Perjantain vaategallup: MITÄ PÄÄLLÄ NYT?

Mitä sinulla on päälläsi nyt?T-paita ja shortsit.


Millä perusteella valitsit asusi?Tosi lämmin ilma.


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?No ehkä just ja just


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? Kyllä
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt? PUNASET VERKKARIT JA EMÄNTÄ PAITA :D


Millä perusteella valitsit asusi? SÄÄN MUKAAN


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? EN TODELLAKAA


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? VAIHDAN JOS KAUPPAAN LÄHEN,MUUTEN EN (TAI JOS LIKAANTUU)

 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
t-paita ja trikoocaprit


Millä perusteella valitsit asusi?
Mukavuuden


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
Kyllä


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Voi olla,jos tilanne niin vaati/vauva puklaa päälle.

 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
alusvaatteet, yöhousut ja toppi

Millä perusteella valitsit asusi?
tulin just töistä ja olen menossa nukkumaan.

Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
no en :D

Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
kyllä sitten kun herään =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?

Mustavalkoinen kallopaita ja ne junttiuden perikuvat=CA farkut =0).

Millä perusteella valitsit asusi?

Loistavat päällä!


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

Juur tulin kaupasta.


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?

Lenkille kun illalla kipaisen, niin nää vaihtuu juoksuhousuihin ja toppiin =0).

 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
Oranssi t-paita, vihreä tunika ja violetit leggingsit

Millä perusteella valitsit asusi?

Heti aamusta tuntui, että tänään tarvitaan päälle jotakin värikästä ja mukavaa, jotta ajatustyö onnistuu.

Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

Lähi-Siwassa voisin mennä pyörähtämään, mutta kaupungille en lähtisi näissä...

Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?

Jos tulee kuuma, sotken vaatteeni tai jos lähden käymään kaupungilla, niin sitten vaihdan, muuten en.
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? Pikkarit ja rintaliivit :whistle:


Millä perusteella valitsit asusi? Tultiin just ulkoa ja tuli niiiiin kuuma, että piti riisua melkein ilkoseltaan itensä...


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? En!!! :laugh:


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? Juu, tarkoitus olisi kohta vetästä jotain muuta ylle.


 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?: rintsikat ja pikkuhousut

Millä perusteella valitsit asusi? otin äskön yöpaidan pois ja laitoin vaan rintsikat tilalle etten ihan nakuna ole


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? en


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? ajattelin vähän lisätä, farkut ja t-paidan (ollaan menossa leikkipuistoon joten rennot vaatteet päälle)
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? Toppi, lököhousut, sukat ja alusvaatteet..


Millä perusteella valitsit asusi? yökkärit :D en oo viel vaihtanu "päivävaatteita"


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
kehtaisin mä ehkä roskat käydä viemässä ja just just ehkä tossa meidän lähi siwassa :whistle:


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? aion.. :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
URHEILU T-PAITA, JAZZ-HOUSUT


Millä perusteella valitsit asusi?
LUULIN LÄHTEVÄNI LENKILLE :whistle:


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
KYLLÄHÄN MÄ NÄILLÄ KÄYN SALILLA JA LENKILLÄ


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
AION, KUN LÄHDENKIN TÄSTÄ NYT KAUPOILLE JA TÖISSÄ KÄYMÄÄN

 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
Dieselin ylikireä t-paita ja alkkarit :x


Millä perusteella valitsit asusi?
Perusasu aamusella :)


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
No en tod :)!!! En edes vaikka laitaisin pitkät housut jalkaan.


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
Joo,kunhan saan siivottua ym. :)
 
14 vuotta vanha lerpahtanut kinellin kirjava äitiyshame, josta on tehty minipituinen, ohutolkaiminen hellemekko. Mieheni inhoaa tätä vaatekappaletta yli kaiken.

Se mahtuu minulle (rv 39). Se ei ole kuuma. Minä pidän tästä mekosta paljon.

En menisi mielelläni tämä ylläni kenenkään muun kuin perheeni ja aivan lähimpien ystävieni silmien alle.

En tiedä. Toivon, etten elä tänään kuskuun ja tilluun rasittamana, ja voin olla kotona ja ilman ylenpalttista vierastulvaa koko päivän. Jos näin on, minun ei tarvitse vaihtaa vaatteita ihmismäisempiin vaatekappaleisiin.

Piika-äiti


 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? Farkut, oranssi t-paita, musta huppari ja tennarit. Niin ja päässä on bandana.


Millä perusteella valitsit asusi? Tää on järkevä "työasu" näihin olosuhteisiin.


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? No voisin kai joo.


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? Aion. Illalla pitäis lähteä baanalle.
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt? Farkut, oranssi t-paita, musta huppari ja tennarit. Niin ja päässä on bandana.


Millä perusteella valitsit asusi? Tää on järkevä "työasu" näihin olosuhteisiin.


Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"? No voisin kai joo.


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita? Aion. Illalla pitäis lähteä baanalle.
 
Mitä sinulla on päälläsi nyt?
valkoiset housut ja paita, alkkarit,rintsikat ja sukat

Millä perusteella valitsit asusi?
joka arki päivä virka-aikana sama asu

Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?
kyllä

Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?
kyllä
 
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:
Mitä sinulla on päälläsi nyt?

Yöpaita

Millä perusteella valitsit asusi?

Tällä on mukava nukkua ja oleilla

Voisitko mennä ylläsi olevissa vaatteissa "ihmisten ilmoille"?

Tuskinpa :D


Aiotko vaihtaa tänään vaatteita?

Joo..pitäis pukea päiväkamppeet päälle. T-paita ja caprit

:)
 

Yhteistyössä