Perjantain tiskoteekki!

Joo siis haha. Muistan ku tybykkä syntyi ni luin kätky kuolemasta kolmevuotiaaksi asti ni jotenki n hermoilin et tulis se 3v nii päästään siitäkin vaarasta eroon. Eikä sitä tarvitsisi murehtia. Mä ymmärrän pienel tapaa vaikka se on väärä valinta. miks niin moni isä lähtee pois lapsen elämästä ku se huoli ja stressi mikä siitä tulee ni on välil tosi suurta ja sitkun heti ei saa parannettua tai asiaa tietoonsa sitä hermostuu herkästi. Se huolettomuus et ei oo mielessä ni jotenkin tuntuu helpolle. Siis kelaa munkin aivot toimii niin välillä et jos en oo yhteyksis lapsella on kaikki hyvin ku mun mieli on huoleton. Mut sitkun lähestyn ni ne huolet palaa ja se oikeesti pelottaa et käy huonosti ehkä moni ei vaan kestä sitä pelkoa ja siksi pakenee. Sillonkun mun iso pyörä heitti ja olin rinkan kanssa vaeltamassa kohti lapin erämaita jossa asun metsässä. Mut yks ainoo asia sai mut palaamaa vaik soudin ja hupasin et muutanko sinne kun olin metsässä jo kävelemässä. Ni mun sydämmessä tuntui niin pahalta jos en näkisi tytön kasvavan ni sydänhän siinä särkyisi. Mä oikeesti rakastan sitä palleroo et kyyneleet tulee. Ehkä se rakkaus pelottaa ku mitä jos se katoaa. Mä oon niin kovin kiintynyt siihen.

Sä oot oikeessa just menee netin googleen kirjottelee et mistä johtuu ja sit se mieli alkaa valitsemaan niitä juttui. Mä huomasin et olin vaatimassa tytöltä täyttä oireiden kuvailua ja sitkun se ei osannut täysin vastata ni mun hermo ja neuvoton olo alkoi kiristyä. Mut joo menettämisen pelkohan se. Mä sanoin tytölle tänään ettei elämästä aina tiedä mut nautitaan hetkestä. Kumpa se ohje takoituis munkin kalloon. Koskaan ei tiedä millon on jäähyväisten aika ja rakas lähtee ni tehään siitä upee show toi loppu oli mitä nyt vasta kelailin.

Siisku lispe teillä on upee meno. Mekin tytön kaa voidaan just jutella mist vaan ku kahdestaan ja siihen kannusta et kaikesta voi jutella ja voit sanoo mitä mieltä itse olet rohkeesti sanot vaan. Sit lähipiiris niit blokkareita jotka kuvittelee et kaikki onkuin ne ja hermostuu ihan normi keskustelustakin jos se ei ole omaan mieleen sopivaa hiton ärsyttävää. Mut siehän oot kiva äippä lapsilles. Sähän voisit sivutoimeks ottaa hulluttelu koulutuksen kaikille kouluikäsille joka viikko yks hulluttelu tunti koululukkariin. Siis tää on hauska mun mieli on jotenkin omituinen välillä kehtaan ja välillä en kehtaa kun muka niin noloa. Mut joo työstän manipulaatio juttua ja kevytmielisyyden tuottama häpeä ja miksi pelkää olla uudessa tyhmäkin. Et mikä siinä tyhmyydesä muka on väärin ja miksi se nega murtaa vahvimmankin.
Vävy,.? Siis kokelas?
Tuli kyyneleet silmiin lukiessa. Ihana kun avaudut noin. Monen monista viesteistäs mulla on sellainen ihana kuva teistä, että oot lukemassa iltasatua ja sen jälkeen juttelette kaikesta, tyttö kova kyselemään.😁❤ Ja iskä kasvattaa upeasti tyttöä kohti suurta vahvuutta ja kaunista sydäntä.❤

Juttelin muuten tänään pitkään ystävän kanssa heikkoudesta, häpeästä ja vahvuudesta. Oli kyllä antoisa keskustelu. Molemmilla meillä oli vähän vauhdikkaampi, turvattomampi lapsuus. Häntä lisäksi kiusattiin pienenä.

Molemmat vävykokelaat olivat mukana.👍
Kolmantena poikana oli poikani ja sitten mun rinsessat. Oli meitä melkonen jengi! Ja ääntä meistä lähtee aina, voi luoja sentään.😁

apua pyykkiralli jäi kesken, täytyy singahtaa vauhdilla!!!
 
9MM
Tuli kyyneleet silmiin lukiessa. Ihana kun avaudut noin. Monen monista viesteistäs mulla on sellainen ihana kuva teistä, että oot lukemassa iltasatua ja sen jälkeen juttelette kaikesta, tyttö kova kyselemään. Ja iskä kasvattaa upeasti tyttöä kohti suurta vahvuutta ja kaunista sydäntä.

Juttelin muuten tänään pitkään ystävän kanssa heikkoudesta, häpeästä ja vahvuudesta. Oli kyllä antoisa keskustelu. Molemmilla meillä oli vähän vauhdikkaampi, turvattomampi lapsuus. Häntä lisäksi kiusattiin pienenä.

Molemmat vävykokelaat olivat mukana.
Kolmantena poikana oli poikani ja sitten mun rinsessat. Oli meitä melkonen jengi! Ja ääntä meistä lähtee aina, voi luoja sentään.

apua pyykkiralli jäi kesken, täytyy singahtaa vauhdilla!!!
Joo viel sen verta et kun tyttö oli vauva ni monesti kävin aina tsekkaan et tyttö hengitti.
Joo tyttö on kova kyseleen ja kyl mä rohkasen sitä et kyselee vaan ja kaikesta saa jutella. Ku jollain menee hermo jos kyselee "tyhmiä" et en sitä halua tytölleni. Nojoo kyl me sitä harrastetaan kun pääsee viekkuun et höpötellään pitkästi. Mä tykkään itekkin siitä kun se saa ajattelemaan. Nykyään ne iltasadut alkaa olla jäännyt ei tuu enään typykkä kirjan kanssa et luekko ikkä sadun :(
Ootko sä kokenut häpeää pitkiin aikoihin ja miten pääsit siitä laamannutavasta häpeästä eroon?
Joo mä jouduin itte opetteleen parranajonkin ja kaikki aika paljon itsensä varassa.
 
9MM
Tää on niin kaunis leffa ja hyvin selitetty mistä kyse tässä minuutin pätkässä. Ainoo miinus et röökiä ei pitäisi enään leffoissa polttaa. Enjoy it while it last.
 
vierailija
hirnahduuuuuuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssss ehheheheieheehiiehieieheihiehi tää pitää täyttää nykykään et m .o de hyväksyy. en oo mikään it tukihenkilö. miksei tääl tuu isosks niinkuin avlla kun laitttaa sen biisin. taas joku nörtti ylianalysoinut tätä hommaa ja joku ei tajuu
 
Pitäiskö mun huomenna lähteä ”rehveille”. Pitäs käydä nykäsee yks auto tuolta sadan kilsan päästä, mökkitien ojasta, kun tädin muksu ajeli vähän rallia. Tiedän että yks mies on mukana siellä, menee sinne jeesii mun lasten isän mukana.
En vielä lupautunu, mutta houkuttais.
On meillä ollu silleen pientä sutinaa ja kipinää, ollaan tehty yhdessä töitä.☺
Oon nykyään yrittäny pysyä erossa hänestä että en antais ymmärtää mitään.
Mutta, kun oltiin mökillä niin kaveri oli videopuhelussa sen kanssa ja tulin sitten nyttäneeni tälle ko miehelle tissit vitsillä kun saunasta olin tullu, ja pyyhe vaan päällä.🫢
 
vierailija
Pitäiskö mun huomenna lähteä ”rehveille”. Pitäs käydä nykäsee yks auto tuolta sadan kilsan päästä, mökkitien ojasta, kun tädin muksu ajeli vähän rallia. Tiedän että yks mies on mukana siellä, menee sinne jeesii mun lasten isän mukana.
En vielä lupautunu, mutta houkuttais.
On meillä ollu silleen pientä sutinaa ja kipinää, ollaan tehty yhdessä töitä.
Oon nykyään yrittäny pysyä erossa hänestä että en antais ymmärtää mitään.
Mutta, kun oltiin mökillä niin kaveri oli videopuhelussa sen kanssa ja tulin sitten nyttäneeni tälle ko miehelle tissit vitsillä kun saunasta olin tullu, ja pyyhe vaan päällä.🫢
ei missään nimessä treffeille se vie vaan turmelukseen :). miten rintojen näyttö voi olla vitsi miten se mies reagoi sun tisseihin?. noh ei vaan mee ihmees jos on tutustumisen arvoinen. ite lähden treffeille et meist voi tulla hyviäkin tuttui tai jotain. avoimin mielin ni ei koskaan tiedä minkä helmen saa.
 
vierailija
viel jaksaa toinen frendi simahti mut nyt laitan tän vaik tää onkin tälläönen kaunokainen
 
ei missään nimessä treffeille se vie vaan turmelukseen :). miten rintojen näyttö voi olla vitsi miten se mies reagoi sun tisseihin?. noh ei vaan mee ihmees jos on tutustumisen arvoinen. ite lähden treffeille et meist voi tulla hyviäkin tuttui tai jotain. avoimin mielin ni ei koskaan tiedä minkä helmen saa.
Ei ne myt varsinaisesti siis treffit ole kun on onneksi muitakin.😬

Mulla nää vitsit ja velmuilut on vähän tälläsiä. No halus tietenkin nähdä ne uudelleen, mutta olin jo mennyt.😁

Tästä mun jutusta ei tule mitään suhdetta tai kaveruutta, mutta ajattelin köydä vähän kiusaamassa lisää.😁
Jos joskus vaikka seksiä harrastaisi niin tämän jäbän kans vois.
 
vierailija
Ei ne myt varsinaisesti siis treffit ole kun on onneksi muitakin.

Mulla nää vitsit ja velmuilut on vähän tälläsiä. No halus tietenkin nähdä ne uudelleen, mutta olin jo mennyt.

Tästä mun jutusta ei tule mitään suhdetta tai kaveruutta, mutta ajattelin köydä vähän kiusaamassa lisää.
Jos joskus vaikka seksiä harrastaisi niin tämän jäbän kans vois.
ahaa haluutko et se aattelee sua kun vetelee hanskaan? mikä siinä jäbässä houkuttaa ku et haluu mitään mut haluutkin seksiä ja jees toi biisi on hyvä mut synkimmästäkin kaivosta voi nousta se vaatii helkkkaristi vaan töitä mut on siin pieni tsäänssi ja sit mennään naimisiin :D ludi 1 ja siit eteenpäin.
 
ahaa haluutko et se aattelee sua kun vetelee hanskaan? mikä siinä jäbässä houkuttaa ku et haluu mitään mut haluutkin seksiä ja jees toi biisi on hyvä mut synkimmästäkin kaivosta voi nousta se vaatii helkkkaristi vaan töitä mut on siin pieni tsäänssi ja sit mennään naimisiin :D ludi 1 ja siit eteenpäin.
Joo haluan.
No, hän on itsevarma ja ihan hitsin sanavalmis mies ja komea eli seksikäs. Tunnen kyllä jäbän ja viehättää mua monellakin tavalla, mutta hänessä on puolia jotka eivät mätsää siinä mielessä, että mihinkään suhteeseen alkaisin.
 
Joo viel sen verta et kun tyttö oli vauva ni monesti kävin aina tsekkaan et tyttö hengitti.
Joo tyttö on kova kyseleen ja kyl mä rohkasen sitä et kyselee vaan ja kaikesta saa jutella. Ku jollain menee hermo jos kyselee "tyhmiä" et en sitä halua tytölleni. Nojoo kyl me sitä harrastetaan kun pääsee viekkuun et höpötellään pitkästi. Mä tykkään itekkin siitä kun se saa ajattelemaan. Nykyään ne iltasadut alkaa olla jäännyt ei tuu enään typykkä kirjan kanssa et luekko ikkä sadun :(
Ootko sä kokenut häpeää pitkiin aikoihin ja miten pääsit siitä laamannutavasta häpeästä eroon?
Joo mä jouduin itte opetteleen parranajonkin ja kaikki aika paljon itsensä varassa.
Ainiin tästä häpeästä.

Enpä voi sanoa, että nykypäivänä paljoo tarttee hävetä. Olen oppinut käyttäytymään tai sitten mua ei kiinosta mitä muut ajattelee. Jompi kumpi tai molemmat.😁

Joskus nuorempana jos häpesin niin olihan se varmaan kamala tunne, mutta kyllä se aika pian ohi meni.
 
vierailija
Joo haluan.
No, hän on itsevarma ja ihan hitsin sanavalmis mies ja komea eli seksikäs. Tunnen kyllä jäbän ja viehättää mua monellakin tavalla, mutta hänessä on puolia jotka eivät mätsää siinä mielessä, että mihinkään suhteeseen alkaisin.
niinhän se on mäkin mätsäilen et miten sopisin mihkäkin nykyään et natsaisko se yhdessä olo. ja monesti tulee blokkereita joita kyl kuuntelen. nooh haluutko sä yhde nvillin yön? mut maksaako se paljon sitten jälkeenpäin. tiiäks mä sanoin et olipa kaunis nainen jostain randomista ja mun sydämmessä tuntui hirveen pahalle heti sen jälkeen. et saako se sydämmen lisää kovaksi ja tummuneeksi kun tekee väärin. et onko se pano sitten sen väärtti. ja monesti ne hiljasimmat puhkee hyvässä kukkkaan. kyl kaikki osaa höpöttää. mut sellanen joka nousee yhdessä on kiitollinen aidosta rakkaudesta joka nousee lentooon
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Ainiin tästä häpeästä.

Enpä voi sanoa, että nykypäivänä paljoo tarttee hävetä. Olen oppinut käyttäytymään tai sitten mua ei kiinosta mitä muut ajattelee. Jompi kumpi tai molemmat.

Joskus nuorempana jos häpesin niin olihan se varmaan kamala tunne, mutta kyllä se aika pian ohi meni.
rakennus on kesken ilman manipulaatioita ja nousua et hei mäkin osaan olla ja elää. mut not yet
 
niinhän se on mäkin mätsäilen et miten sopisin mihkäkin nykyään et natsaisko se yhdessä olo. ja monesti tulee blokkereita joita kyl kuuntelen. nooh haluutko sä yhde nvillin yön? mut maksaako se paljon sitten jälkeenpäin. tiiäks mä sanoin et olipa kaunis nainen jostain randomista ja mun sydämmessä tuntui hirveen pahalle heti sen jälkeen. et saako se sydämmen lisää kovaksi ja tummuneeksi kun tekee väärin. et onko se pano sitten sen väärtti. ja monesti ne hiljasimmat puhkee hyvässä kukkkaan. kyl kaikki osaa höpöttää. mut sellanen joka nousee yhdessä on kiitollinen aidosta rakkaudesta joka nousee lentooon
Totta kai rakkaussuhteet on ihania ja seksi niissä on parasta, mut en ole valmis, siksi en edes ole deittaillut, en jaksa selitellä tai aiheuttaa pahaa mieltä tai pettymystä kun mitään ei tod.näk. tulekaan.
Tän tissimiehen kanssa ei ole tätä ongelmaa, hän ymmärtää. Tietää kyllä mun suhdeasiat.
Meinaatko että jälkeen päin vois tulla jotenkin huono fiilis jos pelkkää seksiä. En oo kyllä vuosiin hillunutkaan missään, joskus harrastin irtosuhteita ja niistä ehkä saattoi jäädä joskus ontto olo, mut tän kanssa se seksisuhde olis ns. turvallinen.
 
vierailija
Totta kai rakkaussuhteet on ihania ja seksi niissä on parasta, mut en ole valmis, siksi en edes ole deittaillut, en jaksa selitellä tai aiheuttaa pahaa mieltä tai pettymystä kun mitään ei tod.näk. tulekaan.
Tän tissimiehen kanssa ei ole tätä ongelmaa, hän ymmärtää. Tietää kyllä mun suhdeasiat.
Meinaatko että jälkeen päin vois tulla jotenkin huono fiilis jos pelkkää seksiä. En oo kyllä vuosiin hillunutkaan missään, joskus harrastin irtosuhteita ja niistä ehkä saattoi jäädä joskus ontto olo, mut tän kanssa se seksisuhde olis ns. turvallinen.
nojoo ehkä meidän sydämmet toimii erilailla. mut mä tunsin pahaa oloa kun kehuin väärää n aista. et herkkyys taajuudet on eri. mut se sydämmen aito värähtely tummuu kun tekee väärin kunpa itsekin ymmärtäisin sen ja lopettaisin mut sitkun hetki on ni en ajattele. mut mun on päästävä sydämmen pahastaolosta pois baby steps. mä uskon et vaan aiudopssa rakkaus suhteessa seksi kukoistaa. ihmisen pitää olla ihminen eikä himo joka on elä'in. sitkun aidosti rakastaa haluu topiselle pelkkää hyvää kaikin tavoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
nojoo ehkä meidän sydämmet toimii erilailla. mut mä tunsin pahaa oloa kun kehuin väärää n aista. et herkkyys taajuudet on eri. mut se sydämmen aito värähtely tummuu kun tekee väärin kunpa itsekin ymmärtäisin sen ja lopettaisin mut sitkun hetki on ni en ajattele. mut mun on päästävä sydämmen pahastaolosta pois baby steps. mä uskon et vaan aiudopssa rakkaus suhteessa seksi kukoistaa. ihmisen pitää olla ihminen eikä himo joka on elä'in. sitkun aidosti rakastaa haluu topiselle pelkkää hyvää kaikin tavoin.
Kyllä se pelkkä himokin on ihana asia, mutta ei sillä tosiaan ole tekemistä rakkauden kanssa.
Mitäs jos pikku hivuttelu piristää ja se, että saa oikein kunnolla helpottaa…
En nyt sillä tavslla ole kokenut, että olen jäänyt mistään paitsi, mutta eräänlainen paine on jos seksiä ei harrasta aikoihin tai suhdetta ei edes halua kokeilla…
Jos tarviin jonkun sysäyksen tms..?
 

Yhteistyössä