Perjantain vaategallup: MITÄ PÄÄLLÄ NYT?

Mustat liitutraitaiset suorat housut, löysähkö punertavavioletti toppi ja punaiset iiiiihanat balleriinat (+musta takki ja punainen laukku)!!!

Valitsen vaatteet aina työpäivän mukaan, minkälaista "ohjelmaa" milloinkin töissä tiedossa.

Voin mennä ihmisten ilmoille näillä kuteilla ja jo on useampaan otteeseen käytykin.

Kyllä ajattelin illalla vaihtaat jotkut kivat kotivaatteet päälle, kun sinne asti vaan joskus selviän..
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
pikkarit, liivit ja toppi


Millä perusteella valitsit asusi?
yövaatteet


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
no en :)



Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
tarkoitus olis kohta laittaa päivävaatteet.

 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
Musta t-paita ja mustat olohousut


Millä perusteella valitsit asusi?
Sattuivat olemaan tuossa tuolilla jo valmiina eilisestä. Eli ei ollut saanut niskaansa vielä niin paljoa pulautuksia, et ois pyykkiin mennyt.


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
En tuota kotipihaa kauemmas näillä housuilla. Paita ehkä menis jossain tilanteessa.


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Aivan varmasti, kun illalla mennään kauppaan.

 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
pikkarit, liivit .t-paita, vekkarit, sukat


Millä perusteella valitsit asusi?
rennot ja mukavat


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa? kyllä voisin



Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
jos lähden jonnekkin, muuten olen näillä, yövaatteet kyl pitää vaihtaa illal!!!




 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? Aamutakki


Millä perusteella valitsit asusi? joka aamu heitän aamutakin päälle


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? no tohon pihalle voin mennä tai hakee postin mut en sen pidemmälle


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? KYLLÄ!!illalla täytyy viel kokoukseen mennä, ja muutenki ois ehkä kiva pukee päälle jotain fiksumpaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?

farkut ja t-paita

Millä perusteella valitsit asusi?

kivat perusvaatteet ja ei näitä mammahousuja niin monia ole ;)


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

voisin,varmaan vaan yhdet vaatteet sellaset etten menis...


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?

korkeintaan hupparin vetää päälle ja illalla vasta joku toppi.

 
ruskeet caprit ja musta t-paita
en mie tiije oliks miul mitää perusteit miks just nää päälle vetäsin,kuhan jotai laitoin päälle.
oon jo käyny ihmisten ilmoil.
illalla vaihan vasta,yövetimet nääs.
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?

farkut ja musta toppi

Millä perusteella valitsit asusi?

Ne roikku tossa puol käytettynä...


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

Joo, mut joku pitkähihainen paita pitäis laittaa, että ei tuu kylmä..


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?

En usko
 
Lököhousut, siis kulahtaneet trikoohousut ja hihaton merenvihreä paita ;) Päässä huivi. On siivouspäivä, siksi valitsin. Paita ok mennä ihmisten ilmoillekin, housuissa en kehtaa edes lähikauppaan... :x Vaihdan jos mennään johonkin roskista pidemmälle ainakin housut.
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? Alusvaatteet, mustat housut, v-punainen/pinkki raidallinen kiva uusi paita :)


Millä perusteella valitsit asusi? en sen kummemmin millään perusteella


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
no tarkoitus olisi lähteä


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? luultavasti kuopus puklaa nämä ainakin kerran eli eiköhän mene vaihtoon :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?Vanhoista farkuista katkastu capri-pituuteen,t-paita


Millä perusteella valitsit asusi?sään mukaan


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?kyllä


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?ehkä illalla pyjama päälle

 
Yökkäri :D
Ei huvittanut vaihtaa!
No empä ehkä ihan äkkisteen!
Ei tiijä vielä, täytyy miettiä meniskö kauppaan vai ei. Eli pitää miettiä jaksanko vaihtaa vaatteet vai en!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
mulla on valkonen yötoppi ja aamutakki

Millä perusteella valitsit asusi?
aamulla oli kylmä,nyt ei

Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
no en tod

Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
kyllä aion kohta vaihtaa..
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? t-paita, 3/4 pellavahousut, college-takki ja pitkät villasukat

Millä perusteella valitsit asusi? paleltaa, kuumeta noin 38


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? En.


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? Kunhan kuume laskee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?

pikkuhousut ja teepaita :laugh:

Millä perusteella valitsit asusi?

en millään. ei ole jaksanu pukee päälle kunnolla ku ei ole menoi mihinkään

Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

en todellakaa, ainakaan ilman housui :D

Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?

aion todellakin!

 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
Sini-valkea minimekko

Millä perusteella valitsit asusi?
Piti saada joku nopea vaate päälle, et pääs hakee postin


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
Periaatteessa voisin, mut ei passais paljoo pyllistellä...


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? Kyllä
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?

Mustat suorat housut ja vihreä trikoopaita
Millä perusteella valitsit asusi?

Oman mielialani
Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

Juu ja kävinkin jo
Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Mahdollisesti kevyempään kun tuo aurinko rupesi pilkottamaan :)

 

Yhteistyössä