Perjantain tiskoteekki!

olipa kivat synttärit. tyttö tuli mun luokse tehtiin kakku. tyttö pilkkoi masikat ja banaanit mä vataksin kerman. joo oli valmis kakku pohja kun en osaa oikeen leipoo. Mä tykkään kerma kakuista jossa mansikkaa. ei niistä sokeri kaukuista ne on pahoi. sit viellä mikä ihme se kouluissa on et sateella pakotetaan ulos. esim mun tytön ope oli laittanu ulos oppilaat vaik kaikilla ei ollu sateen suoja varusteita. eli omaa järkeä pitää käyttää tai sit vois jos oppilas sairastuu ni ope maksaa hoitajan kotiin. ei kaatosateella lapsia tarvii pakottaa ulos.

Onneksi olkoon sinne näin jälkikäteen.
❤
Haa, meillon sama kakkumaku. En voi sietää mitään suklaa tai sokerimassatöhnökakkuja.
Ainoa oikea kakku on mansikkakermakakku, nii ja ehottomasti se banaanikin sinne väliin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Onneksi olkoon sinne näin jäkikäteen.
Haa, meillon sama kakkumaku. En voi sietää mitään suklaa tai sokerimassatöhnökakkuja.
Ainoa oikea kakku on mansikkakermakakku!
heippa kiitos nyt ollaan 35v. muistin tän nikin salasanan viellä :D. joo aah onneks oon syntynhyt kesällä ni saa tuoreita mansikoita eikä pakaste mansikoita. mihin vuoden aikaan sä oot syntynyt? mitäs mieltä oot kerma kinuski kaukusta?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
heippa kiitos nyt ollaan 35v. muistin tän nikin salasanan viellä . joo aah onneks oon syntynhyt kesällä ni saa tuoreita mansikoita eikä pakaste mansikoita. mihin vuoden aikaan sä oot syntynyt? mitäs mieltä oot kerma kinuski kaukusta?
Nonni, vanha ukko siis jo! :D
Talvella oon syntynyt.
En pidä kinuskistakaan.

Hiivatti etin yhtä biisiä mikä soi viikolla kai Suomi popilla, ei meinaa millään löytyä. Joku giltsi siinä laulo että on taas yksin ja ei enää voi olla yhdessä edellisen kanssa kun se ei olis oikein hänelle…

Varmaan melko uus biisi.
 
9MM
Nonni, vanha ukko siis jo!
Talvella oon syntynyt.
En pidä kinuskistakaan.

Hiivatti etin yhtä biisiä mikä soi viikolla kai Suomi popilla, ei meinaa millään löytyä. Joku giltsi siinä laulo että on taas yksin ja ei enää voi olla yhdessä edellisen kanssa kun se ei olis oikein hänelle…

Varmaan melko uus biisi.
joo mä tulin tänne palstalle ku olin 27 :). muistakko ku juteltiin ni sä olit miehes kaa yhessä ja nauroit ku mä puhuin robotti tanssista ja sä nauroit et tuolla sun miehes vetää robottina ruuvei seinääm.. ja sä sanoit eläväs seesteistä elämää. millanen sun elämä on tällä hetkellä? siis sille naiselle ei ois oikein? aatteletko usein karvista?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
joo mä tulin tänne palstalle ku olin 27 . muistakko ku juteltiin ni sä olit miehes kaa yhessä ja nauroit ku mä puhuin robotti tanssista ja sä nauroit et tuolla sun miehes vetää robottina ruuvei seinääm.. ja sä sanoit eläväs seesteistä elämää. millanen sun elämä on tällä hetkellä? siis sille naiselle ei ois oikein? aatteletko usein karvista?
Nyt löyty!

Juu muistan robot! :D

Sillon oli seesteistä, mutta jotenkin se kipinä katosi siinä vuosien varrella. Nykyään ollaan tosi hyviä ystäviä, nauretaan/pelleillään hitosti, mutta ihan 100% platonisesti.

Kyllä mä edelleen välillä ajattelen Karvista, mutta ne kerrat on alkaneet harventua. Kun on tarpeeksi ohjelmaa niin en väkttämättä koko päivänä ajattele, vaikka miljoona asiaa muistuttaa. Kun olin mökillä niin soitti ja kertoi kuinka paljon edelleen rakastaa, eikä hyväksy eroa. Kyseli olenko jonkun kanssa jne. Sanoin, että en voi olla hänen kanssaan, eikä ole ollut muita. Itkuhan siinä sitten tuli lopulta, mutta ei mikään huutoitku ja toivuin melko nopeasti…tunteet ei ole enää niin vahvoja kuin ennen. Olen edennyt siis hiukan.

Päivät menee touhutessa. Ei oikein jää vapaa-aikaa. Sellainen elämä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: 9MM
9MM
Nyt löyty!

Juu muistan robot!

Sillon oli seesteistä, mutta jotenkin se kipinä katosi siinä vuosien varrella. Nykyään ollaan tosi hyviä ystäviä, nauretaan/pelleillään hitosti, mutta ihan 100% platonisesti.

Kyllä mä edelleen välillä ajattelen Karvista, mutta ne kerrat on alkaneet harventua. Kun on tarpeeksi ohjelmaa niin en väkttämättä koko päivänä ajattele, vaikka miljoona asiaa muistuttaa. Kun olin mökillä niin soitti ja kertoi kuinka paljon edelleen rakastaa, eikä hyväksy eroa. Kyseli olenko jonkun kanssa jne. Sanoin, että en voi olla hänen kanssaan, eikä ole ollut muita. Itkuhan siinä sitten tuli lopulta, mutta ei mikään huutoitku ja toivuin melko nopeasti…tunteet ei ole enää niin vahvoja kuin ennen. Olen edennyt siis hiukan.

Päivät menee touhutessa. Ei oikein jää vapaa-aikaa. Sellainen elämä.
Mitäs onko sulla viellä vapaata? miten sen sun yrityksen perustamisen laita meni? vai puhuitko et se liittyi urheiluun ja hyvinvointiin ei kaikkee voi muistaa? täähän on muuten kätevä omalla nikillä teksti jää tohon talteen ku kirjottaa mut voi hyppää toiselle sivulle ja kun palaa ni siellä teksti- joskus tulee kirjotettua pitkästi esim kännyllä ja aina kuumottaa et jääkö moden haaviin ja se katoaa. joo ei me lapsen äidin kaa tosi hyviä ystäviä olla mut tullaan ihan hyvin toimeen ja homma pelaa ei oo katkeruutta suuntaansa. en oo vielläkkään eksyny sun putiikkiis :)
 
Mitäs onko sulla viellä vapaata? miten sen sun yrityksen perustamisen laita meni? vai puhuitko et se liittyi urheiluun ja hyvinvointiin ei kaikkee voi muistaa? täähän on muuten kätevä omalla nikillä teksti jää tohon talteen ku kirjottaa mut voi hyppää toiselle sivulle ja kun palaa ni siellä teksti- joskus tulee kirjotettua pitkästi esim kännyllä ja aina kuumottaa et jääkö moden haaviin ja se katoaa. joo ei me lapsen äidin kaa tosi hyviä ystäviä olla mut tullaan ihan hyvin toimeen ja homma pelaa ei oo katkeruutta suuntaansa. en oo vielläkkään eksyny sun putiikkiis
Joo kaikki rullaa töissä ihan ok, mutta sitä vapaata ei juuri ole. Se mikä on niin olen lasten kanssa. En ole lähtenyt humputtelemaankaan vaikka on pyydelty.

Miten sun elämä? Kerroit ainakin et hengasit kavereiden kaa ja oli kivat pitkät juttelut…
Niin ja sitä höpöheinää veditte. :D
Kai se rentouttaa mukavasti.

Mä en oo kerinnyt/muistanut alkoon. Baarikaappi on tyhjä ollut jo pitkän aikaa. Viime syksynä/jouluna join muutaman pullon likööriä. Voi olla että joulun tienoilla juon taas. On se niin hyvää ja lämmittää mukavasti.

Hyvä kun muistit salasanan!!
 
9MM
Joo kaikki rullaa töissä ihan ok, mutta sitä vapaata ei juuri ole. Se mikä on niin olen lasten kanssa. En ole lähtenyt humputtelemaankaan vaikka on pyydelty.

Miten sun elämä? Kerroit ainakin et hengasit kavereiden kaa ja oli kivat pitkät juttelut…
Niin ja sitä höpöheinää veditte.
Kai se rentouttaa mukavasti.

Mä en oo kerinnyt/muistanut alkoon. Baarikaappi on tyhjä ollut jo pitkän aikaa. Viime syksynä/jouluna join muutaman pullon likööriä. Voi olla että joulun tienoilla juon taas. On se niin hyvää ja lämmittää mukavasti.

Hyvä kun muistit salasanan!!
noh mä löysin ystävän jonka kaa tulee toimeen ilman höpöheinääkin. noh se panee vaan kertoon asiat niinkuin ne on siis et ei voi valhdella tai sydäntä rupee ahdistaan ja se panee läsnäolon satakertaseks. mehän voitais lähtee humputteleen :D joo siis ku paras ystävä kuoli ni aattelin et jään yksin ku me oltiin paita ja perse ja kaikki muu jäi vähemälle ni sit tänä kesänä tapasin tosi hyvän jätkän. nojoo sille kalja maistuu. sit mä tuun tosi hyvin juttuun mun terapeutin kaa. hitto sitä tulee juttuun monen kaa. oon vaan hitaasti lämpeävä et heti ekalla kerralla en varmaan osaa jutella mut pikku hiljaa. millanen sä oot ku tutustut uuteen tyyppiin?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
noh mä löysin ystävän jonka kaa tulee toimeen ilman höpöheinääkin. noh se panee vaan kertoon asiat niinkuin ne on siis et ei voi valhdella tai sydäntä rupee ahdistaan ja se panee läsnäolon satakertaseks. mehän voitais lähtee humputteleen joo siis ku paras ystävä kuoli ni aattelin et jään yksin ku me oltiin paita ja perse ja kaikki muu jäi vähemälle ni sit tänä kesänä tapasin tosi hyvän jätkän. nojoo sille kalja maistuu. sit mä tuun tosi hyvin juttuun mun terapeutin kaa. hitto sitä tulee juttuun monen kaa. oon vaan hitaasti lämpeävä et heti ekalla kerralla en varmaan osaa jutella mut pikku hiljaa. millanen sä oot ku tutustut uuteen tyyppiin?
Ehkä en ihan vielä ole humputteluvaiheessa.

Riippuu siitä toisesta tyypistä millainen olen. Jos kemiat kohtaa niin oon ennakkoluuloton, avoin, kupliva höpöttelijä ja hassuttelija.
Jos on joku hiljainen juro niin aluks ehkä vähän ujostuttaa/miettii miten päin tässä nyt olis. :)
 
9MM
Ehkä en ihan vielä ole humputteluvaiheessa.

Riippuu siitä toisesta tyypistä millainen olen. Jos kemiat kohtaa niin oon ennakkoluuloton, avoin, kupliva höpöttelijä ja hassuttelija.
Jos on joku hiljainen juro niin aluks ehkä vähän ujostuttaa/miettii miten päin tässä nyt olis.
no mut tutustumista uusiin tyyppeihin eihän se tarkota ku vaik pari kaljaa tai kahvi :) eikä sen tarvii olla sen kummempaa. toi on kyl jännä et miten ne kemiat avaa sen jutun. mäkin kun tutustuin uuteen tyyppiin ni se alkoi hyvin. mut jos kokeilis kaikkien kohalla avoimuutta ni riittääkö jos toinen on avoin vaikka ei vältsii naurakkaan ku todellinen sinä minä on läsnä. siis mä oon huomannu et aidot tyypit saa eri tunne skaalat pelittään. mä en oo vältsii se kaikkein nauravaisin tyyppi. eikä siitä pidä loukkaantua mä saan iloa hyvistä keskuteluista. mut se on sillon ku oon todellisuudessa läsnä ja rehellinen ni sillon sytyn liekkeihin se todellisuus piskaa eteenpäin. harmi et oon todellisuudessa läsnä niin harvoin ja pitää kerätä voimia siihen. mä oon huomannu sen et mitä avoimepi on sen enemmän se sytyttää siihen tosi hyvään fiilikseen. mut toi on totta kaikkien kaa ei tarvii miettii mitään
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä