Perjantain tiskoteekki!

Nojoo hitto ootko maistanu. Bread snacksei valkosipulil on meinaan tosi hyvää. Siis pelaako poikas pelicansseis?.
En oo, mutta jos on kerta hyviä niin kai niitä vois maistaa.

Eiku meillä on pelejä Lahdessakin silloin kun pelataan Pelikaaneja vastaan.
Se Isku areena siinä mäkihyppytornien vieressä on muuten aika pähee paikka!❤

Ekan Lahtipelin jlk viimevuonna, poika kysy et äiti eiks voitas muuttaa Lahteen et vois pelata Pelikaaneis.:D
 
vierailija
En oo, mutta jos on kerta hyviä niin kai niitä vois maistaa.

Eiku meillä on pelejä Lahdessakin silloin kun pelataan Pelikaaneja vastaan.
Se Isku areena siinä mäkihyppytornien vieressä on muuten aika pähee paikka!

Ekan Lahtipelin jlk viimevuonna, poika kysy et äiti eiks voitas muuttaa Lahteen et vois pelata Pelikaaneis.
Joo maksaa vaan 1.60e ihan hemmetin hyvìi :) joo olin lahdessa kattoo mm kisoi sillon vuonna nakki. Sillonkun samppa lajunen dominoi. Ei kannata tsemppaa poikaa luuserilaumaan;). Nojoo jos hyvä ni siellä sais paremmin peli aikaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Joo maksaa vaan 1.60e ihan hemmetin hyvìi joo olin lahdessa kattoo mm kisoi sillon vuonna nakki. Sillonkun samppa lajunen dominoi. Ei kannata tsemppaa poikaa luuserilaumaan. Nojoo jos hyvä ni siellä sais paremmin peli aikaa.
Rosteri ei koskaan oo ollu vielä niin täynnä etteikö mamman pikku ukko pääsis jäille.❤
Ihan hyvii poikii pelaa noi pelikaanipojat. (y)
 
vierailija
Rosteri ei koskaan oo ollu vielä niin täynnä etteikö mamman pikku ukko pääsis jäille.
Ihan hyvii poikii pelaa noi pelikaanipojat.
Hitto oon ollu ulkona 8kk parhaan ystävän kaa seurattiin pelei netissä ja livenä ja betsailtiin. Max oli mun rakas ja vitun hyvä tyyppi jaettiin kaikki paitsi loppu. Ehkä. Missä junnuidsa poikas pelasikaan?. Tekis mieli taas alkaa seuraa urheiluu ja tuiottaa kelloa.
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Hitto oon ollu ulkona 8kk parhaan ystävän kaa seurattiin pelei netissä ja livenä ja betsailtiin. Max oli mun rakas ja vitun hyvä tyyppi jaettiin kaikki paitsi loppu. Ehkä. Missä junnuidsa poikas pelasikaan?. Tekis mieli taas alkaa seuraa urheiluu ja tuiottaa kelloa.
Hirvee juttu toi Maxin tapaus:( - taisit kertoa siitä aiemmin.

Ihan tollaset henk.koht kuten pojan seura yms yms yksärillä. Tänne on pesitytnyt jos joninlaista viheltäjää, ei oikein uskalla paljastaa mitään enää.
 
vierailija
Hirvee juttu toi Maxin tapaus - taisit kertoa siitä aiemmin.

Ihan tollaset henk.koht kuten pojan seura yms yms yksärillä. Tänne on pesitytnyt jos joninlaista viheltäjää, ei oikein uskalla paljastaa mitään enää.
Joo mä en ollu koskaan tavannu ketään samanlaista meissä paljon samaa muistan ikuisesti kuinka se heilautti kättään ikuiseksi hyvästiksi melkein joka ilta mieles. Se on totta tää palsta on muuttunu synkemmäks ja samat aiheet vuodesta toiseen. Mut jutellaan vaan joskus. Hitto mulla nykyään sihteeri joka jakaa mun rahat meinasin kysyy silt 300 tytölle lahjoi ja sit rakettei. Tykkäsitkö sä raketeist?.
 
Joo mä en ollu koskaan tavannu ketään samanlaista meissä paljon samaa muistan ikuisesti kuinka se heilautti kättään ikuiseksi hyvästiksi melkein joka ilta mieles. Se on totta tää palsta on muuttunu synkemmäks ja samat aiheet vuodesta toiseen. Mut jutellaan vaan joskus. Hitto mulla nykyään sihteeri joka jakaa mun rahat meinasin kysyy silt 300 tytölle lahjoi ja sit rakettei. Tykkäsitkö sä raketeist?.
Joo, mä olin se joka väsäs niitä pommeja ite.:oops:

Kyllä niitä on kiva muutamia laittaa taivaalle, mutta ennen kaikkea katsella.

Meillä ei yksikää koira oo osannu pelätä rakettien pauketta kun kaikki ne on pennusta asti olleet mukana, sitten vaikka takin sisässä.:D
 

Yhteistyössä