Perjantain tiskoteekki!

Oli halvempi hieman alle 100 e, mutta siellä ei voi tanssia ja oli sitten siellä kovin pitkällä.

No.... olen menossa Rammsteinin keikalle toukokuussa, . en nyt laita tänne, ehkä musiikkipätkää..
En muista nyt äkkiseltään yhtään rakkausduettoa.

Depeche Moden jätettiin siskon kanssa myös väliin, sillä tiistai ei oikein houkuta keikkapäiväksi. Ei oikein tiedä töiden puolesta noista arkipäivistä.

..enkä musiikkipätkää..
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Oli halvempi hieman alle 100 e, mutta siellä ei voi tanssia ja oli sitten siellä kovin pitkällä.

No.... olen menossa Rammsteinin keikalle toukokuussa, . en nyt laita tänne, ehkä musiikkipätkää..
En muista nyt äkkiseltään yhtään rakkausduettoa.

Depeche Moden jätettiin siskon kanssa myös väliin, sillä tiistai ei oikein houkuta keikkapäiväksi. Ei oikein tiedä töiden puolesta noista arkipäivistä.
Mä käyn vaan kiekkokeikoilla.:D Ja vain silloin kun Jokerit tai Leijonat on hallissa.

Pitäis varmaan lähteä taas musaakin kuuntelemaan. Tyttö käy poikkiksensa kanssa mihin nyt pääsee. Kyselevät usein poikaystävänsä kanssa lempiartisteiltaan että saisko luettelon mille keikoille tämän ikäiset voi tulla, söpöä!😁😍

 
Mä käyn vaan kiekkokeikoilla. Ja vain silloin kun Jokerit tai Leijonat on hallissa.

Pitäis varmaan lähteä taas musaakin kuuntelemaan. Tyttö käy poikkiksensa kanssa mihin nyt pääsee. Kyselevät usein poikaystävänsä kanssa lempiartisteiltaan että saisko luettelon mille keikoille tämän ikäiset voi tulla, söpöä!


Mies meillä katsoo noita jalkapallo/jääkiekkohommia, joten sen takia tulee seurattua ja jotenkin ehkä olen jopa "kartalla".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

oho tuli väärä video ilmeisesti serbialaista, jääkööt.😁

Tämä piti laittaa:

 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huhu hajos taas puhelin 7 tälle vuodelle. Ja eilen tuli sit sekoiltua baaris. Tapasin yhden naisen joka oli tosi kiihkeä. Kyl mä siihen vetoa tunsin. Mut tosityperää ja jotenkin kyl kyllästyin ja halusin jo jatkaa juttelua frendien kaa mahdoton huomion määrä oli aika paljonpaljon ja jotenkin huomasin et niin mä oon tottunut jo oleen ittekseni. Ja olihan siinä red flagit ku suuttui ku menin röökille. Oltiin kyl numerot vaihdettu ja tänään se otti yhteyttä. Mut en tiiä vastaanko. Näin on ollut hyvä. Kyllä me vähän sekoiltiin siellä baarissa ja istui mun sylissä ja joo nolottaa myöntää mut kyl me siellä pussailtiin. Ja sit kourin rintoja irstaasti ja se hyppi päällä. Anteeksi oli typerää. Karaokenkin vetäjä sanoi et tää oo mikään lemmen luola läpällä.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä