Perjantain tiskoteekki!

Hei mee tsigaan pyrokratian sivut siellä hienoi pommei ja halvalla senkun tilaat. Mäkin räjäyttelin kaasupommei hitsillä nojoo lussui. Mä löysin vanempana kymmenen vuoden jälkeen rakwtit pitää tytölle näyttää. Sillä 1.1 synttärit.
Sanoitko kätilölle, että pitäkää se tyttö vielä muutama tunti siel sisällä ni saa hyvän syntsäpäivän.:ROFLMAO:
 
vierailija
Sanoitko kätilölle, että pitäkää se tyttö vielä muutama tunti siel sisällä ni saa hyvän syntsäpäivän.
Hahaa tyttö synty 2 viikkoa etuajassa. Kelaa mä olin uutena vuotena ryyppäämässä kaverien kaa mut 9 lähin naisen luokse ja aloin jumppaan ni lähti alkot pois. Mulle tuli vaan tarve lähtee ja sit 12 aikaan lapsivedet meni koitin soittaa taksii mut se ei suostunu ottaa huusin sille jotain et hitpn hin tti olin paniikis no ambulanssilla sit päästiin ja aamulla syntyin 10 tyttö tähän maailmaa.än.:)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Hahaa tyttö synty 2 viikkoa etuajassa. Kelaa mä olin uutena vuotena ryyppäämässä kaverien kaa mut 9 lähin naisen luokse ja aloin jumppaan ni lähti alkot pois. Mulle tuli vaan tarve lähtee ja sit 12 aikaan lapsivedet meni koitin soittaa taksii mut se ei suostunu ottaa huusin sille jotain et hitpn hin tti olin paniikis no ambulanssilla sit päästiin ja aamulla syntyin 10 tyttö tähän maailmaa.än.
Mun lasten isä kuorsasi tuolissa kun supistelin kipeästi. En ikinä unohda kun suutuin ja viskasin sitä koirammelehdellä päähän.:ROFLMAO: oltiin siis jo naikkarilla.
 
Nojaa yhet juhlat vähemmän vai piätkö tuplat. Vai ootko enään ees lapsen isän kaa?. Muistatko ko sillon aikoinaan sanoit et vedät sirkusta peräs.
Ei olla enää yhdessä parina, mutta bisnesskumppaneita ollaan etelleen ja erittäin hyvin tullaan toimeen, ehkäpä jopa paras kaveri nykyään! Jännää miten elämä vie.
 

Yhteistyössä