Oli halvempi hieman alle 100 e, mutta siellä ei voi tanssia ja oli sitten siellä kovin pitkällä.
No.... olen menossa Rammsteinin keikalle toukokuussa, . en nyt laita tänne, ehkä musiikkipätkää..
En muista nyt äkkiseltään yhtään rakkausduettoa.
Depeche Moden jätettiin siskon kanssa myös väliin, sillä tiistai ei oikein houkuta keikkapäiväksi. Ei oikein tiedä töiden puolesta noista arkipäivistä.
Mä käyn vaan kiekkokeikoilla. Ja vain silloin kun Jokerit tai Leijonat on hallissa.Oli halvempi hieman alle 100 e, mutta siellä ei voi tanssia ja oli sitten siellä kovin pitkällä.
No.... olen menossa Rammsteinin keikalle toukokuussa, . en nyt laita tänne, ehkä musiikkipätkää..
En muista nyt äkkiseltään yhtään rakkausduettoa.
Depeche Moden jätettiin siskon kanssa myös väliin, sillä tiistai ei oikein houkuta keikkapäiväksi. Ei oikein tiedä töiden puolesta noista arkipäivistä.
Mä käyn vaan kiekkokeikoilla. Ja vain silloin kun Jokerit tai Leijonat on hallissa.
Pitäis varmaan lähteä taas musaakin kuuntelemaan. Tyttö käy poikkiksensa kanssa mihin nyt pääsee. Kyselevät usein poikaystävänsä kanssa lempiartisteiltaan että saisko luettelon mille keikoille tämän ikäiset voi tulla, söpöä!
Jotenkin suomenkieli ei kuitenkaan kuulosta yhtä seksikkäältä kuin esim. kys miehen esittämänä.... duettona...
ei varsinaisesti duetto, mutta joku siinä hönkii ainaki taustalla.
Rohkenen olla samaa mieltä.Jotenkin suomenkieli ei kuitenkaan kuulosta yhtä seksikkäältä kuin esim. kys miehen esittämänä.... duettona...
Rohkenen olla samaa mieltä.