Perjantain tiskoteekki!

Ihan jäätävä röökin tuska. Onneks on nikotiini suihke.
Listen to cxlt. - october night by cxlt. on #SoundCloud
 
Kitku minuutti röökin tuska on hirmuinen.
Listen to A Place To Remember by Wood Flower on #SoundCloud
 
Rööki otti kyl voiton taas. Miten voikaan päätä kivistää ku on ilman röökiä. Pitäis tulla kuume ni sillon ei yhtään maistu. Rööki 100 minä 0 tällä hetkel yks maali pitäis tehä ja sehän riittäis hitto.
Listen to Aérotique - Northern Lights (Original Mix) by Aérotique on #SoundCloud
 
vierailija
Mun äiti on just tuollainen. Sitten sai päähänsä että ei edes halua eroon tupakasta.
Eipä sille sit voi oikei mitää. Ku se lopetus pitää vaa lähtee itestä. Vaikka toinen siitä sanois et aattelee vaan toisen parasta, ni sille polttajalle se on vaan jäkäjäkää. Pitää tulla kilsat täyteen siitä röökistä. Järki päähä tai jotai. Tsemppii sulle, toivottavast äitis tajuu lopettaa.
 
Noni nyt tuli se vastaan ei tee mieli edes röökiä. Nyt oon ilman röökiä thas it. Alko maistuu ihan schaiselle. Varmasti tulee röökinhimon hetkii mut sit tulee hittoon röökit. Ja loppu vuosi täysin päihteettä ei siis edes dullaa. Biisin nimi ether we all are astronauts.
 
Jännä ekaa kertaa kymmenien vuosien aikana tuli ettei yhtään röökiä enään. En ole haistanut kunnolla tuoksui vuosikausiin. Vai paraneekohan edes hajuaisti enään ja maku. Biisi julian kruse dawn over the ocean.
 

Yhteistyössä