Perjantain tiskoteekki!

Mut millanen?. Tai siis se mikä mun suusta tuli suurenmoisena. Vihdoinkin kaikki yhtä ikuisessa rakkaudessa. Ja voi olla erimieltäkin niin niitä kokonaisuuksia rakennetaan. Lispetti lähetkö uuden ajan alussa hakeen miestäs guinea bissausta? Hitto se on kaunis tulevaisuus kyl mä haluisin nöhä sen saada rakkaan ja viettää tää aika yhden kerran. Mut se olikin mun ufo toive. Kokee yhden ainoon kerran tosi rakkaus tiiän oon myöhäs mut oishan se ollu kiva.
En lähde hakemaan miestä Guinea-Bissausta. Seuraavaks tavoitteena päästä Kroatiaan, siellä on myös kaunista.❤
Kaveri asui hetkon Afrikassa, tuli päkkiin Suomeen ja haluaa vain takaisin - on se upea maa!❤

Lennyllä on mun mielestä vain yks hyvä biisi ja se on tää:
❤
 
vierailija
En lähde hakemaan miestä Guinea-Bissausta. Seuraavaks tavoitteena päästä Kroatiaan, siellä on myös kaunista.
Kaveri asui hetkon Afrikassa, tuli päkkiin Suomeen ja haluaa vain takaisin - on se upea maa!

Lennyllä on mun mielestä vain yks hyvä biisi ja se on tää:
No ei tarviikkaan kuhan sekoilin:) tyttö oli viime vuonna kroatiassa. Miten siun ilta menny?.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No ei tarviikkaan kuhan sekoilin tyttö oli viime vuonna kroatiassa. Miten siun ilta menny?.
No juossu peleissä ja huoltanu välineitä, katsellu tähtisilmiä touhuissaan ja tohkeissaan.❤ Huusin myös äneni käheeks, oli kyllä niin jännä peli, isosti onnistumisia ja ihanaa yhteishenkeä.❤
Vanhemman naaberon joukkueella ei peli mennyt niin hyvin. Höpöteltiin ja hassuteltiin - huomenna sit voittamaan!

Ihkuu, että sun tyttö on päässyt reissuun, matkailu kyllä avartaa.❤

 
vierailija
No juossu peleissä ja huoltanu välineitä, katsellu tähtisilmiä touhuissaan ja tohkeissaan. Huusin myös äneni käheeks, oli kyllä niin jännä peli, isosti onnistumisia ja ihanaa yhteishenkeä.
Vanhemman naaberon joukkueella ei peli mennyt niin hyvin. Höpöteltiin ja hassuteltiin - huomenna sit voittamaan!

Ihkuu, että sun tyttö on päässyt reissuun, matkailu kyllä avartaa.

Joo se on maailman rakas asia :) .hitto tumautin kännykkää ja se meni säröille lisää. Monelta kisat?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä