Perjantain tiskoteekki!

Tämä on hauska! Kannattaa laittaa englanninkielinen tekstitys päälle.

Mulla meni ensin vähän ohi kun hiljensin ääniä ja sitten tajusin hiljentää koko videon (ihan kamalan kuullosta) niin sain sen verran kiinni, että oli joku ihmeellinen oodi Marilynille.🤷‍♀️

Luotan siihen että avaat minulle, että mikä videossa oli hauskaa.🤗
 
9MM
Ei tämäkään huono ole.



Oliko hienot valot? Söittekö hattaraa?
Noh mä osaan kyl olla kännissä jerk ja jälkihölmöttelyssä kertomisessa. Tulee hirveesti negatiivista energiaa.
Mut joo oli tosi kaunis valaistus kun katottiin panoramasta. Kummipoikakin oli ja käytiin vuoristoradas halus mun viekkuun. Sekin muuten pelaa into piukeena fudista. Viel on matkaa siihen et pääsen taiga vuoristorataan. Mut haluisin kyl vaik joku siinä on et korkeella huippaa 😂 likat kävi monta kertaa siinä ja otettiin videot messiin mun typykkä veti videoon showta. Mut teki tosi hyvää olla ja nauttia ihan selvänä siellä eikä sumussa. Mut kuule lispetti tuntuuko sulla koskaan rinnassa hirveeltä. Ku esim tyttö sanoi et sillä outo tunne kurkussa ni ulos päin tyynnyttelin mut sisällä tuntui pahalta ja mä kelasin kaikkee kamalaa mistä se vois johtua ja oon heti pienestäkin asiasta viemässä koko vartalo tutkimuksiin ettei oo vakavaa. Mut suosittelen lintsiä menkää vaik viikonloppuna se on kahteentoista asti auki. Mites teijän mökki reissu meni? Mä söin metri lakun ja tytöt söi hattaraa kun voittivat narunvedosta.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Noh mä osaan kyl olla kännissä jerk ja jälkihölmöttelyssä kertomisessa. Tulee hirveesti negatiivista energiaa.
Mut joo oli tosi kaunis valaistus kun katottiin panoramasta. Kummipoikakin oli ja käytiin vuoristoradas halus mun viekkuun. Sekin muuten pelaa into piukeena fudista. Viel on matkaa siihen et pääsen taiga vuoristorataan. Mut haluisin kyl vaik joku siinä on et korkeella huippaa likat kävi monta kertaa siinä ja otettiin videot messiin mun typykkä veti videoon showta. Mut teki tosi hyvää olla ja nauttia ihan selvänä siellä eikä sumussa. Mut kuule lispetti tuntuuko sulla koskaan rinnassa hirveeltä. Ku esim tyttö sanoi et sillä outo tunne kurkussa ni ulos päin tyynnyttelin mut sisällä tuntui pahalta ja mä kelasin kaikkee kamalaa mistä se vois johtua ja oon heti pienestäkin asiasta viemässä koko vartalo tutkimuksiin ettei oo vakavaa. Mut suosittelen lintsiä menkää vaik viikonloppuna se on kahteentoista asti auki. Mites teijän mökki reissu meni? Mä söin metri lakun ja tytöt söi hattaraa kun voittivat narunvedosta.

En oo Lispetti mut vastaan, ettet turhaan ole huolissasi.

Lintsi -> kieputtimet -> oksupoksu olo. Siis "outo tunne rinnassa" Lapsi ei ehkä vielä osaa sitä pahoinvoinniksi kutsua.
 
9MM
En oo Lispetti mut vastaan, ettet turhaan ole huolissasi.

Lintsi -> kieputtimet -> oksupoksu olo. Siis "outo tunne rinnassa" ellei osaa sitä vielä itse pahoinvoinniksi kutsua.
Eiku sil oli ennen ku mentiin lintsille. Toi hurjapää menee kaikkiin laitteisiin kyl eikä oo valitellut huonoo oloa. Ootko sä koskaan sortunut ylianalisoimaan jotain pientä suuremmaksi ja miten sun tunne maailma on reagoinut siihen?
 
Noh mä osaan kyl olla kännissä jerk ja jälkihölmöttelyssä kertomisessa. Tulee hirveesti negatiivista energiaa.
Mut joo oli tosi kaunis valaistus kun katottiin panoramasta. Kummipoikakin oli ja käytiin vuoristoradas halus mun viekkuun. Sekin muuten pelaa into piukeena fudista. Viel on matkaa siihen et pääsen taiga vuoristorataan. Mut haluisin kyl vaik joku siinä on et korkeella huippaa 😂 likat kävi monta kertaa siinä ja otettiin videot messiin mun typykkä veti videoon showta. Mut teki tosi hyvää olla ja nauttia ihan selvänä siellä eikä sumussa. Mut kuule lispetti tuntuuko sulla koskaan rinnassa hirveeltä. Ku esim tyttö sanoi et sillä outo tunne kurkussa ni ulos päin tyynnyttelin mut sisällä tuntui pahalta ja mä kelasin kaikkee kamalaa mistä se vois johtua ja oon heti pienestäkin asiasta viemässä koko vartalo tutkimuksiin ettei oo vakavaa. Mut suosittelen lintsiä menkää vaik viikonloppuna se on kahteentoista asti auki. Mites teijän mökki reissu meni? Mä söin metri lakun ja tytöt söi hattaraa kun voittivat narunvedosta.
Juu, tiedän ton tunteen kun lapsella on joku! Se on se menettämisen pelon kauheus.
Noh, sitä se on olla sen maailman tärkeimmän rakkaimman vanhempi jonka vuoksi on valmis tekemään mitä vain. Onneksi noita tuollasia sätkyjä tulee normisti harvoin.❤ Luota vaan, kyllä elämä kantaa. Palleroiden ollessa nuorempia taisin olla hiukan innokas lääkärissä kävijä, sillä muutamasti leguri sanoi, että ei ehkä ihan näin pienestä tarvitse tulla. Muistelisin, että mitä suuremmaksi kasvoivat niin sitä vähemmän minua huolestutti heidän terveys.
Ainiin! Poikani tipahti pienenä laiturilta veteen kun oltiin onkimassa. Oli onneksi sellainen vedenkestävä haalari päällä niin hyvin toimi kelluntapukuna. Dyykkasin tietenkin heti perään. Silloin oli hätä, nyt sitä hädän tunnetta ei saa päälle vaikka yrittäis. Poika on ihan hiivatin hyvä uimari ja sukeltaja.😁
Oletko lukenu liikaa terveyssivuja tms? Yhdellä tuttavalla on vähän sellainen luulotauti että luulee hänellä olevan vaikka mitä sairauksia. Siitä varmaan pääsis jos lopettais kaikkien olojen ylianalysoimisen eikä varsinkaan etsis syitä näille netistä.

Kuulostaa ihanalta tuo teidän lintsireissu.❤ Täytyy kahtoo jos on aikaa viikendinä.

Mökillä saunottiin, pelattiin kaikenlaisia pelejä, ammuttiin, juhlittiin vävyn synttärit isolla mansikkakermakakulla, grillailtiin, uitiin jne.
Velmuiltiin myös, tietenkin! Siellä oli mukavan pimeetä niin säikkyminen oli jokaisen riesa.😁 Yläkerrassakin narahteli silloin tällöin vähän oudosti vaikka siellä ei ollut kukaan etc.🤷‍♀️😁
En pahemmin muuten kerinnyt kirjaani lukea!🤷‍♀️

Paras hetki oli kodassa yksi iltamyöhä/yö kun poltettiin notskia ja pelattiin aliasta. Naurettiin ihan älyttömänä!😍😅❤
 
9MM
Juu, tiedän ton tunteen kun lapsella on joku! Se on se menettämisen pelon kauheus.
Noh, sitä se on olla sen maailman tärkeimmän rakkaimman vanhempi jonka vuoksi on valmis tekemään mitä vain. Onneksi noita tuollasia sätkyjä tulee normisti harvoin. Luota vaan, kyllä elämä kantaa. Palleroiden ollessa nuorempia taisin olla hiukan innokas lääkärissä kävijä, sillä muutamasti leguri sanoi, että ei ehkä ihan näin pienestä tarvitse tulla. Muistelisin, että mitä suuremmaksi kasvoivat niin sitä vähemmän minua huolestutti heidän terveys.
Ainiin! Poikani tipahti pienenä laiturilta veteen kun oltiin onkimassa. Oli onneksi sellainen vedenkestävä haalari päällä niin hyvin toimi kelluntapukuna. Dyykkasin tietenkin heti perään. Silloin oli hätä, nyt sitä hädän tunnetta ei saa päälle vaikka yrittäis. Poika on ihan hiivatin hyvä uimari ja sukeltaja.
Oletko lukenu liikaa terveyssivuja tms? Yhdellä tuttavalla on vähän sellainen luulotauti että luulee hänellä olevan vaikka mitä sairauksia. Siitä varmaan pääsis jos lopettais kaikkien olojen ylianalysoimisen eikä varsinkaan etsis syitä näille netistä.

Kuulostaa ihanalta tuo teidän lintsireissu. Täytyy kahtoo jos on aikaa viikendinä.

Mökillä saunottiin, pelattiin kaikenlaisia pelejä, ammuttiin, juhlittiin vävyn synttärit isolla mansikkakermakakulla, grillailtiin, uitiin jne.
Velmuiltiin myös, tietenkin! Siellä oli mukavan pimeetä niin säikkyminen oli jokaisen riesa. Yläkerrassakin narahteli silloin tällöin vähän oudosti vaikka siellä ei ollut kukaan etc.
En pahemmin muuten kerinnyt kirjaani lukea!

Paras hetki oli kodassa yksi iltamyöhä/yö kun poltettiin notskia ja pelattiin aliasta. Naurettiin ihan älyttömänä!
Joo siis haha. Muistan ku tybykkä syntyi ni luin kätky kuolemasta kolmevuotiaaksi asti ni jotenki n hermoilin et tulis se 3v nii päästään siitäkin vaarasta eroon. Eikä sitä tarvitsisi murehtia. Mä ymmärrän pienel tapaa vaikka se on väärä valinta. miks niin moni isä lähtee pois lapsen elämästä ku se huoli ja stressi mikä siitä tulee ni on välil tosi suurta ja sitkun heti ei saa parannettua tai asiaa tietoonsa sitä hermostuu herkästi. Se huolettomuus et ei oo mielessä ni jotenkin tuntuu helpolle. Siis kelaa munkin aivot toimii niin välillä et jos en oo yhteyksis lapsella on kaikki hyvin ku mun mieli on huoleton. Mut sitkun lähestyn ni ne huolet palaa ja se oikeesti pelottaa et käy huonosti ehkä moni ei vaan kestä sitä pelkoa ja siksi pakenee. Sillonkun mun iso pyörä heitti ja olin rinkan kanssa vaeltamassa kohti lapin erämaita jossa asun metsässä. Mut yks ainoo asia sai mut palaamaa vaik soudin ja hupasin et muutanko sinne kun olin metsässä jo kävelemässä. Ni mun sydämmessä tuntui niin pahalta jos en näkisi tytön kasvavan ni sydänhän siinä särkyisi. Mä oikeesti rakastan sitä palleroo et kyyneleet tulee. Ehkä se rakkaus pelottaa ku mitä jos se katoaa. Mä oon niin kovin kiintynyt siihen.

Sä oot oikeessa just menee netin googleen kirjottelee et mistä johtuu ja sit se mieli alkaa valitsemaan niitä juttui. Mä huomasin et olin vaatimassa tytöltä täyttä oireiden kuvailua ja sitkun se ei osannut täysin vastata ni mun hermo ja neuvoton olo alkoi kiristyä. Mut joo menettämisen pelkohan se. Mä sanoin tytölle tänään ettei elämästä aina tiedä mut nautitaan hetkestä. Kumpa se ohje takoituis munkin kalloon. Koskaan ei tiedä millon on jäähyväisten aika ja rakas lähtee ni tehään siitä upee show toi loppu oli mitä nyt vasta kelailin.

Siisku lispe teillä on upee meno. Mekin tytön kaa voidaan just jutella mist vaan ku kahdestaan ja siihen kannusta et kaikesta voi jutella ja voit sanoo mitä mieltä itse olet rohkeesti sanot vaan. Sit lähipiiris niit blokkareita jotka kuvittelee et kaikki onkuin ne ja hermostuu ihan normi keskustelustakin jos se ei ole omaan mieleen sopivaa hiton ärsyttävää. Mut siehän oot kiva äippä lapsilles. Sähän voisit sivutoimeks ottaa hulluttelu koulutuksen kaikille kouluikäsille joka viikko yks hulluttelu tunti koululukkariin. Siis tää on hauska mun mieli on jotenkin omituinen välillä kehtaan ja välillä en kehtaa kun muka niin noloa. Mut joo työstän manipulaatio juttua ja kevytmielisyyden tuottama häpeä ja miksi pelkää olla uudessa tyhmäkin. Et mikä siinä tyhmyydesä muka on väärin ja miksi se nega murtaa vahvimmankin.
Vävy,.? Siis kokelas?
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä