Mitä ne kolme muuta ovat?Noni nyt stumppasin vikan röökin. Ja oon loppuelämän ilman niit 4 pahetta. Nyt loppui kaikki.
Listen to The Forge of the Angels by Enya on #SoundCloud
The Forge of the Angels
Listen to The Forge of the Angels by Enya #np on #SoundCloudon.soundcloud.com
Alkoholi,masturbointi ja uhkapelit. Ne on nyt historiaa. Katse uusii juttui kohti.Mitä ne kolme muuta ovat?
Ei kaikista vaan oo lopettajaksi. Kyllä röökaaja tietää sen olevan kallista mutta vaikka rahat ois vähissä ni aina tupakkaan löytyy. Ja selitykset sille miks huono itsekuri.Mikset vain lopeta röökin polttamista? Tiedät itsekin että se on rahanhukkaa eikä anna juuri mitään.
t. ex polttaja
Mun äiti on just tuollainen. Sitten sai päähänsä että ei edes halua eroon tupakasta.Ei kaikista vaan oo lopettajaksi. Kyllä röökaaja tietää sen olevan kallista mutta vaikka rahat ois vähissä ni aina tupakkaan löytyy. Ja selitykset sille miks huono itsekuri.
Eipä sille sit voi oikei mitää. Ku se lopetus pitää vaa lähtee itestä. Vaikka toinen siitä sanois et aattelee vaan toisen parasta, ni sille polttajalle se on vaan jäkäjäkää. Pitää tulla kilsat täyteen siitä röökistä. Järki päähä tai jotai. Tsemppii sulle, toivottavast äitis tajuu lopettaa.Mun äiti on just tuollainen. Sitten sai päähänsä että ei edes halua eroon tupakasta.