Miksi ne häviäisi muualla? Vähän dilleä että noi linkit jää haaviin ellei kirjoita riittävästi saatetekstiä kun jos jaksaa vaivautua käyttämään media tageja ne tulee suoraan ilman moderaatiota eikä vaadi mitään tekstiä.Höh nää jää haaviin ja paskentu tää. Mut plussaa tääl on nopee mode joka kyl julkaseen musaa muualla se vaan häviäisi. Bruce springsteen human touch.
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mä en vaan oppinu sitä tekniikkaa mil saa sen isona kuvana tänneMiksi ne häviäisi muualla? Vähän dilleä että noi linkit jää haaviin ellei kirjoita riittävästi saatetekstiä kun jos jaksaa vaivautua käyttämään media tageja ne tulee suoraan ilman moderaatiota eikä vaadi mitään tekstiä.
Tässä nauhoitus 9mm:n aivoista viikonlopun aikana....Noh tuli otettua alkoa torstaina vähän juhlisti kun viikonloppuna täytti vuosia. Mut satuin näkee sointu borgin podista pätkän ja hän sanoi et darra kestää sil jo nykyään 5 päivää nih mul 4 päivä ja vielkin vähän negatiivista oloa ja jähmeyttä. Ja oli ihan mukava ilta mut liian kauan siit kestää se harmaus. Nyt sen huomaa. Parempi keskittyy iloseen mieleen joka tulee kun on ilman. Heti imas negatiiviseen säkkiin hitto ja pahaanoloon sydämessä.
Listen to Riviera by Cyclist on #SoundCloud
Riviera
find the whole compilation for free here: http://yeahdish.com/portfolio/prom-night-compilation Bass by the amazing Julian Bradford Released by: Yeah! / Dish Records Release/catalogue number:on.soundcloud.com
Saa kirjottamalla bb-koodit itse. Yleensä sivustot tarjoaa jotkut apuvälineet siihen, mutta täällä se on ilmeisesti liian vaikeaa. Kaikki bb-koodit ei toimi kirjautumatta, mutta toi media tagi toimii. Jos siis kiinnostaa niin löytyy ohjeista kohdasta bb-koodit.Mä en vaan oppinu sitä tekniikkaa mil saa sen isona kuvana tänne