan vaatteita vielä tänään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?
pikkarit, liivit ja toppi
Millä perusteella valitsit asusi?
yövaatteet
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
no en
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
tarkoitus olis kohta laittaa päivävaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?
Musta t-paita ja mustat olohousut
Millä perusteella valitsit asusi?
Sattuivat olemaan tuossa tuolilla jo valmiina eilisestä. Eli ei ollut saanut niskaansa vielä niin paljoa pulautuksia, et ois pyykkiin mennyt.
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
En tuota kotipihaa kauemmas näillä housuilla. Paita ehkä menis jossain tilanteessa.
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Aivan varmasti, kun illalla mennään kauppaan.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?
farkut ja t-paita
Millä perusteella valitsit asusi?
kivat perusvaatteet ja ei näitä mammahousuja niin monia ole
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
voisin,varmaan vaan yhdet vaatteet sellaset etten menis...
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
korkeintaan hupparin vetää päälle ja illalla vasta joku toppi.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?Vanhoista farkuista katkastu capri-pituuteen,t-paita
Millä perusteella valitsit asusi?sään mukaan
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?kyllä
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?ehkä illalla pyjama päälle
kyllä aion kohta vaihtaa..Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?
mulla on valkonen yötoppi ja aamutakki
Millä perusteella valitsit asusi?
aamulla oli kylmä,nyt ei
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
no en tod
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?
pikkuhousut ja teepaita
Millä perusteella valitsit asusi?
en millään. ei ole jaksanu pukee päälle kunnolla ku ei ole menoi mihinkään
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
en todellakaa, ainakaan ilman housui![]()
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
aion todellakin!
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Mitä sinulla on päälläsi nyt?
Mustat suorat housut ja vihreä trikoopaita
Millä perusteella valitsit asusi?
Oman mielialani
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
Juu ja kävinkin jo
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Mahdollisesti kevyempään kun tuo aurinko rupesi pilkottamaan![]()