Perjantain tiskoteekki!

Höh nää jää haaviin ja paskentu tää. Mut plussaa tääl on nopee mode joka kyl julkaseen musaa muualla se vaan häviäisi. Bruce springsteen human touch.

 
vierailija
Höh nää jää haaviin ja paskentu tää. Mut plussaa tääl on nopee mode joka kyl julkaseen musaa muualla se vaan häviäisi. Bruce springsteen human touch.

Miksi ne häviäisi muualla? Vähän dilleä että noi linkit jää haaviin ellei kirjoita riittävästi saatetekstiä kun jos jaksaa vaivautua käyttämään media tageja ne tulee suoraan ilman moderaatiota eikä vaadi mitään tekstiä.
 
Noh tuli otettua alkoa torstaina vähän juhlisti kun viikonloppuna täytti vuosia. Mut satuin näkee sointu borgin podista pätkän ja hän sanoi et darra kestää sil jo nykyään 5 päivää nih mul 4 päivä ja vielkin vähän negatiivista oloa ja jähmeyttä. Ja oli ihan mukava ilta mut liian kauan siit kestää se harmaus. Nyt sen huomaa. Parempi keskittyy iloseen mieleen joka tulee kun on ilman. Heti imas negatiiviseen säkkiin hitto ja pahaanoloon sydämessä.

Listen to Riviera by Cyclist on #SoundCloud
 
vierailija
Tää eka minuutti on kiva.
Listen to 150: That Space Place by lewis l. fowler (mixes) on #SoundCloud
 
Noh tuli otettua alkoa torstaina vähän juhlisti kun viikonloppuna täytti vuosia. Mut satuin näkee sointu borgin podista pätkän ja hän sanoi et darra kestää sil jo nykyään 5 päivää nih mul 4 päivä ja vielkin vähän negatiivista oloa ja jähmeyttä. Ja oli ihan mukava ilta mut liian kauan siit kestää se harmaus. Nyt sen huomaa. Parempi keskittyy iloseen mieleen joka tulee kun on ilman. Heti imas negatiiviseen säkkiin hitto ja pahaanoloon sydämessä.

Listen to Riviera by Cyclist on #SoundCloud
Tässä nauhoitus 9mm:n aivoista viikonlopun aikana.... ;)
 
Nonni päivän lenkki tehty. Kirjastos käyty jouduin tilaamaan toisesta kirjastosta pari kirjaa ja ne ilmottaa viestillä kun niteet on haettavissa. Sarah j maas uutta kirja sarjaa tullut. Edellinen kirja sarja throne of glass oli itelle upee kokemus et saas nähdä tyydyttääkö tää sarja muut niit näyttäis olevan kolme. Yks niist oli okaruusun valtakunta.
 
Ainiin ostin yhden toffee munkin. Samaku berliini mut toffeella. Paripäivää syönyt omatekemää makaroonilaattikoa tänään vähän muuta.
Listen to Vanyashi - Home by Vegard Eid on #SoundCloud
 
vierailija
Tänään yli 10km kävely lenkki tehty noin arvio voi heittää suuntaansa en katso laitteelta mitään määriä summan mutikassa kävelen. Kävin siellä alepassa😁 alepa on minunkin lähikauppani. Ja mun mielestä alepan anna on kooli nimi se jotenkin soundaa hyvin. Itse en siitä luppuisi jos olisin saannut tuollaisen lempi nimen mut toinen käyttäjä voi olla erimieltä eikä mun sitä tarvitse käyttää mut mietin sitä nimeä . Noh asiaan mut ostin tänään broilerin koipia niit on kolme ja itelle sopiva pakkaus olisi 2 ja ei kyl sitä yhtä haluis paistaa myöhemminkään ku mulle tulee siit 2 broilerist jo niin et seuraavana päivänä tekee jotain muuta ruokaa mieli eikä enään broileria ku siin tulee 2 itel kiintiö vastaan ja haluaa muuta. Ainiin broilerin kaa ostin riisiä. Paprikan,kurkun ja fetajuuston se feta juusto oli joku uus pakkaus mitä en oo ennen maistanut. Ja siihen viellä valkosipuli kastikkeen. Ainiin tänään illalla treeniä treeniä.
Listen to Bloom by Vincent DiFrancesco on #SoundCloud
 
Ainiin katsoin paraolymppialaisten avajaisia ni oli kaunis kun nainen alkoi nokkahuilulla soittaan marseillen hyvin vedetty se olihan sit muukin orkisteri mut oli erilailla vedetty miten oon sen aiemmin kuullut jotenkin pehmeemmin
 
Noni päivän lenkki tehty. Kävin kaksi kirjaa hakemassa kirjastosta. Vähän aikaa viellä musaa ja sit kirjan pariin. Hyviin kirjoihin uppoutuu kyl huonot sit kyl takkuaa.
Listen to SineRider - Moments Alone (Need a Name Remix) by Dario Lupo on #SoundCloud
 
vierailija
Mä en vaan oppinu sitä tekniikkaa mil saa sen isona kuvana tänne
Saa kirjottamalla bb-koodit itse. Yleensä sivustot tarjoaa jotkut apuvälineet siihen, mutta täällä se on ilmeisesti liian vaikeaa. Kaikki bb-koodit ei toimi kirjautumatta, mutta toi media tagi toimii. Jos siis kiinnostaa niin löytyy ohjeista kohdasta bb-koodit.

höhööö, tää on spoileri
 

Yhteistyössä