Perjantain tiskoteekki!

9MM
Ei nyt leikkaa tähän aikaan yöstä. Kun se tulee eteen niin laitan!
joo väkisin ei tuu mitään. hitto mä kaipaan uutta musaa joka tuo tunnetta. sellanen kaunis soundi. ach mä oon iloissani ainakun löydän biisin jota voi soittaa pitkään repiitillä. mun ongelma on vaan se et niitä löytyy harvoin ja kuluttan sen loppuun. voiskin taas alkaa ettiin uusia soundei. mulla on jo kohta tuhat biisiä tykätyissä youtuubissa. toivottavasti ni ei lopeta sitä ja vaihda siihen toiseen youtubeen häviäis monta biisiä. mitä rehellisempi on sen parempi se on. ootko sä löytäny pitkään aikaan biisiä jota soittaisit repiitillä?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Huomenna molemmilla taas pelit, onneks ei ihan aamusta. Täytyy mennä tutimaan.:sleep:

Hattaran kuvia ysimiltsi.❤ Sun kans on kiva höpötellä!❤
 
9MM
Huomenna molemmilla taas pelit, onneks ei ihan aamusta. Täytyy mennä tutimaan.

Hattaran kuvia ysimiltsi. Sun kans on kiva höpötellä!
hyvää yötä laitetaan tää sulle yö musiikiks :). joo kiva sunkin kaa jutella näin.
 
joo väkisin ei tuu mitään. hitto mä kaipaan uutta musaa joka tuo tunnetta. sellanen kaunis soundi. ach mä oon iloissani ainakun löydän biisin jota voi soittaa pitkään repiitillä. mun ongelma on vaan se et niitä löytyy harvoin ja kuluttan sen loppuun. voiskin taas alkaa ettiin uusia soundei. mulla on jo kohta tuhat biisiä tykätyissä youtuubissa. toivottavasti ni ei lopeta sitä ja vaihda siihen toiseen youtubeen häviäis monta biisiä. mitä rehellisempi on sen parempi se on. ootko sä löytäny pitkään aikaan biisiä jota soittaisit repiitillä?
On mulla muutamia sellasia biisejä, laitan huomenna!

Mut hei, onhan meillä tää mikä aina saa fiilikset päälle :D Joko on kulunu puhki?

 
9MM
On mulla muutamia sellasia biisejä, laitan huomenna!

Mut hei, onhan meillä tää mikä aina saa fiilikset päälle Joko on kukunut puhki?

no on se aika kulunut se saa matka fiiliksen. ehkä mä palaan tällä nikillä nyt ja aina tänne. katotaan huomenna. nähään huomenna hyvää yötä. mä kuuntelen tätä just nyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Just sain kuulla et ukki oli ollu paikan päällä kattomassa näitä olympialaisia
Wau!

Täällä on päivä pulkassa. Tulin koiran kaa ulkoo ja laitoin molempien pelikamat koneesta kuivuu. Toinen päivän peleistä loppui vasta puol kympiltä, turpiin tuli, ei nyt pahasti. Olipa kiukkunen poika! :D Paistoin kunnon pihvit niin viha laantu.

Eka peli oli päivällä. Tyttö pelaa ykkösissä ni onhan ne pelit melkoista jännitysnäytelmää.

Karvis oli lähettänyt päivällä viestin, nyt huomasin. En aio vastata.

Nyt sitä haukotteleeki jo siihen malliin et kohta tulee nukkumatti.

Mitäs sun päivään?
 
9MM
Wau!

Täällä on päivä pulkassa. Tulin koiran kaa ulkoo ja laitoin molempien pelikamat koneesta kuivuu. Toinen päivän peleistä loppui vasta puol kympiltä, turpiin tuli, ei nyt pahasti. Olipa kiukkunen poika! :D Paistoin kunnon pihvit niin viha laantu.

Eka peli oli päivällä. Tyttö pelaa ykkösissä ni onhan ne pelit melkoista jännitysnäytelmää.

Karvis oli lähettänyt päivällä viestin, nyt huomasin. En aio vastata.

Nyt sitä haukotteleeki jo siihen malliin et kohta tulee nukkumatti.

Mitäs sun päivään?
Minkä rotunen koira sul on? Tyttö haluaa kovasti koiran. Mä haluisin staffin tutul semmonen. Ja vaikuttaa vekkulilta.. mut katotaan mitä tulee. Voisin ottaa hoitoonkin sitä tai niin tyttö ehdotti. Tulis käytyy useemmin lenkillä.. no tyttö tuli tossa kolmen aikaan ukille ni olin siellä. Tyttö piti konfrenssi puheluita kaverien kaa jotka kesti monta tuntia :) ach lapset on niin hellyttäviä ku ne innostuu. Illalla tyttö otti lintsin kartan esiin ja kyseli mihin laitteisiin en uskalla mennä. Kävin ukilla saunas myös.
Siellä ois zombi viikot lintsillä mut ikäraja 13. Mut lokakuussa ois valokarnevaalit. Ja tyttö ei oo ollut siellä ni vois ehkä viedä sinne ja mentäis kahestaan. Ellei se oo just syyslomaviikko. Mut ois kiva tehä isä tyttö retki. Mäkin lähen tästä nukkumaan.
Hyvää yötä lilibeth ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
9MM
Hei pidetään joku päivä levyraati ja saa heittää kritiikkiäkin et luoko se tunnelmaa vai miten vaikuttaa. Huh. Mä kyl huomasin et ku en juonnu pitkään aikaan ni olo ja pää kirkastui kummasti ja oli hyvä olo. Eilen tuli naukkailtua kaljaa ja sen huomasi. Se vaan tekee olon turraksi ku mä rakastan taas tunteita ku sillon on elossa. Pienesti ehkä mut kuiteski tuntee
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
[media
Hei pidetään joku päivä levyraati ja saa heittää kritiikkiäkin et luoko se tunnelmaa vai miten vaikuttaa. Huh. Mä kyl huomasin et ku en juonnu pitkään aikaan ni olo ja pää kirkastui kummasti ja oli hyvä olo. Eilen tuli naukkailtua kaljaa ja sen huomasi. Se vaan tekee olon turraksi ku mä rakastan taas tunteita ku sillon on elossa. Pienesti ehkä mut kuiteski tuntee
Joo! :)

Heitin muutaman biisin mun tytön soittolistalta, noita on pelimatkoilla tullu kuunneltua - ihan hyviä.

Laitan sulle koirasta huomenna kuvia.

Hattaran kuvia ysimiltsi.❤
 

Yhteistyössä